Gaat wel wat beter Daantje lief dat je het vraagt. Allen heeeeel misselijk deze avond Blegh... Slaap lekker meiden ik ga ook mijn bedje in xxx
vandaag weer heerlijk gezwomen echt leuk. fem vind het nu ook heerlijk is de hele tijd aan het spatten. maandag nog bij de cb. geweest en ze is al 75cm en 8,8 kilo mama is weer trots
hey meisjes, nou hier gisteravond om half tien ;proberen te gaan slapen., maar lukte niet heel onrustig. om half elf bleek waarom. vriend van ons belde dat een andere vriend eergisteravond/nacht heeft geprobeerd zelfmoord te plegen. allebei zijn polsen doorgesneden en daarna out gegaan., gelukkig na een tijdje weer bijgekomen. geschrokken van al dat bloed en de ambulance gebeld. volgens de doktoren is het een wonder dat ie nog leeft. we zijn ons rotgeschrokken dus daarna ging slapen helemaal slecht. vanavond maar heengaan. als iemand donique naar bed wil brenegen! kus
hij was alcoholist en aan de cocaine. geen verrassing dus maar wel een superschrik. zijn vriendin is net bij hem weggegaan. (wat goed is ) maar ze heeft alles uit zijn huis meegenomen toen hij er niet was. dus heel triest en ik denk dat alles hem nu teveel is geworden. hij heeft nu gezegd dat nu dde zelfmoord niet gelukt is hij wil gaan proberen zijn leven te beteren en er wat aan te gaan doen. dus we zijn benieuwd!