Ik ga slapen meiden! Morgen weer vroeg dag ze komen hier morgen de airco's installeren! Net op tijd voor het mooie weer
Goedemorgen, Pff hier mega koppijn! Denk dat ik na de les naar huis toe ga en lekker op de bank kruip met Mike. Joey is bij mn nichtje en die neemt hem mee naar het zwembad. Dus die heeft de dag van zn leven vandaag hahahaha! Heb mn beddengoed in de was gedaan en strakkies lekker uithangen aan de waslijn. HEERLIJK! Verder geen bijzonderheden, ondanks de hoofdpijn hahaha
hoi meiden, hier ben ik weer een keertje!' het gata goed hier, Luna drinkt nu weer goed met de juiste medicijnen en Milan kletst me de oren van mn hoofd! wel heb ik het erg druk, zeker nu het weer lekker weer aan het worden is! we zijn veel buiten met de kids. ik wil daarom ook even aan komen geven dat ik zo af en toe nog wel eens kom kijken hoe het met iedereen gaat, maar ik vind helaas echt geen tijd om hier nog actief bezig te zijn op het forum.. ga nu nog even terug lezen, want kim is vast al bevallen! ik hoop dat het verder met iedereen goed gaat! liefs rebbel
Hey Rebbel, ik lag gisteravond toevallig nog aan je te denken. Vroeg me af of alles goed ging. En gelukkig is dat zo. Snap dat je druk bent, maar wel zo nu en dan komen posten hoe het met jou en Milan en Luna gaat he? Meiden, allemaal een fijn weekend! Ik ga naar paardje en dan poetsen bleegh!
kim alsnog van harte gefeliciteerd met jullie meisje sydney! mooi meisje hoor! geniet er lekker van! heftige bevalling zeg, maar gelukkig is het goed gekomen!
Rebbel, ik geef je gelijk hoor! Gelukkig loopt het allemaal lekker bij jullie. Jullie hebben mooi weer zondag, alvast een mooie dag gewenst!
sniffy wat een mooie taart en gefeliciteerd. maranka gefeliciteerd met de 13 weken, en fijn dat jasper naar een psz kan gaan. femke gaat ook als ze 2 is mogen ze hier al er naar toe.
Meiden HELP!! Hebben jullie kindjes ook een periode gehad dat ze 's avonds niet wilde eten?? Jesse zegt kei hard NEE!!! en gooit alles op de grond. Ik weet niet wat ik dan moet doen.....Ik ben bang dat hij af gaat vallen anders..
Wen, hier pakken we het bord weg en eten dan zelf door. Daarna krijgt joey wel een toetje maar dan simpele yoghurt ipv een danoontje oid. Na een paar dagen krijgt ie vanzelf door dat honger hebben niet leuk is en dan eet hij wel weer. Na 16.30 krijgt joey niets meer tot het avondeten, dan weten we zeker dat hij daardoor niet vol zit als we aan tafel gaan. Jesse krijgt nog een fles groeimelk toch? Ik snap dat je je druk maakt maar het is echt een fase....knuffell!!!!
Wic gefeliciteerd meis !! Daisy: Lekker vooruitzicht meis !! Heerlijk !! Sorry, hier ook geen eten-weigeraar. Wel een graag-op-schoot-zitter.. Maar dat hebben we weer gewonnen !! Hier nog in totaal 5 dagen werken !! DOnderdag, dan eigenlijk zo goed als 3 weken vrij, dan nog 2x 2 dagen en ook verlof!! PFfff.