@ Truus : overheen gelezen, zie het nu gequote staan : gefeliciteerd meis! En succes alvast voor het 'echte' examen!
@ weekendplannen : morgenmiddag/avond nog bezoek voor verjaardag, en zondag ook. Verder niets bijzonders, ja ...bijslapen. . Ik lag er gisteravond veel te laat in, daar ga ik last van krijgen vandaag en t weekend. En ik hoop dat mn stofjes eindelijk eens binnen komen, kan ik weer lekker achter de naaimasjien kruipen.
Iemand nog interesse in een (grote) tweedehands laptop trouwens? Staat te koop op MP... is een Asus. 8)
Hee meiden! Hier gaat alles goed. De slaapkamer schiet echt op nu. We slapen er wel maar hij is nog niet af. ondertussen is Bart savonds in onze kamer aan het klussen en ben ik bezig in de nieuwe kamer voor Jesse. Als dat alles klaar is nog even de wand op de babykamer roze schilderen
Zora, we zijn bezig met de vragenlijst. We moeten echt telkens met zijn 2en tijd maken om weer een deel in te vullen, en ik ben laatst twee dagen weg geweest, dus deze week nog niks ingevuld... vanavond nog even een paar uur voor zitten en dan hoop ik zondag de lijst af te ronden. Het zijn zware vragen waar je toch serieus over moet praten samen, heb al veel bijgeleerd over Bert hihi, zijn veel vragen over je jeugd enzo en Bert praatte daar zelden over, nu moet ie wel
Ja ik groei al wel wat sneller dan bij Jasper. Maar voor ik een mooi buikje heb zijn we vast wel een maandje verder ben ik bang. Heb n.l al een buik van mezelf, dus voor die twee rollen een leuke buik zijn... Was vorige keer pas rond week 24... dus we zullen zien. Floradix, je kunt het allicht proberen of je je er beter door voelt. Het zijn volgens mij puur natuurlijke ingredienten.. Pretecho gaan we denk ik niet doen. Ik heb nu 5 echo's gehad en kan het denk ik wel uithouden tot de 20 weken echo, 10 juni. Laatste keer konden ze bij de vk met de doptone het hartje niet vinden en kreeg ik voor de zekerheid snel even een echo. Dus wie weet gaan we de volgende keer ook wel even naar het beebje gluren bij de vk ( 25 mei). Hihg tea, ik heb bonnetjes gespaard bij de thee en dan mag de tweede persoon gratis. En toen heb ik lekker gereserveerd op moederdag om mezelf t everwennen. Hihi!
krijg net een mailtje: konijntje is maandag pas 5 weken! Is te jong maar mocht van de eigenaar wel al weg!!!!!!!! Nou, dat doen we maar niet... Dus ik mocht van Mike naar een andere fokkker en die kunnen we straks al ophalen!
Handig zo'n vragenlijst Linds! Ik heb laatst mijn vader een boek gegeven met ook allerlei vragen over Hoe hij is opgegroeid, wat zijn eerste baantje was e.d. Hopelijk een mooie herinnering voor later. Maar hij heeft er geloof ik nog geen letter in geschreven8).
Leuk truus dat je straks dus al het konijntje op kan halen. Maar wel vreemd zeg dat die andere fokker de konijntje al zo jong weg doet. Krijg ik een naar gevoel bij....
@ Truus : raar verhaal van die fokker idd... maar veel plezier bij het ophalen van een konijntje bij de andere fokker! @ Daisy : veel plezier vanavond bij Mika! En niet te wild doen met die buik.
Dat gevoel had ik ook! En als mensen al zo makkelijk zijn wil ik niet weten hoe ze met die beestjes omgaan.
Psies Truus! Wic, sorry geen plek meer voor een laptoppie! Daisy, leuk vanavond naar Mika, heel veel plezier en geniet ervan! Jij weet je verlof wel op een leuke manier in te vullen zeg! ! Pff ben even aan het uithijgen hier op de bank. Heb vanmiddag alle kleren van Jasper uitgezocht en dat zijn er veel. Had n.l net 3 vuilniszakken met kleren gekregen van een collega. Maar alles ligt nu in de kast op zijn nieuwe kamer. Vervolgens ook alle andere spullen uit zijn oude kamertje gehaald zodat Paranka de muren van het stucwerk kan ontdoen. Dat zit hartstikke los en er vallen gaten in. We gaan en nu gipswandjes van maken. Jasper slaapt vanaf vandaag ( op dit moment zelfs) dus op zijn nieuwe kamer. Maar nog wel in zijn ledikantje.... ( en met de gipsplaten voor de babykamer op de grond, want we konden ze anders nergens kwijt. hihi)
Hey dames!! Ben ik ook weer even !! Even kijken wat ik nog weet! Truus je hebt groot gelijk meis om ergens anders een konijntje te halen!! Zora: hmm wat vervelend van je huid-problemen maar is denk ik voor jou helemaal iets dat je er met liefde bijneemt.. Wat niet weg neemt dat het niet vervelend is !! Maranka: Zoo fanatiek dus met de slaapkamers. Leukleuk!! Lala: Succes nog met invullen! De rest weet ik niet meer geloof ik. Hier drukke week gehad met van alles en nog wat, ondanks dat ik vakantie heb .. Mn vader is hier wezen schilderen boven. Wordt helemaal toppie zo ! Stuk beter !! Verder heb ik wel wat meer geprobeerd mn rust te pakken want zondag had ik toch echt veel pijnlijke harde buiken !! En het werkt geloof ik.. Al vind ik t nu weer even te rustig HAHA.. t is ook nooit goed !! Verder net wat leuks meegemaakt. Ooh dit is geweldig !! Jildou kreeg van haar heit een paar centjes. Zegt hij neem maar mee, dan doe je ze maar in je spaarpot. Vervolgens zal ik haar naar bed brengen, maar ze loopt naar haar pot en gooit daar haar centjes in !! Ja de slimmerd geef haar ongelijk Vond hem wel erg scherp moet ik zeggen !!
hij is goed sam! wat een snugger meisjes! truus veel plezier met nijn . hoe heet ie ook alweer? hier druk druk druk met mijn twee meisjes (lees met huilende sydney) dus ben hier niet zo vaak. morgen kraamfeest. laterz!
Veel plezier morgen Kim, hopelijk is Sydney wat rustig meis!! Sterkte met d'r iig!! Hier trouwens mn buikje van vandaag