Kruimels en Spruiten deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wicjuh, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Na het weekend wordt sterrenbeeld Tweelingen. Ff lezen.... Stier ken ik al haha.

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Gaat alvast off met rustig muziekje. DaisyMan komt ook naar bed.
    Trusten.

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meiden! Wij komen net thuis van een avond heerlijk uit eten! Mijn zusje heeft opgepast en dat vind Jesse altijd super leuk!

Nu ga ik lekker douchen en slapen ben dood moe.

Vanmiddag trouwens een echo van een uur gehad omdat mijn vk wilde oefenen voor haar examen. Lucky me!!! :D

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Geen baby en geen oefenweeen.
    Ben benieuwd of dit weer tot 41w duurt.

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik snap hem hoor ;)
    Ik merk hier in mijn omgeving dat er gedacht word: ze is schoon dus er is niets meer aan de hand. Maar dat geeft niet, sommige dingen moet je ook zelf verwerken. Ben op dit moment zo druk geweest met mijn opleiding dat ik er zelf ook niet aan gedacht heb, gelukkig!

6. ProudMum

buikbaby kom er maar uit!!!!!!

7. ProudMum

Wen, lekker hoor! Gaan jullie altijd naae hetzelfde restaurantje?
    Wij gaan dit weekend ook met zn tweetjes.

8. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Straks weer verder aan todo lijst. Adressenlijst en tekstkaartje. Ik hoop dat fysiek voorbeeldkaart ( dus kaart zelf) straks in de bus ligt. Als DaisyMan akkoord gaat hebben we HET kaartje ;).

9. ProudMum

Dan hoop ik met je mee Dais!

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Zo zo dames wat waren jullie vroeg! Hier was het half 7 ook best vroeg vond ik ;). Truus meestal gaan we naar het zelfde restaurantje maar gisteren waren we uitgenodigd door de ouders van Bart. Zijn ouders en 2 zussen waren er ook bij. Was heel gezellig.

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ow de tijd staat verkeerd daarom lijken jullie zo vroeg.

12. ProudMum

hahaha, dan nog waren we vroeg!

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, hier ook vroeg.
    Ff broodje halen en dan weer pitten. DaisyMan is vanmorgen vrij, gezellig. Maar ik heb ineens erge honger....

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Pff oe vroeg was het dan bij jullie meiden!!

Truus ik heb echt zin in zondag. Voor mijn gevoel heb ik je al te lang niet meer gezien whahah :D

15. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Zie mijn eerste post van vandaag. 5:46 am ;)

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha jaja ;)

17. ProudMum

Hahaa, jaa erg vroeg!
    Ik heb er ook zin in Wen, en het weer lijkt ook mee te zitten!
    Tip; Trek Jesse wel iets aan wat vies mag worden. Het is een en al gras bij mijn moeder hihi!

18. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Nou okay, 5:30 werd ik al wakker, dus iets eerder. Wat gaf jou pc aan dan?

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Goedemorgen!

Jullie waren zeker vroeg. Jullie liever dan ik. Ik neem het er nog even van met uitslapen zolang de beeb er nog niet is.

Dais: Hoe is het inmiddels?

Wendy: Leuk en lekker een etentje, moeten wij binnenkort ook maar weer eens doen, misschien zaterdag.

Truus: Mensen denken snel dat er niets meer aan de hand is en jij hetzelf ook zo weer vergeten bent, helaas is dat in de praktijk niet zo.

Mijn moeder heeft trouwens ook de uitslag gehad. Wel ietwat onrustige cellen dus, maar geen kanker. Plek is uit de borst verwijderd en ze blijft nu wel (half) jaarlijks onder controle. Gelukkig!!!

