zo herkenbaar hier ook regelmatig, maar ben altijd blijven vechten maar alleen al voor de sfeer is het zwaar klote
ok, er hoeft voorlopig niemand weg dus? bij ons hadden ze al van alles geprobeerd en uiteindelijk hebben ze de FM overgeplaatst en blijkbaar was dat de oplossing bij ons, nu is de rust teruggekeerd en vind ik het weer fijn om te gaan werken
Nog één dagje Jullie moeten wel voor me duimen hoor, dat de cursus een beetje gunstig valt, zodat bert zijn school er niet onder lijdt
@ kim : een geplande ks is denk ik sowieso heel anders dan een spoedks. Je bent vaak al uitgeput voor je de spoedks ingaat, ik was naast nerveus, net zo uitgerust als een ander aan een bevalling begint .. kan me voorstellen dat dan ook de herstelfase ietwat anders verloopt. @ lala : *duimt*
Ja Dees68 heeft 27 mei eerst nog een afspraak bij de gyn van dr vorige zwangerschap enzo. Om te kijken of er risico's zijn aan een evt. nieuwe zwangerschap. Vanwege dr geschiedenis en complicaties met dr bevalling.. Als dat zo is dan wilt Dees en dr man het niet door laten gaan. Dus eerst groen licht voor haar van de artsen. Dan groenlicht voor mij. Dus tis nog even afwachten voor ik een nieuwe banner aan kan maken.
thanks voor het duimen meiden ik laat donderdag weten hoe het was Ikdus, nog even afwachten dan... die afspraak stond anders op vandaag, nietwaar?
klopt, en we zijn ook geweest. En daar kwam het te sprake van Dees dr kant en "onze" arts. En vanwege mijn ooit kinderwens moet er ook overlegd worden in het team overlegd worden. En de echo liet een pco beeld zien in mn rechter eierstok en dat kan met de hormonen ook voor overstimulatie zorgen. Dus allemaal dingetjes die mee genomen moeten worden..
http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/204318-ikdus-dees68-de-ecd-molen-5.html hier het verhaal van vandaag door Dees, die kan het vele malen beter beschrijven. Ben daar altijd zo slecht in haha
Ikdus, ik hoop dat Dees geen verhoogd risico heeft op complicaties en alles binnenkort door mag gaan. Klinkt als een gezellige dag vandaag met haar overigens.