Haai dames! Ik was al een tijdje benieuwd wat de spruiten en kruimel club precies is. Kan me nog herinneren dat ik die tijdens mijn zwangerschap weleens langs heb zien komen. Maar jullie kindjes zijn niet allemaal van dezelfde maand toch? Zag wel een lijstje voorbij komen, maar kon er geen eenheid in vinden zeg maar En ja heb het 1 en ander gehoord, en was heel nieuwsgierig (zoals zo velen, die ook op andere topics meelezen en inbreken 8)). Heb het gelezen en er niks over te zeggen.
Hoi! Topic is ooit, jaren terug, gestart als 'net gestopt met de pil' waarbij men zich aansloot omdat ze zwanger wilden worden. Vandaar de verschillende leeftijden dan wel zwangerschappen.
Eva, wij zijn een beetje rond dezelfde tijd gestop met de pil, een voor een zwanger geworden en toen bij elkaar bijven hangen omdat het hier (meest van de tijd) erg gezellig is. We zijn best wel hecht met elkaar, praten veel over onze kruimels in de buik en spruitjes die we hebben rondlopen!
Wen, lekker saai ben jij! Dais, morgen moet ik met Joey naar de HA. Heesheid is niet weg en we zijn weer terug bij af; hoesten en zagen. s'nachts in paniek enz
Bedankt voor de felicitaties. Daisy, ook jou is het vergeven hoor. We houden het maar op zwangerschapsdementie
Kijk of je missdhien een andere ontstekingsremmer mag. Van seretide en flixotide is het bekend dat ze heesheid veroorzaken waar niet tegen op te spoelen is.
Voor vanavond ben ik klaar Lala, morgen nog effe aan de bak als Joey slaapt! Hebben jullie al iets voor jullie moeders in gedachten? Lala, Moederdag is in Belgie toch een week eerder/later?