@ Borstvoeding: Natuurlijk bedoel ik met proberen dat ik niet zomaar zal opgeven. Dat zit ook niet in mijn aard. Maar dat lijkt me wel duidelijk na de lange weg die we afgelegd hebben voor een kindje. Ik bedoel meer dat ik bijvoorbeeld nooit zo ver zou gaan als bv Jannegie. Hoeveel respect ik ook heb dat zij zo doorgezet heeft, ik zou daar niet voor kiezen. Een beetje tegenslag, ok, ik weet dat een kleine krijgen niet altijd over rozen gaat, maar als het zo verschrikkelijk moeizaam gaat pas ik ervoor, niet zielig bedoeld, maar we hebben al genoeg ellende achter de rug. Ik ga mijn stinkende best doen en zal me natuurlijk goed inlezen etc. ik ben gek op lezen en info vergaren dus dat komt wel goed (Dais over een tijdje vraag ik jou nog wel een x de schrijvers van die boeken). Maar genoeg is genoeg.

@ Cursus: De meningen zijn dus nogal verdeeld. Als ik iets ga doen is eht Samen Bevallen. Dat spreekt me wel aan, maar zit nog wel te twijfelen hoor. Nog even denken dus....

20. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

Zora, ik heb zwangerschapsgym gedaan. Vond het leuk om gezellig met medezwaneren bezig te zijn en te kunnen kletsen. Overigens hebben we nu beter contact met elkaar dan toen. Ik spreek nog regelmatig met sommige van hen af. Dus alleen daarom vond ik het al erg leuk. Heb er met mijn bevalling volgens mij niet veel aan gehad. Was helemaal vergeten te puffen tijdens de bevalling. Pas toen de vk kwam en zei dat ik moest puffen kwam het geleerde weer boven. Hihi.

Dus als voorbereiding op je bevalling kun je vast ook wel zonder, maar als je op zoek bent naar leuke contacten en op een bewuste manier met je zwangerschap bezig zijn, dan is het wel leuk. Ben e op zoek naar lichamelijke voorbereiding dan is yoga of zwangerschapsfitess of zwemmen misschien iets ?

BV, tja iedereen doet wat ie kan. Opgeven doet niemand zomaar denk ik. Ik vind het knap als iemand doorzet zoals Kim. Maar ik vind het ook knap als je voor jezelf beslist dat het gewoon echt niet meer lukt en je moet stoppen of een tussenweg kiezen, wil je er niet aan onderdoor gaan. Zijn ontzettend moeilijke beslissingen.

Daisy, succes met het voorwerk! Hopenlijk een iets minder lange periode als vorige keer. Succes met de laaste voorbereidingen en hopenlijk dan het nemen van je rust!

Sam, tot januari vrij klinkt heel erg goed. Ik zal begin februari weer moeten beginnen zoals het nu lijkt. Neem geen ouderschapsverlof op. We kunnen het geld niet missen dit keer met twee spruitjes! Dus helaas direkt weer mijn volle 75% weer aan de bak na mijn bevallingsverlof.

MamaS. succes nogmaals met het vinden van een leuke parttime baan! Gaat vast goed komen!

Kim, he jakkie reflux dus. Hoop dat JBM gaat helpen.

Wic, Sam, Truus, doe mij maar weer lekker een thuisbevalling zoals vorige keer.... Is heel goeg gegaan. Paranka zit overigens nog steeds te klagen dat ie het zo koud had. Ik zat n.l de hele tijd onder de douche. Tja en dan slaat de verwarming niet aan...
    En verder maakte ik erg veel lawaai schijnt?? Was tijdens de weeen aan het stampen op de badkamer vloer en kwam dan ook tegen de verwarming aan..( was ik zelf niet bewust van..)
    De buren blijven overigens volhouden dat ze niet hebben gehoord. Whaha.

Gisteren een heerlijke dag gehad. Jasper vond het geweldig in Slagharen. Keek zijn ogen uit en vond het vliegen in de olifant en het rijden op het paardje van de draaimolen fantastisch. Hij is d ehele dag zo blij geweest. Was echt genieten dus!

Vandaag helaas weer een andere Jasper. Ging weer naar depsz en het was huilen vanaf we het plein opliepen. Mijn hart breekt dan in duizend stukjes! En ik moet hem nog eerder ophalen ook om naar het CB te gaan. Dus dan heeft ie weer iets was w.s. niet zo fijn zal zijn. Voor vanmiddag maar even iets leuks bedenken.

Deel Deze Pagina