Kruimels en Spruiten deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wicjuh, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    Zora, Swiffer en Duster zijn weer thuis, net twee zatlappen, zo zielig eigenlijk, echt een hoopje ellende, maar zal zo beter zijn.

Oei toch nog wat misselijk dan, hoop dat t snel betert ;)

Met de vragenlijst zijn we zo goed als klaar, denk dat ik hem woensdag of donderdag ff zelf naar Hasselt breng, dan weet ik zeker dat ze hem (snel) hebben, want met de post hier is één groot drama ;)

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

zora: vertel je het als je weet wat het wordt? ik denk een meisje. ;)

he heb nog twee positierokjes liggen iets voor jouw? spijker en zwart

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou heb net maar een kolf gekocht. heb nu een handkolf MAAR WIL PERSE VOEDING BLIJVEN GEVEN ( misschien heltp het als ik het zo zeg want meerdere keren per dag denk ik waar begin ik aan hahahahha) dus nu een electrische kolf gekocht zodat ik een extra stimulans heb!

heb de medela swing gekocht trouwens! want je kan zo slecht aan extra onderdelen van de avent komen echt waardeloos.

4. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Kim, super hoor dat je dit doet! Heel veel succes met kolven! Vind het knap, want weet hoe moeilijk het is en jij bent een doorzetter!

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    thanks dat had ik even nodig om te horen!

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

meiden, hoe ziet een schimmelinfectie in de luier eruit? zijn dat rode vlekjes met blaasjes?
    Joey zit helemaal onder; vanaf boven zijn piemel tot aan zijn bilspleet en van lies tot lies.

7. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    MamaS. en Rebbel, wat weer een leuke foto's!

Ben ook wel benieuwd hoe het met Tipp is..... Hoop dat de rust weer een beetje is weergekeerd. En dat die situatie met AMK is opgelost en de scheidingsprocedure een beetje vlotjes verloopt.

Daisy, een beetje aan het genieten van je verlof?

Linds, dus bezig met de laatste vraagjes? En dan kan de procedure echt beginnen. Joepie! ! ! Sterkte met de je-weet-wel-katers!

Hier weer druk bezig met de babykamer. Die is helemaal gestript van het plafond t/m de vloeren en de muren. Vandaag is het nieuwe plafond er in gezet.

Morgen gaan we lekker een dagje naar Attractiepark Slagharen. Lekker er even tussenuit!

8. ProudMum

Go Kim, thats the spirit!

9. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Truus, geen idee. Misschien even googlen?

Kim, meen het hoor. Heb er nog steeds spijt van dat ik destijds niet heb doorgezet en heb enorm respect voor meiden die dat wel doen!

10. ProudMum

ik bel morgenochtend even de dokter Maranka

11. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Zou ik ook doen Truus. Heeft hij niet eerder gehad toch?

12. ProudMum

nee nog nooit, ik herken het verder ook niet als luieruitslag. Bel gewoon even morgen, dan krijgen we een zalfje. Was al aan het smeren met calendulan[1 week] maar het word niet minder en sinds vanavond die blaasjes eropt.

13. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    KNUFF VOOR jOEY
    oeps capslock ;)

knap van je Kim! :D

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Arme Joey! Dikke knuffel voor jullie

15. ProudMum

thnx meiden, mijn mannetje zit niet lekker in zijn velletje. Nadat hij thuiskwam heeft hij 40 min hartverscheurend zitten huilen met een fototje van mij in z'n handjes. Het was net een spookje toen ik binnen kwam. Spierwit koppie en roodomrande oogjes

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ahhhh wat zielig daar krijg ik nu kippenvel van!

17. ProudMum

ach nee joh, hij kan heeeeel goed overdrijven!
    En hij roept steeds, ' baby jesse nou? '
    [waar is jesse nou?]

18. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    En weer goedgekeurd door de VK.

@Maranka: Grote genieten (lees rusten) is nog niet begonnen. Moet nog veel afronden. Gelukkig heb ik een lieve mama en tante die helpen met opruimen (nesteldrang?).

Gister de hele dag diarree wanneer ik stond. Dus voorbereiding lichaam is kennelijk langzaam al begonnen.

Leuk kaartje uitgezocht, in dezelfde stijl als kaartje S. Morgen ff adressenlijst controleren. Namen en back-up namen zijn we al enige tijd. Alleen van de back-up namen hebben we nog geen volgorde bedacht. Etc, etc.

19. ProudMum

met hoeveel weken beviel je van samantha dais?

20. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    41w, en toen ook diarree vanaf ca 37w.

Deel Deze Pagina