welkom terug kim (en sydney) wat een heftig verhaal zeg... fijn dat jullie weer thuis zijn ben benieuwd naar de foto, want ik weet nog dat Donique zo'n ontzettend mooi meisje was (is) met een heeel schattig neusje maar dat komt wel als je weer wat meer tijd hebt. geniet van je gezinnetje meid!
jaaaaaaaaaa gaat snel nu he het is vooral belangrijk wanneer de echte cursus zal beginnen, moet ofwel in de zomervakantie zijn ofwel als het niet in de vakantie is, op woensdagavond. omdat bert met zijn avondschool zit... maarja daar zullen we over elf dagen wel antwoord op krijgen als we echt kunnnen starten meteen, dan hebben we normaal gezien dit jaar echt nog een kindje. Morgen groot feest! dan mogen pleegbroer en zus echt blijven!
Linds, gefeliciteerd met je pleegbroertje en je pleegzusje! ! ! Ik hoop dat ze en ontzettend fijne tijd krijgen bij je ouders en Lucas en Bo!
Jeetje Kim wat een heftig verhaal, gelukkig maken jullie het beide goed en vindt Donique haar zusje geweldig! Geniet lekker van je kraamtijd! Lala, joepie je pleegzusje en broertje wonen nu definitief bij je ouders, ze hoeven niet meer terug naar het tehuis, wat fijn voor die kindjes! En nog 10 nachtjes en dan wordt het voor jullie ook menens, wat fijn zeg. Nou, ik ben weer weg, het is veel te mooi weer om binnen te zitten. Fijne dag allemaal, doei doei.
wat heb je gegoogled daisy? tja ik heb een mooi meisje thuis en dat is me ales waard geweest gelukkig meiden ik ga ff kijken of ik een foto verkkeind krijg
hahahaha ja die haren van onze meiden. daar zijn veel mensen jaloers op. hahahahahaha ben benieuwd of als er ooit een jochie komt die dat ook heeft!
Oh Kim wat een schatje zeg! En idd hetzelfde neusje als Donique he Bij jullie komt er dus nog een derde? Lunah en jayson zijn net thuisgekomen, hij was helemaal overdonderd door al die ballonnen dalijk terug voor de cadeautjes En bedankt voor de leuke reacties hier Doei meiden, tot morgen, want vanavond gaan we nog met de vriendengroep uiteten en naar de bioscoop
Wat een beauty Kim Goed gedaan!!!! Je hebt echt geluk gehad met de str.kokken of hoe je het ook maar schrijft .. Ik weet van schoondochter van collega van mij dat hun zoontje het tijdens de bevalling kreeg (ze wisten van te voren niet dat moeders die had) en moest toen het geboren was met spoed met baby-ambu naar het kinderziekenhuis, die moest erg ver weg komen, heeft bijna 2 maanden geduurd. Lala fijne dag meis!! Gefeliciteerd met je pleegbroertje en zusje! Fijn dat ze niet meer terug hoeven nu!!!
lala gefeliciteerd met je pleeg broertje en zusje veel plezier. nog 10 dagen en dan kunnen jullie beginnen aan de curcus. kim wat een heftig verhaal zeg jeetje. maar wat een moppie zeg echt een mooi koppie met haar. geniet lekker van je kleine meisjes en je kraamweek.
Ook geen interesse hoor. Maar misschien helpt een foto bij je advertentie. Kunnen mensen zien waar ze op bieden .