Kruimels en Spruiten deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wicjuh, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Truus, veel plezier!

Sam, 3 mei :D

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha oooh nog even wachten dus ... :D !!

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meisjes,

weer ff een update van ons hierzo. het gaat steeds beter. heb al een dag niet hoeven kolfen en sydney pakt de borst nu goed. vannochtend een beetje vaak maar dat soort momentjes horen er ook bij. nu ligt ze heerlijk te slapen. donique doet het ook super. wel een beetje aan het uittesten maar ook dat hoort erbij. vanmiddag gaan we lekker naar buiten toe. lekker wandelen en misschien naar egmond toe!

kussies

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Heerlijk Kim! Geniet er lekker van :D !! Klinkt goed :D !!

5. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi hoi,

Truus, erg pijnlijk als je over je eigen vingers rijdt. ai ai.
    Leuk een dagje uit, geniet er maar lekker van, want het is heerlijk weer.

Sam, mooie buik joh.

Sommige al lekker aan het aftellen tot het verlof, heerlijk hoor om in deze tijd met verlof te kunnen. Geniet er maar lekker van.

Mieke, spannend hoor, mijn duimen draaien voor jullie.

Verder ben ik het even kwijt.

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hi All,

Wat was het hier rustig vandaag!

7. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Het was veel te mooi weer om achter de pc te zitten denk ik.
    Hoe was het in Poppel, hebben jullie je vermaakt?
    Hoe was het met je broertjes vinger?

Morgen naar de tandarts:( en Britt mag ook haar tandjes komen laten zien.:D

8. ProudMum

Poppel was heerlijk!
    Joey heeft lief gespeeld met zijn ooms en tantes!
    Mijn ouders zijn net terug uit Spanje en hadden plannen om daar te gaan wonen, vandaar de vakantie. Na wikken en wegen hebben ze gister de knoop doorgehakt; ze gaan het huis verkopen en een nieuw huis in spanje kopen en daar een eigen bedrijf opzetten. Mocht het lukken, volgen wij hun over een paar jaar!!!!!

9. ProudMum

Mijn broertje heeft 2 verdovingsprikken gehad, daarna zn vinger schoongemaakt en zn nagel teruggezet. Daarna is alles verbonden en moet hij een week met zijn hand is het verband met een mitella.

Tandarts; joey hoeft pas wanneer hij 3 is met Mike mee van z'n tandarts

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hoefde hier idd ook nog niet.

11. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Goedemorgen,

Truus, een hele onderneming om in Spanje te gaan wonen en een eigen bedrijf te starten, spannend hoor.
    En wat leuk dat jullie dan na een paar jaar willen volgen.

Volgens mij wordt er ook nog niks aan Britt haar tandjes gedaan hoor. Ze mag denk ik even in de stoel en mondje open doen enzo, gewoon wennen verder niets.

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hallo meiden!

Truus: Leuk weekend gehad in Poppel? En oe je broertjes vinger. Klinkt heftig.

Sam: Mooi buikje hoor, ik denk ook een jongetje, baseer ik nergens op hoor gewoon een gok. En al bijna met verlof lekker hoor in de zomer.

Dais: ook nog maar een paar daagjes werken tot je verlof.....heerlijk.

Mieke; 3 mei NOD, duurt nog even, dus nog even geduld. Zou wel fijn zijn als het meteen weer raak is. Zal duimen voor je.

Verder even kwijt.

Wij gaan donderdag t/n maandag met mijn ouders, broer en zussen en aanhang en kinderen een lang weekend naar Landal Green. Heb er zin in. Doen we elk jaar en is altijd super gezellig. Eerst wordt mijn moeder nog geopeeerd a.s. dinsdag dan gaan ze die plekjes in haar borst weghalen en die gaan op kweek, dus dat is wel spannend, maar dan is even weg met z'n allen een welkome afleiding denk ik. En ik heb dinsdag weer een echo, dus ook leuke afleiding. Woensdagmiddag heb ik meeting met een paar IVF/ICSI meiden van hier, zouden we een tijdje terug al doen maar kon toen niet doorgaan. Vanavond heb ik priveles met bijrijdpaardje, dus genoeg te doen en beleven de komende dagen.

