Zora, wat een goed nieuws dat het geen Kanker is bij je moeder en ze goed in de gaten gehouden wordt. Wat zal dat een opluchting zijn!
Is zeker een opluchting Maranka!!!! En ach arme Jasper, inderdaad maar even iets leuks bedenken vanmiddag! Mooi gezegd over Borstvoeding, dat is precies hoe ik er ook over denk. @ Cursus; Contacten met andere zwangeren hoeft van mij niet zo, ik merk dat ik er door hoe wij zwanger zijn geraakt toch heel anders insta. En ik heb hier op ZP genoeg contacten met zwangere vrouwen, al is het dan niet persoonlijk.
wendy: leuke dag dus! toppie! Truus: begrijp wat je bedoeld. gevoel ken ik bedoel ik dikke knuf en inderdaad, helaas misschien wel, moet je sommige dingen zelf doen.
zo voor mijn papa en mama omdat ze thuis zijn van vakantie. gevuld met zwitserse room en verse aardbeien.
@Zora: Ik heb nooit contacten overgehouden aan de gym. Volgens een vriendin van ander forum komt dat door de juf. Is bij haar nl. ook nooit gebeurd. (zelfde gym) Enne vroeg wakker worden kies ik ook niet voor hoor. Dat slapeloze en vroeg wakker worden gebeurd bij veel zwangeren. Soort van voorbereiding op minder slaap wanneer de baby er is. En je rust pak je weer terug op een ander moment. Alleen bij een tweede kan dat wat moeilijker zijn.
zorta: goed niuews van je moeder. en gym moet je niet doen voor contacten. ik ben van mening dat ik nu wist wat ik moest doen door de cursus. vooraf hoorde ik namelijk dat vell vrouwen verkeerd ademmen of omgaan met de energie die eruit naar voren komt. weet niet of het zo is, maar daar kon ik me wel invinden, ook achteraf gezien.
Tsja, blijf het lastig vinden. Mijn moeder heeft 4 kids op de wereld gezet zonder cursus en mijn zus 2 en dat is ook allemaal goed gegaan. Je hoort zulke verschillende geluiden. Ik denk nog wel even door. Als het al een cursus wordt wordt het Samen Bevallen want de rest van het aanbod hier in de buurt is niets voor mij denk ik.
@ wic hier ook een sony bravia. super bevalt echt heel goed. hadden eerst een samsung maar die is nu naar boven @daisy jeetje meis alweer voorweeen. nou maar hopen dat het snel doorzet! ben je er al helemaal klaar voor wat spulletjes betreft en mentaal??? @wic. hier nooit meer een gewone bevalling. dit ivm mijn bekken maar al zou dit niet zo zijn zou ik echt niet meer normaal wilen bevallen nadat wat met mijn nichtje is gebeurt! gewoon een keizersnede! @truus. tja voor jou ligt het natuurlijk helemeaal anders. maar een ks is ook goed toch? het gaat uiteindelijk om het eindresultaat he? al vind ik een ks echt vreselijk wat herstellen betreft! @wendy leuk meis lekker babygapen! joepie! @zora jippie wat een goed nieuws van je mama. en lekker dat ze haar goed in de gaten gaan houden! tja en ik ben idd ook bevallen zonder cursus. ik zou die cursus doen zodat je wat zwangeren ziet. maar als dit voor jou niet hoeft zou ik persoonlijk ook geen cursus doen . ben van mening dat dit niet helpt bij het bevallen. maar dit si mijn mening meis! hier een ziek meisje (sydney). ligt de hele dag alleen maar te slapen drinkt minder en heeft diarree en 38 graden . dus vanmiddag maar even een afspraak gemaakt bij de huisarts om te kijken en meteen even weer hebben over de spruw!
Arme Sydney! Dikke kus! Kim, ik vond het herstel peanuts vergeleken met de lis. Maar jij hebt Donique ook nog rondlopen he meis!!
ja en ik ben gewoon bevallen van donique. en toen was ik met drie dagen al heelmaal hersteld. nu heb ik nog steeds last. en daar vergelijk ik het mee natuurlijk!
Dank voor alle meningen en adviezen over de cursus tot nu toe. @ Lcd scherm: Wij hebben een Philips, zou niet weten welk type, maar bevalt prima. Wij willen ook een nieuwe maar dan 1 van 66 cm ofzo voor op de slaapkamer. Die in de huiskamer hebben we nog geen 2 jaar.
@Truus: Maar het herstel van een lis lijkt me ook anders. Ook nog de psychische belasting of het wel geholpen heeft etc. Terwijl je bij een KS je goede resultaat al meteen zien kan. @ Kim: Help me na de bevalling even herinneren te vragen wat er ook al weer met je nichtje is gebeurd. Want dat wil ik nu vast niet weten. Overigens ken ik een horror-praktijk verhaal van een KS, rechtstreeks van een OK-assistente in opleiding die meteen stopte met de opleiding. Dus..... (Overigens was het niet haar schuld.)
hopi hoi, Zora: ik dacht er eerst ook zo over maar ben echt blijd at ik de zwangerrschapyoga heb gedaan (ook dacht ik, niets voor mij) mik: sterkte met sydney.
@ zora : was niet als aanval bedoelt ofzo hoor, meis. Over de bv. Wilde alleen aangeven dat het redelijk wat inzet vraagt...sommige meiden denken het even te doen. Dat je weet dat het niet zonder slag of stoot gaat zeg maar (enne ... wat Jannegie heeft gepresteerd is echt een uitzondering hoor!) @ kim : ben even kwijt wat er met je nichtje is gebeurd? (maar geloof dat Daisy het nu even niet wil lezen ... ) Over het algemeen heb je geen keuze voor een specifieke bevalling, tenzij er medische indicatie is. Als deze beeb goed ligt, moet ik toch echt gewoon bevallen...geloof niet dat ze dan van me accepteren als ik een ks eis . @ verder : uhm ...ben ik ff kwijt ...
Ohja : wij hebben net onze nieuwe sony Bravia gehaald . Manlief wilde graag dit merk. Man o man wat is dat ding groot, even wennen hoor .. hihi.
Haha Wic was mijn berichtje zo verdedigend. Weet dat het geen aanval was hoor, snap dat het goed bedoeld advies is, en ben ook blij dat ik hier advies krijg.
nee hor wic als jij door datbje dit soort verhalen weet een ks wilt zullen ze daar best toe bereid zijn mijn nicht haar baarmoeder was gescheurd op de plek waar de eerste met een keizersnede was geboren. daarna te langzaam gereageerd waardoor hun zoon zuurstofgebrek heeft gehad.en waarschijnlijk een hoop eraan over houd. maar het goede nieuws is dat HIJ LOOPT hij is twee weken jonger als donique en loopt sinds twee weken! joepie. dus dat is weer iets wat ie kan en dus geen achterstand mee heeft! ik ben naar bed. ben moe!