Wic: Gefeliciteerd !! Truus ook gefeliciteerd, super !! Kim: Nou dat is iig duidelijk. Nu hopen dat het bij jullie beiden snel opknapt! Ennuh ik lust ook wel zo'n cakje Jummie Ben ook weer weg, er is hier iemand de tv aan het aanzetten etc die daar niet tot bevoegd is
Truus, super gedaan. Gaat helemaal goed komen! Kim, pff bezige bij ben jij zeg! Sterkte met de spruw. Wic, gefeliciteerd! ! ! Zora, wat gaan we goed he zo samen zwanger! ! ! Kun je het geloven nu al weer 13+ weken zwanger!? Hoe is het met de kwaaltjes?? Ik ben blij. Mijn zonnescherm hangt! Eigenlijk is het gewoon een lelijk oranje ding, maar als hij zijn werk doet is het zo heerlijk om hem te hebben hangen... Altijd handig een buurman te hebben die 28 jaar gewerkt heeft bij een bedrijf die die dingen maakt! Ander hadden we hem via MP moeten verkopen, maar ja hoe vervoer je een scherm van 6 meter.. Nu is die dus weer lekker op maat gemaakt voor bij ons achterthuis en ik ben helemaal in mijn nopjes. Hihi...
Bedankt voor de felicitaties meiden! Weer een jaar ouder ... verder tot de orde van de dag maar weer.
Goedemorgen! Wic; Nog gefeliciteerd! Maranka: Haha, is soms nog steeds moeilijk hoor. Zo onwerkelijk, maar ben echt super blij. Weeigheid begint iets af te nemen gelukkig, maar ben nu moe, moe, moe.....Buikje begint ook al iets te groeien. maar krijg hier geen foto's geplaatst als ik ze wil uploaden krijg ik een foutmelding. Hoe gaat het met jou? Linds: Wanneer gaan jullie die vragenlijst invullen? of heb je dat al gedaan? Sorry heb ik even gemist, maar ben reuze benieuwd!
@ Zora : dank je wel. Wat betreft het uploaden..kan het zijn dat ze te groot zijn? Als ik een grote foto probeer te uppen, krijg ik ook altijd een foutmelding, moet ze standaard verkleinen eerst.
Zora, verkleinen kan via photobucket. Dan moet je bij bulkuploader maat medium kiezen. Het kan ook via fotoverkleinen.nl maar dan moet je ze weer opslaan na het verkleinen.
Ik ga vanavond wel even proberen, bedankt voor de tip Truus. Hier nog leuke plannen voor het weekend?
Ook geen leuk vooruitzicht Truus......maar konijntje halen wel. Is het een dwergje? Ik ga vanmiddag paardrijden en poetsen en tussendoor even luieren. Morgen boodschapjes doen en cadeautje kopen, 's middags verjaardag nichtje. Zondag naar beide mama's. Dus druk weekend ook. Maandag weer vk. En dinsdagochtend naar de huisarts voor mijn huid. Is op het moment echt een drama. Puistjes en ik heb een huidaandoening die door de hormonen erg opspeelt en voor rode bultjes/plekjes zorgt. Echt niet leuk meer. Dus hoop dat ik een nieuwe tube zalf krijg maar weet niet of ik die mag gebruiken tijdens de zwangerschap.
Zora, ik voel me prima. Heel af en toe nog wat weeig. Maar gelukkig wel weer wat meer energie. Jij dus moe! Misschien toch wat ijzer tekort? Misschien is floradix wel wat voor jou?? Slik je ook een multivitamine voor zwangeren? Gets lastig zeg dat je zo'n last van puistjes en roodheid hebt. Hoop dat je snel iets krijgt wat helpt! Ik moet dit weekend de zaterdag werken. En zondag ga ik met mijn mannen naar een high tea! En dan nog door naar een verjaardag.
Leuk High tea! Veel plezier alvast. Ik heb vorige week woensdag een high tea gedaan met 4 IVF/ICSI meiden die ik hier op ZP heb leren kennen. Was echt super leuk en gezellig! Ja, slik multivitamine voor zwangeren. Denk niet dat ik ijzer tekort kom want mijn bloeduitslagen waren allemaal goed. Maar het zou kunnen. Wat is floradix? (gaat wel even google-en vast). Edit: misschien ga ik ze wel halen, baadt het niet dan schaad het niet toch? Fijn trouwens dat jij je al veel beter voelt. En al aan het groeien? gaat bij een tweede sneller toch? En ga je een pretecho laten doen of niet? Ik zit nog te twijfelen. Heb al veel echo's gehad en heb 23 juni al de 20 weken echo. Dus best snel, maar het is ook wel leuk om met 18 weken nog een echo te doen. Hmmm moeilijk......
Kim ik wordt steeds nieuwsgieriger naar je cupcakes. Waar versier jij ze zoal mee en waar die jij je inspiratie op? Ik ben nu weer bezig met een bestellijst bijleukstetaartenshop.nl misschien heb je tips voor dingen die ik niet mag vergeten.
@ Zora : als je een pretecho overweegt, zou ik wachten tot de 24/26 of 28 weken en dan voor een 3D/4D echo gaan... das echt geweldig, en dan op z'n mooist.