En hoera! Vandaag 12 weken! Mijn IVF/ICSI teller staat weer op 0 vanaf vandaag, toch een extra veilig gevoel. Zal blij zijn als ik morgen de echo heb, want maak me toch weer een beetje zorgen.

Fijne dag meiden!

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Er wordt ook niks gedaan. Alleen begint het wennen hier bij de tandarts gewoon vanaf 3 jaar ;). Wel byzonder ergens. Het is dezelfde tandarts waar ik ookal vanaf mijn 3e mocht wennen, en dus nog steeds kom.... Maar aan de andere kant twijfel ik ofmik niet naar een praktijk dichterbij bij huis wil. Deze zit ca. 1 uur rijden van mij vandaan. En ze wacht erg lang voor ze bij klachten wat doet. Ben al een kies kwijt door dat gewacht....
    DaisyMan's tandarts zit ook wel dichterbij. (Weer een andere praktijk dan ik op het oog heb). Maar die ziet weer gaatjes die er tijdens het vullen ineens niet meer zijn..... En boort dan door op zoek naar de verdwenen gaatjes.... :eek:

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Zora, 12 weken alweer gefeliciteerd hoor! Fijn dat het zo goed gaat.
    Veel plezier bij de meeting, jullie vakantie in Landal en sterkte voor je moeder.

Truus, wat een leuke en ondernemende plannen zeg!

15. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    Zo Truus wat een plannen :D leuk hoor! (en in spanje hebben ze gelukkig geen kutvat hihi)

Zora wat heerlijk dat alles zo goed gaat! Proficiat met jullie 12 weken!!!

16. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Truus, sjonge wat een grootse plannen hebben je ouders! En dan jullie ook richting Spanje in een paar jaar. Wat een heerlijk vooruitzicht. Ik zo zoiets gewoon niet durven... Vind het altijd bewonderenswaardig dat mensen zo'n grote stap durven te nemen!

Zora, YES 12 WEKEN ! ! ! ! ! ! ! Super!. En morgen even weer een bevestiging. Snap je gevoel....
    En dan een heerlijk lang weekend weg met de familie. Hopenlijk is het voldoende afleiding voor je moeder. Jullie gaan een moeilijke periode tegemoet. Met hopenlijk een hele goed afloop. Daar ga ik voor duimen!

Linds, nog twee nachtjes! !

Hier vandaag even een rustig dagje. Niets gepland en even niet poetsen ofzo...
    Wel snipverkouden, Jasper ook en Paranka begint ook al te snotteren. Mag van mij weer snel over zijn!

17. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Mieke, mooie tempstijging! Je bent een mooi kaartje aan het maken!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Truus wat een wilde plannen zeg!! Leuk :D !! Maar ook spannend!!!

Zora: Leuke vooruitzichten, fijne week gewenst meis!! En veel plezier morgen!!! Gefeliciteerd met je 12 weken :D !!

Maranka: Hier ook een dochter aan de snotter. Vandaag ook geen grote plannen.

Hier een rotnacht gehad. Er was een of ander gezoem, wat weet ik niet, leek van buiten te komen maar was heel irritant.En ik had het er erg druk mee geloof ik. Om 6 uur vond Kyra het ook nodig om te gaan janken.. Jildou was gelukkig 7 uur pas wakker. En Jildou is snotverkouden dus die hoorde ik zo nu en dan ook! Net maar ff langs de winkel geweest voor voorraad uien, zakdoekjes en tissues :p !!
    Net bij de vk geweest. Was weer erg gezellig en alles prima :D !! Hebben een leuk mutsje gekregen met Here I am erop. Ik sponsor haar met sponsorloop voor een vroedvrouw ergens in Afrika ;) .. Ooh en moest ff hb prikken,was 7.0. Was prima zei ze. Nou daar gaan we maar vanuit he ;) !! En moet een geboorteplan schrijven. Is nieuw geloof ik. Nou ik kan heel kort zijn :p HAHA!! En het mooie, jahoe hoofdje ligt mooi onderin :D !! Hopelijk blijft dat ook zo ;) !!

19. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    wss

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188