Nee, niet morgen. Morgen lekker vrij: Koninginnedag! Van mijn vriendin heb ik niks meer vernomen. Ik had haar gesmsed dat ze me de uitslag moest mailen. Maar zij prefereert msn, en daar ben ik de laatste tijd niet veel geweest.
Dais, ik vind je mooi zwanger hoor! Wen, wij gaan niet volgende week maar de 23e weer. Dan zijn de broers en zusjes er ook.
daisy mooie buik hoor. maar idd wel groter als met sam. dus dat belooft wat idd. hahahahahahahahah ik ga even boodschapjes doen. na het slaapje van de meisjes. (ja allebei van 11 uur in bed. joepie) gaan we lekker naar de koninginnendagmarkt! ff snuffelen en dan weer naar huis. wel jammer maar volgend jaar als sydney wat groter is gaan we wel weer naar het dorp toe! het is niet anders! kus
ha ik nou maar niets gezegd. sydney was de heel tijd aan het tutten. van 11 tot 13. hahahahahaha ligt nu pas net te slapen. ach hopen dat donique wakker word dan kunnen we zo gaan! kus
Wij zitten op het terras en vanavond gaan we naar een wijkfeest met vrienden. Thomas Berge treed op vanavond.
daisy wat een mooie buik beetje groter maar wel mooi. iedereen een fijne koningginnedag vandaag. truus suc6 met zoeken naar een kooi. wij zijn markt op geweest was minder als vorig jaar straks nar vrienden voor ons jaarlijks bbq de zon komt er al door.
Onderweg naar huis. Heb indalingsweeen, wandeld niet zo lekker.... Gelukkig zit S. in de Bugaboo en DS-man is ook mee.
Wat een rust hier vandaag! En wat een rotweer vanmorgen, wij zijn de deur niet uitgeweest (manlief houdt niet zo van die drukke bijeenkomsten waar je amper vooruit komt ). Maakt niet uit, ik heb me weer op een projectje gestort..en succesvol wel. Bekijk bijlage 68692 Een ringsling! (niet zozeer voor F, maar die wilde er even in ).
Ja hoor, ook geschikt . Maar wordt ook vaak gebruikt voor de wat oudere kindjes die al lopen. Omdat je ze er nou eenmaal makkelijk in en uit hebt. Hier ff hoe je je pasgeborene er in kan dragen: YouTube - Draagdoektip: ringsling pasgeborene, liggend en rechtop Mooi Wic. Wat een snelle levering van de stofjes.
@ maranka : tnx @ kim : daar heb ik m eigenlijk min of meer voor gemaakt. Ik weet t ben wat vroeg, hihi. Kan zoals Daisy zegt voor pasgeborenen en ook voor oudere kindjes, al krijg je bij oudere (en dus zwaardere) kindjes sneller last van je schouder/rug omdat je over 1 schouder draagt.
hmmmmmmmmmmmm ik ga van de week maar eens mijn draagdoek van draagdoek.nl tevoorschijn halen. even kijken of dat kan met mijn buikie! want vind het toch wel ideaal als je even ergens heen wilt!
Bij oudere kindjes inderdaad voor kortere stukjes. Maar goed die lopen veel liever . Ik ga maar even liggen, heb de hele dag al indalingsweeen. Staan en lopen verergerd ze. En bij zitten geen lekkere houding kunnen vinden. Gelukkig waren we niet ver weg gegaan..... Centrum bijvoorbeeld. En vroeg Wic? Valt wel mee. Ik heb al bijna 4 ringslings in huis, en ben nog niet eens klaar om te bevallen hihi.