Naar mijn mening niet Truus!! Leuk he als ze zo zoet aan het spelen zijn.. Jildou heeft dat vooral als we visite krijgen HAHA!! Dus eigenlijk meot ik de hele dag visite hebben !
hey lieverds! Truus: ja dat zijn moeilijke dingen...knuf! enne...ze luisterd naar je hoor want ben vandaag niet begonnen Kim: jullie gingen vandaag rijden toch? Wicjuh: sterkte! Sam: joepie! Badpak: mij niet stoer genoeg sorry, echt veel te popperig. (mijn mening ) HELP!: ik zal een wagen krijgen, nu dus niet...nu moet ik dus EVEN weten op welke combi wagen een maxi cosi kan...dus help! heb een complete wagen nodig nu!
X-Adventure (Bij Dirx drogist pas een mooie voor 175 euro) FirstWheels Bugaboo Quinny Mutsy Mutsaerts Je hebt wel adapters nodig waarmee je de MC op het onderstel kan klikken.
Zullen er vast meer zijn hoor, dit kwam in me op! @Dora; Joey roept heel de dag om Dora. Dus ik dacht, ik zet wat op zn lijstje. Ja Cars is hij ook gek mee maar hij heeft al een kamer met Cars spullentjes.
Marktplaats.nl > Firstwheels city elite navy wandelwagen nu met gratis wieg!! - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties Deze heb ik maar dan helemaal zwart
Hey dames, Sam, ik ben dus niet de enige die dacht het vuur onder de aardappelen aangezet te hebben vandaag. Ik had hoogvuur onder de lege braadpan gezet, ik dacht wat ruik ik toch..... Mama, nog geen gerommel? Balen zeg dat je nu nog op pad moet voor een kinderwagen. Truus, Dora kunnen jongens toch ook heel leuk mee spelen. Balen van je broertje zeg, dat ie zo laat pas komt. Wic, jakkes balen zeg dat je misselijk bent. Hopelijk wordt het niet zo erg als bij de zwangerschap van Faylinn.
Heeeeey Wendy. Sam, ik hoop niet dat je er zwanger voor moet zijn, want dat is hier toch echt de bedoeling niet hoor. Gewoon druk in mijn kop denk ik.
Was ik weer even ... Volgens mij hebben de meesten van jullie niet zoveel met draagdoeken, maar zouden jullie even je stem willen uitbrengen? Bij voorkeur op Design 002 The Sweet Pickles Girasol Exclusive, Spring, Vote!