Nee, dat ga ik niet vertellen nee. Maar zodra Wic het sms-je krijgt dat de kleine er is, zal ze het je laten weten . Nog even geduld dus. Maar jullie moegen altijd zeggen wat jullie denken dat het is hoor... ik reageer er alleen niet op 8).
Sorry! Was een beetje te kort door de bocht! @ mamaS : mooie buik! @ all : bedankt voor de stemmen. Gaat m helaas niet worden zie ik al wel ..
Hoi hoi, Daantje, beterschap en als de kuur niet aanslaat dan inderdaad even terug naar de huisarts. Mama, mooie bescheiden buik hoor.
ik heb echt al een toeter vergeleken met die van mama. iedereen vraagt ook of ik al bijna mag! hahahahahaha. neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik heb de KNO arts gebeld voor Joey. Hij heeft oordruppels gehad want het vocht en vuil blijft eruit lopen en is net zo doof als mijn broertje.
pff, weet er alles van Truus, last hebben van je oren slaapt ie wel goed? ik kan er nachten van wakker liggen als ik last heb van mijn oren en moet soms echt een handdoek op mijn kussen leggen voor alle rotzooi... geef hem een dikke knuffel van mij
Hij ligt al vanaf 19.00 en zonder problemen nog. Maar ik duik er vroeg in want wat niet is kan nog komen.... Gelukkig zitten zn netgeplaatste buisjes er nog in...