Rustig aan meis!! Je ziet het wel!! Was er al wat bang voor.. Vind het leuk bedacht dat de vk dacht dat je begonnen was... Maar is toch altijd even weer afwachten toch?? DIkke knuffel en succes meis!!
Ik heb alles bijgelezen maar ben ff te moe om te reageren sorry. Mijn schoonouders zijn net weg en ben nog snot verkouden. Maar....nu ff niet misselijk gelukkig Slaap lekker allemaal en tot morgen. Ben er morgen niet veel mijn oma is jarig. Voor het eerst zonder opa zal wel vreemd zijn.
doe maar lekker rustig aan meid, je hebt veel moeten verwerken de laatste tijd... dikke knuffel! trusten
Truusje morgen is mijn oma jarig dus zal ik niet veel online zijn. Dus bij deze: LIEVE Joey!! GEFELICITEERD met je 2e verjaardag!!! Ook voor papa en mama gefeliciteerd! Liefs Wendy, Bart en Jesse
Lieve Joey, van harte GEFELICITEERD met je tweede verjaardag !!! Wat word je alweer groot zeg, ik wens je een super verjaardag toe. dat je maar veel leuke cadeautjes mag krijgen en een lekkere taart, lekker genieten van jou dag. Mams en Paps, ook van harte met jullie grote knul !
JOEY VAN HARTE GEFELICITEERD LIEVERD!!! Maak er een topdag van he!!! (en papa en mama ook gefeliciteerd natuurlijk )
Goedemorgen! Dankjewel voor jullie felicitaties! Joey wijst steeds naar de slingers en roept; Mooi he? En als we vragen wie er jarig is roept meneer; Zjodie! En dan naar zichzelf wijzen Wen, gefelicteerd met je oma!
joey van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag kerel. maak er samen met papa en mama een super dag van. dikke kus kim en donique!
Haha Truus wat schattig! Zie het zo voor me. Bij deze: Van harte gefeliciteerd met Joey! En fijne verjaardag en weekend gewenst!
HIEPERDEPIEP HOERA!! Er is er 1 jarig hoera, hoera.. Dat kun je wel zien dat is JOEY! Dat vinden wij allen zo prettig jaja en daarom zingen wij blij.. Hij leve lang HOERA HOERA.. Hij leve lang hoera hoera, hij leve lang hoera hoera..!!! Maak er een mooie dag van met papa & mama en tot morgen!!
haha wat leuk allemaal! Dankjewel! Meneer heeft zn verjaarsmuts van kdv op, staat op een krukje en roept heel hard: PAGADAPIEP HOEGAAA!!!!
joey van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag. heel veel pleizer vandaag. mama en papa gefeliciteerd met jullie grote zoon.
wendy gefeliciteerd met je oma. suc6 vandaag zal wel een vreemde dag worden. sterkte en dikke knuffel
hey meiden! Sam: nou vk heeft wel gelijk hoor, maar geen weeen of wat dan ook. Voor mij zal het wel beter zijn als het doorzet vandaar dat ik ookd e volgende afspraak maandag heb. maar begrijp wat jij bedoel Wendy: beterschap en gefeliciteerd met je oma! Er is een grote jongen jarig hoera hoera! gefeliciteerd lieverd!