Trouwens ik ben vanmorgen met Bart naar de HA geweest hij kan sinds gisteren niet meer lopen.... Hij heeft spit n is dus ook thuis. Das dan weer wel gezellig!
oeps wendy dat is niet zo mooi. maar stiekem inderdaad wel gezellig hihihi. heb al helemaal zin in donderdag dan is manlief ook lekker thuis. heerlijk, hier druk druk druk. twee kids is echt heavy af en toe. hahahahahah. maar wel super gezellig! dikke kus
Truus: studeer ze! Zora: veel plezier vanavond! hier druk aan het werk zoeken dus ook niets zinnigs te melden
hey meisjes, zaterdag was leuk maar veels te lang. had het eind in mijn bek staan en ging zowat van mijnn graatje. hadden veel cupcakes over maar ze hadden goed gesmaaakt heb ik gehord. ga nu voeden en naar bed laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
ja zeker. jeetje wat een drukte zo'n kraamfeest. maar dan hebben we het wer gehad. kregen vrijdag te horen dat een goede vriend is overleden (die toen op ic lag) dus het was toch al geen feest meer. woensdag de begrafenis! layterz
Hmm KIm: Jeetje gecondoleerd en sterkte meis!!! Van hoe laat tot hoe laat hebben jullie het feest gehouden dan?? Daisy: SUPERRRR !!
Kim, wat een verdrietig nieuws. Gecondoleerd. Daisy, Yes, goed zeg dat beebje weer goed ligt! Sam, hoeveel daagjes nog werken??