Kruimels en Spruiten deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wicjuh, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik ga lekker douchen en dan ook heerlijk slapen. lLs dat lukt na dit leuke nieuws :D

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Heb je iig iets om over te dromen meis!
    Slaap lekker hoor, en een kus voor jullie. Xxx

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen!

Hier heerlijk geslapen. Nu zit ik weer te wachten op de timmerman en Jesse zit bij mij de wereld is mooi te kijken. Dat vind hij helemaal geweldig.

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Goedenmorgen!

Nou ben ik toch wel nieuwsgierig wat dat nieuws is.. :p

5. ProudMum

Goedemorgen Allen,

Druk aan mijn huiswerk en aan de poets. Om 11.30 moet ik klaarstaan voor mn collega en op weg naar school. Daarna werken, morgen ook werken tot 13.00 en daarna iets leuks doen met Joey en Mike.

Nieuws? Ik heb geen nieuws?

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Goedemorgen meiden!

Haha ja ik ook wel nieuwsgierig,is menselijk he? :D Maar als ze het willen delen horen we het vanzelf wel. ;)

Gister bij vk geweest. Ik ken haar al van verjaardag van zwager waar ze altijd kwam. Ze had aan de telefoon de link nog niet gelegd, maar toen ze me zag was ze helemaal enthousiast, dus was super leuk. :D Nog een keer naar beeb gekeken. Inwendig is toch duidelijker dan uitwendig, maar toch weer genoten van spartelende beeb. Kan haast niet geloven dat dat kleintje in mijn buik zit. :$ :D Ik mocht eigenlijk weer terug met 14 weken, maar ze vond dat ik toch maar met 12 terug moest omdat het voor ons extra spanennd is. Dus ik mag 27 april alweer naar beeb gaan kijken. :D

7. ProudMum

Zora, wat heerlijk om zo'n goede klik te hebben met je VK!
    En helemaal lekker dat je haar ook een beetje "kent"
    En de 27e alweer terug, joepie!

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Truus, nou t nieuws wat je deelde met Wen.. ;)
    Hebbie al ideeën voor morgen? Ben je al x bij Kidscity geweest? Of Grifpark schijnt ook errug leuk te zijn.

@Zora, ow gelukkig is dus toch menselijk whahaha!
    En echt super van jou VK zeg!! Echt lekker! :D

9. ProudMum

Ja we gaan effe een uurtje naar Maarsseveen toe.
    Maar het was geen nieuws hoor, Mike wilde graag eens mee als ik met Wendy en Jesse afspreek. Leek hem wel gezellig ook omdat Joey helemaal lyrisch van Jesse is.

10. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ow ook lekker, effe uitwaaien!
    Dit weekend word t nog wel redelijk weer toch?

Wij gaan morgen als Mike geslapen heeft naar 't voetballen van Tim en Ralph toe. En zondag hebben we verjaardag van zoontje van Pieter.

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ach ik heb ook zo'n leuk kind :D;)

12. ProudMum

Jij hebt een heerlijk kind Wen.

Missy, We gaan naar de kermis. (die is toch deze week, twijfelt aan zichzelf nu) We werden gister meegevraagd maar we konden niet ivm verjaardag. En vanavond ben ik werken dus gaat t ook niet. Dus ik hoop dat het weer een beetje meewerkt voor ons en voor jullie!
    Mike denkt erover om toch weer te gaan ballen bij EDO. Het kriebelt weer zegtie. En ik maar volhouden dat hij een mooiweer voetballer is hahahahahha!

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Truus, ja deze week vanaf woensdag t/m zondag!
    Denk dat ik er vanaaf effe heen ga met me zusje en als t wat is we morgen of zondag ook met Mike gaan. Misschien komen we mekaar daar nog wel tegen.
    Whahaha, ach is wel goed voor de lijn hoor voetballen. Het is dat Alex niet mag vd doktoren, anders had hij wel gewild.
    Kan me voorstellen als je hele tijd hebt gevoetbalt, dat je het wel gaat missen.

Enne.. ik heb ook een heerlijk kind hoor.. :p :p Whahahaha!

14. ProudMum

Oja, dat zou wel toevallig zijn als ik je tegenkom.

Ik ga even mn haar stylen en opmaken!

15. ProudMum

Meisjes fijne dag!
    Ik sluit af en kom stiekem op mijn foon nog even spieken!

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Bij deze van mij ook een fijne dag! En weekend!

Mijn nieuwe phoon moet terug gestuurd worden, leest mijn Sim kaart niet. Zucht.... dus nog even wachten met internet op phoon.

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Zora, kunnen ze je niet gewoon een nieuwe geven?
    Heb je het via internet besteld of via de winkel?
    Meestal kun je in de winkel binnen 10 dagen namelijk ook een andere mobiel uitzoeken (omruilen).
    Vind het raar dat ze je niet gewoon een nieuwe aanbieden.
    Misschien dan toch een andere?

Leuk dat je over 2 weken weer je beeb kunt zien. En fijn dat het klikt met de vk.

Ik heb volgende week mijn eitje, spannend!!

18. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik heb t maandag aangevraagd bij Telfort.
    Wat een gedoe daar zeg.. Als je bij T-mobile of Vodafone verlengt en je neemt er dus dan internet bij, dan gaat dat internet wel gewoon al vanaf die dag in en hoef je niet te wachten tot je abonnement werkelijk verloopt (wij verlengen altijd 3 maanden van tevoren).
    Maar bij Telfort dus niet, dan moet je dus echt wachten tot je nieuwe ingaat en dan pas heb je internet erop.
    En dan moet ik dus nog wachten tot augustus... Heb dus nu maar internet ook nog op dit abonnement genomen zodat ik dan ook al tot augustus kan interneten!
    Pff... neem nooit Telfort!

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Oh das ook vervelend Missy.

Mieke: Heb via internet besteld. En je krijgt geen nieuwe, hij moet opgestuurd worden, dan gaan ze kijken of ze m kunnen repareren. Heb er niet echt een goed gevoel bij, maar ja wat moet ik anders. Heb mijn vorige telefoon er ook vandaan en dat is allemaal prima gegaan. Ik hoop dat dat ding gemaakt kan worden en dat er geen eindeloos getouwtrek van komt.

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Naar hoor! Heb het ook wel eens via internet gedaan en dat ging ook prima.
    Maar nu gewoon in de Vodafone winkel gedaan. Mijn Nokia E72 werkte niet goed met mijn mail en mocht ik hem omruilen voor een ander toestel. Eigenlijk waren die 10 dgn al voorbij (ruimschoots) en toch mocht ik hem nog ruilen. Heb toen de BlackBerry Bold genomen. Echt een top toestel, internet en mail werken echt perfect.

Missy, dat is idd balen zeg. Bij mij gaat het gewoon nu al in. Heb wel hetzelgde abo verlengd, maar toch.

Heb net een ovutestje gedaan en deze is al bijna positief, dat betekent dus een vervroegd eitje :D

Deel Deze Pagina