Joey Gefeliciteerd! ! ! Bekijk bijlage 47629 We wensen je een hele fijne verjaardag! ! Truus en Mike, gefeliciteerd met jullie kleine GROTE vent!
Mama ben blij dat je begrijpt wat ik bedoel, t stond er misschien wat knullig en zo bedoelde ik t niet !! Het zou zeker goed voor je zijn dat t komt!! Ik duim voor je meis!!!
Joey, lieve knul, gefeliciteerd met je 2de verjaardag!!! Rox en Mike, proficiat met de verjaardag van jullie flinke zoon!!!
`Joey ligt heerlijk op bed! Hij heeft heerlijk gespeeld met zijn vriendinnetje Yenna maar het kostte hem best wat energie! Zitten nu op de bank, denk dat ik zo een kruik pak want ik verga van de pijn in mn buik. Schijnt een van de symptomen te zijn helaas...
ai truus, das niet goed he... hopen dat je je morgen beter voelt als je al dat volk over de vloer krijgt
Beetje laat, maar was niet eerder online : Joey gefeliciteerd en mama en papa ook gefeliciteerd met jullie grote jongen! Wat gaat de tijd snel!
veel plezier truus! hier weer een winterwonderland. alles is weer wit. donique loopt nog in pyama. ik ga me zo ff opmaken en manlie fis aan het behangen! hih
Mogge! @ Truus : hele fijne dag vandaag !! @ kim : ben blij dat ik daar nooit tijd aan verspil, dat opmaken @ ego : misselijk!!!! Blleeehhhhh Manlief moet vandaag tot laat werken (balansen), ik heb net met schapjes kant en klare maaltijd meegenomen...zou niet weten wat me anders lukt om F voor te zetten vanavond.
Truus, veel plezier vandaag en niet alleen rennen en bedienen meid. Ook genieten hoor! Ren jezelf niet voorbij!
Wic je hebt gelijk meis, rustig aan!! Hier ook niet een make-up fan maar doe mn ogen toch wel wat !! Truus fijne dag meis!! Hier ook weer wit!! Vanochtend rommel achter de schotten gedaan! Zijn al heel wat kwijt, heerlijk !! Schiet nu mooi op, kan het bed naar zolder en dan kunnen we starten met de babykamer.