Oh, en beterschap! Moet zeggen dat de keelpijn die bij mij begon, gelukkig niet echt heeft doorgezet (alleen hoesterig en vast slijm). @ misselijkheid : ik weet wat het is meis. Misschien helpt t een beetje dat het meestal na een week of 13 a 14 minder wordt dan wel wegblijft. Hier werd het toen (net als bij Faylinn) weer stuk minder en inmiddels is het weg ... dus er is hoop!
Zora, beterschap en wat vervelend dat de katten weer in de nieuwe spullen hebben gehangen!! Dit zijn leuke sites voor positiekleding. BellyFashion.nl - positiekleding,zwangerschapskleding,zwangerschapsmode,positiemode,zwangerschapskledij (geen verzendkosten) Noppies Shop Online - Positiemode - New Born - Baby ESPRIT :: homepage (geen verzendkosten) En verder als je een leuk iets gezien hebt, kun je even op de naam van het product google-en en kom je nog meer leuke sites tegen.
Goeite tip Mieke, zat ik me al af te vragen. Maar voorlopig nog even lekekr mijn eigen garderobe gebruiken.
De kleding is afgestemd op je eigen maat en in pasvorm natuurlijk aangepast. Broeken had ik vooral in mijn eigen maat, bovenkleding soms wel een maatje ruimer omdat het dan gewoon nog wat losser zit (als het een strakker iets is).
@Zora en Maranka, GEFELICITEERD met de goede echo's!! @Mieke, er is nog hoop hoor. Ook met een rare cyclus is alles mogelijk. Ik had voor mijn vmk een cyclus wisselend van 38 tot 72 dagen, toen mijn vmk en erna was ik zwanger van Mike tijdens een cyclus van 32 dagen. @Kim, nog GEFELICITEERD met Sydney! Truus had me op de hoogte gehouden!! Hopelijk zijn jullie beide gauw thuis.
nou idd wat een rust hier... zora veel plezier bij de vk en dat je je maar snel een beetje beter voelt
Thanks Missy Heb inmiddels mijn tempkaartje aangepast en zit nu 'alweer' op dag 12! volgende week eitjes-tijd
Hee meiden. Hier is het nog steeds een gekkenhuis door de timmermannen en bouwvakkers haha. Eind volgende week zijn wel klaar om te gaan inrichten. Door al dit gedoe... ben ik veel moe en heb ik weinig tijd. Sorry maar ik maak het goed hoor!
Nee, mijn ouders! Maaarreh, ik raak zo lekker door mn belminuten heen! Ping is in de maak, tot die tijd maar PBen of mailen?
Geen idee, ik wacht met spanning af maar er is nog geen datum bekend.. Ik duik langzaam mn bedje in met mn telefoon