Kruimels en Spruiten deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wicjuh, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Truus : mooi! Straalt rust uit, echt gaaf.

2. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Daisy : tuurlijk klopt t wat ik zeg :p

3. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ohja, leuk detail : volgens F zit de baby in mijn navel/via mijn navel in mn buik.:D

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    aha wic faylinn heeft hem door hahahahahahahahaha

ik moet zo naar de kinderarts dus ga muppettini wakker maken voeden dan muppet walkker maken en op naar beverwijk!

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

haha wic, hopelijk houd f dat de komende 18 jaar zo vol!

6. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Idd Truus! Hihihi

@Kim : succes!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zora: Èn ik sluit me helemaal aan bij Wic en Daisy :D !! HIHI!! Wat ze zeggen klopt helemaal.. Hmm moet ik ook ff kijken bij avent. Want Kyra heeft 1 van m'n schelpen kapot gemaakt :( !! Hier ook een avent handkolf. Ook omdat deze op de elektrische van mn vk past. Die ik destijds nog geleend heb voor kolven toen Jildou in zkh lag.

Truus: Leuk en knuffel voor Joey!!

Hier heb ik net te horen gekregen dat als ik op de uitgerekende datum beval, of later ;) iig tot week 49 verlof (zw + ouderschapsverlof) heb en dat zou betekenen dat ik pas in januari pas weer hoef te beginnen :D !! Nu hoop ik dus ook van harte dat het werken donderdag en vrijdag nog een beetje lukt ;) !!

8. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Sam : lekker joh! Gaat toch wel lukken die twee dagen, of twijfel je daaraan?

@ ego : wij zijn zoekende naar een lcd-tv .. voorkeur gaat uit naar Sony Bravia, maar iemand tips/ervaringen?

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    reflux is het zegt de kinderarts.

dus nu losec gekregen maar ga eerst nog even aankijken met de johannesbroodpitmeel. want vind al die zware medicijnen niets voor zo'n kleintje. maar als dit niet helpt heb ik al een receptje mee voor losec!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wic: moet deze week nog en volgende week nog 2 dagen. Maar heb gister en zondag erg veel last van harde buiken gehad. Vandaag was dat iets beter, maar daarbij ook erg veel last van mn banden in rug en buik. Dus weet niet of ik het op ga redden. Denk dat ik het donderdag gewoon probeer en dan zien we wel verder hoe het komt. Maar ik weet soms gewoon even niet waar ik het zoeken moet met mn rug en zere buik.. Dus ja.. En 20 kleuters is ook niet altijd het makkelijkste..

Kim: Hmmz meis dat is balen, reflux! Je hebt gelijk, gaat het niet met het pitmeel, dan maar medicijnen.. Ik vond het btw wel een gedonder die troep... En Jildou had het niet eens nodig achteraf, dat kwam gewoon door haar medicijnen dat ze zoveel spuugde.

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wic: Wij hebben sinds vorige week ene panasonic. Persoonlijk vind ik dat beeld mooier dan die van de sony. Ik weet niet of je digitale tv hebt en bij wie. Die van ons kan ook de ziggo-smartcard in. Aangezien wij ziggo hebben ;) !!

12. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

hello

Zora: zwangerschapsyoga ghedaan en ik raad iets te doen echt aan! ;)

Wicjuh en daisy: ja en nee wat je zegd. ik heb het er al met verschillende mensen over gehad en inderdaad ook al veel meer aanleggen en meer kolven. Dat gaat wel, maar het genoegt (schrijf je dat zo?) niet lily's behoefte. en maar met een borst. de andere "doet" het gewoon niet. hiervoor zelfs al bij de ha geweest dus ja...
    daarbij is het bij mij ook het feit dat ik MOET zorgen voor veel productie voor het opvangen van de dagen dat lily niet bij me is. dat bezorgd dusdanig stress dat het doodgewoon niet lukt.

Dus zoals zora het al zegt, niet koste wat het kost en zo kost het mij. dus in overleg met het cb (gisteren dezelfde zorg weer uitgesproken als wat jij zegd) besloten het zo te houden of dan maar langzaam helemaal af te bouwen. is niet anders.

begrijp me goed, vind het jammer maar het mag niet ten koste van mij gaan.

Truus: prachtig!

13. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

kim en sydney: knuf!

Sam: lekker!

14. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    je hebt ze sowieso een goede start gegeven mamaS, je hebt je best gedaan ;) en dat doe je nog steeds ;)

15. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik zeg altijd maar zo; Meer dan je best kan je niet doen.

Maar na het geklier met Joey weet ik zeker dat we meteen aan HA voeding beginnen.
    Ik ben geen BV-mens en vond het bij Joey heerlijk dat een ander ook de strijd aan kon gaan met de fles (toen we nog geen idee hadden van KMA). Dus bij een 2e direct aan de HA voeding.

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou hier nog steeds borstvoeding en vandaag heb ik zo'n tevreden meisje dat ik ook eigenlijk superblij ben dat ik heb doorgezet. maar wat wic en dais zeggen is helemaal waar. het isverrotte moeilijk in het begin en super onzeker. en nu nog steeds heb ik dagen dat ik denk dat het aan mijn voeding ligt etcetc etc dus of je doet het of je doet het niet maar als je het doet moet je wel voor de volle 100% ervoor gaan. want het is nou eenmaal moeilijk. maar ach alle begin is moeilijjk toch?

leuke aquarium truus!

mama jammer van de borstvoeding.

ik ga lekker met mijn mannetje en kindlief in bed tlevisie kijken.

kussies

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Geniet ervan Kim en meid je kunt het! Idd de eerste maanden zijn loodzwaar, helemaal met bv!! Kost gewoon heel veel energie. Maar je weet waar je het voor doet en straks wordt het alleen maar makkelijker!!

18. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Pfff lig al de hele vooravond op bed met oefenweeen? Pijnlijk als ik zit of loop, en milder bij liggen. Dus dan maar liggen..... Of zou het voor mijn lichaam juist beter zijn als ik zou zitten??

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pff geen idee Daisy.. Of laat het doorzetten of laat het stoppen!! ;) Dikke knuffel en sterkte meid!!

20. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Daisy : ik zou de houding nemen die het prettigst is voor jou. Misschien maakt het geen reet uit en ben je sowieso nog een paar weken bezig ( : S ....grrr... mag ze niet achter elkaar zetten, wat is dat nou voor idioots!)...

Deel Deze Pagina