njah ik had het kunnen denken met mijn schildklier, ben op 2 maanden 8 kilo afgevallen, één van de symptomen van een te snel werkende schildklier, maarja daar klaag je natuurlijk niet over als je een overgewicht hebt zal nu bij die 8 kilo blijven dus haha. ik geloof dat het bij mijn ouders 2 weken duurde voor ze een thuisgesprek hadden, valt mee toch? denk dat we nu iedere maand een stapje verder gaan
doe mij ook zo'n schildklier tijdelijk. misschien dat ik dan wat afval. moet nog 10 kilo. ga vanaf volgende week (zes weken) beginnen met een keer per week skeeleren enm een keer per week zumba doen!
nee daarom tijdelijk. het is gewoon zo verdomde moeilijk om van al die lekkere dingen af te blijven. ze zijn zo lekker. heb net weer 4 koekjes op. warom kan ik het nou niet bij 1 of 2 houden? stomme doos
Sam, hoe is t wijffie? Las eea op Hyves vandaag? Linds, oja zoveel in 2 mnd is iid een voorteken van te snel werkend. Spannend, elke maand een stap verder! Houden jullie wel nog een beetje je vruchtbare dagen in de gaten of ga je weer terug aan de pil?
nee mocht er een wondertje om de hoek piepen is ie toch welkom? willen jullie eigenlijk als het kan en mag meerdere kindjes???? (weet niet hoe dat werkt hoor)
Gaan we vanavond of morgen over naar deel 3? Ik had er toen vast een aangemaakt, die moet geopend worden door de mods.
hier nog een vier weken geen sex. manlief wilt geen condooms gebruiken dus dan maar niets.................... ben toch te moe (hahahaha erg he?) morgen maar truusje! vanavond 5000 zal niet meer lukken toch?
Truus lief dat je het vraagt. Op zich gaat het wel aardig. Maar ontzettend veel last van m'n banden. Alsof er iemand (ja mn buik ) constant alles naar voren trekt. Heel naar gevoel en erg pijnlijk. Zowel in mn rug als buik. Verder moe en snel harde buiken, maar goed dat overleef ik wel. Ik zou nog 2 weken werken, maar toen ik vanochtend uit bed stapte met toen al zere buik en rug en harde buiken heb ik toch maar afgemeld. En zie het ook niet meer zitten om nog wel te werken. Jammer, want anders kon ik na de kerstvakantie weer beginnen, nu waarschijnlijk in december, maar goed, is mooie opstarter. Verder vandaag te horen gekregen dat ik volgend jaar de ICT- vooral website van school- ga doen op vrijdagmiddag ipv de bovenbouwgroepen en daar ben ik heeeeeeel blij mee, dat wilde ik graag namelijk !!
Sniffy dan doen wij de bloemen idd het zelfde tylose en fondant. Ik had alleen die uitstekers niet dus die moet ik ff in mijn winkel mandje leggen
knuff sam kim we willen in totaal twee kindjes. dus nu een pleegkindje, hebben we binnen 2 jaar geen eigen kindje, gaan we voor een tweede pleegkindje en dan wel weer aan de pil. dan hebben we de natuur 5 à 6 jaar zijn werk laten doen, en dan is het genoeg geweest. eigenlijk heb ik ook echt de drang niet meer om zwanger te raken, we zien wel...
zal je net zien dat je nu zwanger word. nou het is je gegund meisje. ofwel twee pleegjes of een biologische en een pleegje!
Daisy, jij gaat snel bevallen! Sam, knuff meissie! Wel leuk dat je dat mag gaan doen!! @Taart; HOUD OP NU HOOR! Ik heb trek in taart gekregen!