ik voel me heel goed Truus, heb er eigenlijk wel vertrouwen in... was een beetje bang omdat ik ooit een verhaal heb gelezen (van zora?) dat ze moeite hadden met mensen die ongewenst kinderloos waren, omdat ze dan te adoptief ingesteld zouden zijn. maar ze lieten gisteren al horen dat ze voor koppels zoals ons een match zoeken op maat, waarbij het de bedoeling is dat het kindje volwassen wordt in het pleeggezin... maar ze noemen het tijdelijke pleegzorg omdat het kind tot 18 jaar onder pleegzorg valt, daarna kan het uit vrije wil bij het pleeggezin blijven ze hebben ons nog even apart geroepen, omdat ze van mijn ouders hadden gehoord dat we gingen starten en ze zeiden dat we met open armen ontvangen werden
Linds, dat klinkt helemaal goed. Ik denk dat jullie pleegje snel komt! Hoe gaat het met de 4 musketiers bij je ouders?
heel goed truus, Jayson is hier nu naar school geweest en ook dat gaat goed, alleen Lunah heeft wat last van haar tandjes, maar over het algemeen echt een blij kindje, ze geniet echt van alle aandacht die ze nu krijgt Lukas en Bo waren al heel beschermend over Jayson hihi en het zijn schatjes
Fijn Linds! Klinkt idd al heel goed en positief. En dank je, we zullen zien he, nog even geduld hebben.
jeej lindsey. wat een goed nieuws. nou ik weet zeker dat jullie door de selectie heen gaan komen. dikke kus
Fijn, wilde er al langs vandaag ofzo... (Heb nog wat nodig voor vluchttas ) Gefeliciteerd Lala... spannend hoor!!! En ik ga weer verder met patient. Toedels
Mijn collega heeft zich ziekgemeld, die flikt dat altijd met mooi weer. Epileptische aanval faken en hoppa weer 3 dagen vrij.... Flikte ze me dinsdagmiddag ook al, toen werkte ik tot 12 en zij zou me overnemen. heb ik moeten regelen tot 3 en toen was ze er pas....
epileptische aanval faken??? als je dat hard kan maken zou ik haar er maar mee confronteren. want dit is natuurlijk niet erg collegiaal!
Lekkere collega heb je Truus. Lala, joepie het begin is gemaakt en het klinkt allemaal veel belovend!! Meiden met een 20 weken echo, gefeliciteerd met de goede echo. Daisy, hopelijk draait de baby nog de goede richting op. Zora, gefeliciteerd met weer een goede echo. En wat lief van de vk dat je over 2 weken weer mag komen, fijn hoor. Daantje, wat leuk dat jullie toch voor een tweede gaan, hopelijk is het snel raak! Bij ons klopte de chinese kalender. Huishouden doen na een ks, ik had ook een geplande ks en was door hevig nabloeden een dag extra aan bed gekluisterd, dus ik was op dag 3 heel erg blij om thuis te zijn en even iets te kunnen doen, ik had echt heel veel energie, maar ´s avonds voelde ik mijn buik altijd wel hoor. Mieke, het gaat redelijk goed met Britt, ondanks we afgelopen weken wekelijks bij de ha hebben gezeten. Ze heeft heel erg last van een constante verkoudheid tot braken aan toe door het hoesten en volgens de ha babyexceem. Heel haar lijfje staat onder, haar huid voelt heel erg schraal aan en op haar wang heeft ze vanaf de winter al een plek dat steeds neigt naar krentebaard. Dus we smeren flink met zalf en houden het hoesten maar goed in de gaten. Maar ondanks alles is het een grote boef, ze klimt overal op, loopt en rent door heel het huis en de tuin en vindt traplopen geweldig. En hoe gaat het met Boaz, hij had in het begin toch ook zo last van zijn huidje? Je gaat al goed richting 3 mei he, nog niet stiekem getest?
ik wilde ook wel maar ik kon het gewoon niet. ik voelde me uitgewoond plus het feit dat m'n hart 2 opdonders heeft gehad was ik gewoon zwak. maar omdat ik hier las dat veel meiden al naar een paar dagen zich zo goed voelde vroeg ik het me gewoon af hoe dat zat.