Goedemorgen!! Mooie buik Wendy!!! Zooo hier was Jildou kwart voor 8 wakker in dr eigen bedje !! Dat is ook wel eens lekker Helemaal nu !! Gisteravond straf van mn moeder gekregen !! Moet t rustiger aan doen van haar (gistermiddag veel harde buiken die zeer deden) en manlief is het daar helemaal mee eens.. hmmmmz.. Maar ik kan dat niet zo goed !! Vooral omdat als ik niet veel doe, Jildou weer veel bij me gaat zitten etc.. Als ik wat bezig ben is zij ook lekker aan t spelen, maar ja.. Kan niet alles hebben !!
hoi meiden, alles goed hier? wendy, mooi buikje meid! vanmorgen met Luna bij de ka geweest voor de uitslag van haar heupjes! dit ivm de stuitlig, maar het was helemaal goed! de ka heeft haar verder nog een keer nagekeken en hij vind dat ze het heel erg goed doet, haar ontwikkeling loopt zoals het hoort!
Rebbel, fijn dat alles goed is met Luna. Sam, niet fijn als je pijnlijke harde buiken hebt, misschien toch maar luisteren naar je moeder en Cor. Net de luxaflex in de keuken schoongemaakt, wat een ondingen zijn het toch om schoon te maken.:x
Taby: Ja daarom hier niet van die dingen HAHA!! Rebbel: Goed nieuws meis!! Lekker !! Wij meoten als deze uk 3 mnd is sowieso ook voor de heupjes. ivm Jildou!! Ja ik doe mn best, maar ben nogal een bezige bij !! Nu eerst Jildou in bed, snel een ronde met de honden en dan ook maar even pootjes omhoog!!
hey lieve meiden, Hoe is het hier? met ons is alles goed. net een dagje terug van een heerlijke vakantie naar frankrijk. het was super lekker weer in tegenstelling tot hier. brrr wat was het koud om 20 graden in temperatuur te zakken zeg! Met lily is ook alles goed en ook die heeft het super naar der zin gehad. we hadden het allebei echt nodig. we kunnen weer met een opgeladen batterij verder! verder niet meer bijgelezen helaas maar ik beloof dat ik het nu weer bijgehouden. de computer is namelijk nog steeds stuk maar de laptop staat sinds vandaag weer thuis der beschikking dus echt komt goed. nieuwe foto's van lily volgen dus ook snel. ze is zo gegroeid!!!
mamas fijn dat het zo goed gaat met jullie ! sam aan jezelf denken he rebbel, mooi dat het goed gaat met je gezinnetje. maar waarom wil je afvallen. een bmi van 16 is ongezond en onder gewicht
Onder de 19 is het al beter om aan te komen.. Een bmi van onder de 19 is niet zo goed.. En Rebbel tis geen aanval ofzo hoor, vroeg het me gewoon af.
Hey mamaS leuk dat je er nog eens bent Rebbel, zal vast een opluchting zijn dat het bezoek aan de KA zo is meegevallen Morgen en overmorgen met zusje naar de efteling, heb er zin in! alleen jammer dat het weer zo tegenvalt
Morgen schijnt het zonnetje wel een beetje Linds, en als het gaat regenen geef maar een seintje. Dan roep ik de regen wel even hier heen Veel plezier vast in de Efteling
linds: morgen gaat gewoon de zon schijnen en wat gaat het nu de goede kant op met jullie en een pleegje! Rebbel: fijn dat alles goed gaat meid Afvallen: ja ben hier ook begonnen. puur voor mezelf hoor want nodig is het niet echt maar wil het wel.
@ Rebbel: Een waarde van de index van minder dan 18,5 duidt op ondergewicht. bron: Wikipedia... dus je hebt nu al een ondergewicht. Slappe buikspieren steviger maken zul je met oefeningen moeten doen, maar afvallen is ook mi niet nodig, helpt niet voor zwakke buikspieren.