ik weet niet of ik morgen tijd heb nog even te neuzen hier. huisje wil ik schoon hebben en moet nog in pakken, het is ook zo vrijdag en dan joeppie lekker weg. ik wil jullie alvast een mooie weekend en week wensen.
Prettig weekend dames!! Daantje: ooh jeej leuk zwembad.. Wat voor huisje?? Want die vonden wij verschrikkelijk tegenvallen.. En vooral voor die prijs.
Huisjes zijn daar inderdaad wat verouderd. Wij gaan alleen als er een heel goeie aanbieding is. Zoals vorige keer 175 euro korting! Maar het zwembad en de dome zijn wel goed! Is hier maar een half uurtje vandaan. Hebben jullie ook kaartjes voor indoor plopsaland?? Toen wij er waren was het nog niet klaar. Maar alvast heel veel plezier!! Hier vrijdag een drukke dag, want Paranka is dan jarig!
ik weet niet of we kaartjes krijgen bij aankomst anders niet. het is nu wel klaar heb ik begrepen. alvast van harte gefeliciteerd met paranka vrijdag. een half uurtje bij jullie vandaan ik ook niet gek zeg als plopsaland leuk is is het mooi dichtbij.
vandaag hard gewerkt... we gaan volgende week verbouwen op het werk en we moeten deze week heeeeel de winkel leeg krijgen. pfff wat een werk! en dan vanaf volgende vrijdag alles terug in de winkel