Jasper is vandaag voor de eerste keer naar de PSZ geweest. Hij keek eerst wat d ekat uit de boom. Daarna ging hij lekker spelen. Toen zijn Paranka en ik even naar het kantoortje gegaan voor nog wat vragenlijsten. Toen we terug kwamen was Jasper net even aan het huilen. de leidster zei dat hij steeds even aan het spelen was en dan om zich heen keek, ons miste en dan moest huilen en daarna toch weer ging spelen. Toen wij weer terug waren bleef hij geen moment meer bij Paranka uit de buurt. Volgende keer bijven we maar niet te lang en dan gaan we maar snel naar huis..... Op de terugweg naar huis wilde Jasper niet meer lopen en was alle mis. Toch de spanning van alle nieuwe indrukken die hij heeft opgedaan denk ik! __________________
Helleu! @ Daisy : zie je wel! Zei ik toch @ Zora : hoe was t bij de vk? @ mik : heftig meis, sterkte! @ moederdag : leuke moederdagen geweest zo te zien, fijn @ vk : vanavond ook weer goedgekeurd. @ verder : euh.. vergeten ...
gecondoleerd Kim knuff maranka, eigenlijk toch zielig he, hij wist natuurlijk totaal niet wat er allemaal op zich afkwam zal snel beteren hoor daisy goed nieuws zeg! van het weekend was jayson heel verdrietig, zijn mama zou voor de tweede keer op bezoek komen, maar ze is al niet op komen dagen... een uur van tevoren belt ze af met een of andere stomme smoes, ze heeft het hem zelf uit kunnen leggen... en hoe: mama heeft champignons gegeten en nu moet ik al drie dagen overgeven en er komt heeeel veeeel bloed uit mama's keel dus mama moet denk ik naar het ziekenhuis... het mens dramatiseert echt alles en beseft echt niet wat ze haar kind aandoet, champignons zullen mijn ouders hem in ieder geval niet kunnen voorschotelen de komende tijd.
Maranka: Ik moet volgende week donderdag en vrijdag nog en de week erna donderdag en vrijdag. 28 mei is m'n laatste werkdag officieel, maar het is nog te bezien of ik dit ga redden. Ben nu ook gestopt met hondentraining want ik trek het gewoon niet meer. Veel harde buiken als ik te veel doe en sowieso met wandelen s middags loopt het al niet fijn en ook veel harde buiken meestal dus maar even pas op de plaats. Het is niet anders. Maranka: Aaah die Jasper, komt vast vanzelf goed, is allemaal even nieuw natuurlijk!! Wic: Fijn dat je ook weer bent goedgekeurd. Lala wat sneu voor hem zeg Jakkes!! Helaas herken ik het wel dat de ouders vaak niet op komen dagen
het kraamfeest zaterdag was voor de klanten van 13 tot 14 en voor familie/vrienden van 14.30 tot 17.30. wij waren om tien uur al aan het versieren etc. dus was een hele lange dag voor ons. vriend die is overleden heeft zich letterlijk doodgezopen. lag in een plas met spuug en allemaal bier om zich heen. we hadden hoop dat hij het misschiejn nog zou redden maar hadden dit ook wel een beetje verwacht. het is jammer dat het hem niet lukte om van de drank af te blijven. maar ja een verslaving is blijbaar erg hardnekkig ondanks alle hulpdie iedereen hem heeft aangeboden! ben weer weg!
Hulp aannemen als je een verslaving hebt is heel moeilijk hoor. Misschien als er wat beter op hem was gelet dat het niet zover was gekomen. Hopelijk heeft die jongen nu zijn rust!
ja hoe let je op iemand die zich compleet afzonderd.????????/ ach ja misschien................................ maar ja dat is altijd achteraf,. hij liep al bij de breider stichting etc dus hulp genoeg maar als iemand dat niet aanneemt zijn telefoon gewoon niet opneemt etc................................ hij zal nu inderdaad zijn rust gevonden hebben hopen we maar het is wel triest dat het op deze manier moet en hij niet gewoon 80 kon worden. al de tweede vriend die we kunnen begraven. bah. zal morgen maar goede mascara opdoen. gelukkig kan een vriendinnetje op mijn twee mopppies passen zodat ik heenkan!
Gecondoleerd Kim en sterkte morgen! Truus: Soms moet je verslaafden in hun sop gaar laten koken. je kunt niet altijd op ze letten, als er al 10 x hulp is aangeboden en elke keer gaan ze weer de fout in en ze maken misbruik van je vertrouwen en liegen en bedriegen alleen maar.........dan is het op een gegeven moment klaar en moeten ze soms zelf even zwemmen tot ze inzien dat het niet meer anders kan. Neemt natuurlijk neit weg dat het in en in triest is wat met deze jongen is gebeurd. Echt verschrikkelijk.
Kim, veel sterkte voor morgen! Hoi Robijntje! Even guren?? Sam, als het niet lukt, lukt het niet he. Het is jou lichaam waar je naar moet luisteren. Eerste maar weer proberen wat rust te vinden waar het kan... Linds, wel een soort uitspraak/actie wat je van "zo'n moeder" ( hoop dat je begrijpt wat ik bedoel) kunt verwchten denk ik. Maar zo sneu voor het kereltje! Zelf nu heeft mams dus nog een nare invloed... Werk genoeg voor je ouders om het weer glad te strijken..
hallo meiden, kim gecondoleerd sterkte morgen. rebbel sterkte met luna. truus fijn dat je proef examen goed was. leuk een klein bunny voor joey. sam wat een klein buikje zeg mooi hoor. daisy geniet je van je verlof fijn te horen dat de kleine goed ligt. lala wat een **** moeder zeg zo iets zeg je toch niet tegen een kleine bah! mamas suc6 met je baan zoeken. de rest ben ik even vergeten sorry iedereen een fijne moederdag gehad?? wij hebben een heerlijke weekend gehad vrijdag een verjaardag van s.moeder die 50 werd we hebben haar verrasd met een dagje weg, was goed gelukt. zaterdag opvisite en vistie gehad ook heeeeel gezellig. en met moederdag ontbijt opbed en een heerlijk scrub en bodylotion en een nieuwe tas lekker verwend. nog 1 dag werken en dan vakantie, ben nu druk bezig met voor bereiden er moet ook zoveel mee.
kim: gecondoleerd...sorry dat ik het vraag maar natuurlijke dood? (die was het toch of ben ik nou heel dom?) Daisy: goed nieuws!
nee die vriend die toen zijn polsen had doorgehaald is het niet hoor! maar deze vriend is aan een natuurlijke dood gestorven.
Jasper: o lieverd wordt ebst leuk hoor bij de kindjes spelen. knuffel! Wicjuh: goed zo! lala: tjeetje...wat moet je daar nou mee. gewoon mama komt niet was nu wel genoeg geweest hoor. sterkte! sam: nu gewoon even aan jezelf denken he. knuf! kim: moeilijk hoor... Truus: begrijp jouw reactie heel goed! dat gevoel heb ik ook wel maar snap ook wat kim zegt. is per geval verschillend denk ik. Kim: sterkte morgen! Zora: naar aanleiding van jouw antwoord dus ook, moet je per geval bekijken denk ik.
Wat kan een mens moe zijn zeg! Ik duik mijn bed in, MET BOEK HIHI. Heb mijn nieuwe functiebadge al binnen: Verkoopmedewerkster Gediplomeerd Assistent Drogist Dat moet gewoon een teken zijn toch!