Truus, zullen we dan je avatar maar in acht nemen Zora, hihihi tja dat is iets wat je natuurlijk niet kunt weten. Wel raar dat ie je sim dan dus niet pakt, want je zou hem wel moeten kunnen gebruiken in de vliegtuigstand.
Zora daar kan jij toch niets aan doen meis.. Ga je ook niet vanuit !! Kim heerlijk meis!! Lekker genieten.. Oooh ik krijg ook meer kriebels !!
alweer bijna 30 weken jeetje wat gaat dat snel! ik ben tv kijjken . ga vanavond maar weer vroeg naar bed! hahahahahhaha tien uur voeden en gaan met die banaan! kus
Dat klopt je kan dan niet bellen, maar je kunt je toestel wel voor de overige dingen gebruiken. En sommige toestellen werken alleen wanneer er een simkaart in zit?!
Dan kunnen we vast nog een keertje daten Wen! En jullie kwamen naar Poppel! Hopelijk is het dan lekker weer, kunnen de kleintjes lekker op de trampoline springen...
Hier vandaag dus de nieuwe slaapkamer geschilderd. Het is erg mooi geworden. Verder nog op pad geweest voor een mooie barokke stoel nog niet gevonden haha.... en boodschappen gedaan. Nu dus moe en lekker met de laptop op schoot op de bank.
Vrijdag gaat m'n moeder weer werken, dan vraag ik even wat hun uitkomt en dan laat ik jou weten hoe en wat goed?
Op mijn iPhone doen alle programma's het waar ik geen netwerk of wifi voor nodig heb op vliegtuigstand.
Ow das klote Truusje! Wij zijn het weekend weg. Zaterdag naar 2 verjaardagen en Zondag zijn we met vrienden weg. Wanneer prikken we dan een datum
@ Kim : heerlijk meisje hebben jullie erbij! Genieten! Gelukkig heb ik een ander soort QT met manlief Zwanger he? Dan heb je dat Knap stom van MvM trouwens .. @ ego : misselijkheid lijkt (tijdelijk???) teruggekeerd... grrr ...
Oh wacht ja.... kwartje valt.... gewone gsm op vliegtuigstand mag toch op zijn minst wel aan kunnen, anders kun je hem er nooit meer afhalen....