truus veel plezier en lekker genieten. sam en kim veel plezier met jullie baby kamer. mama hoe is het met jou????
hahaha ja jij alweer bijna 20 weken! jeetje . ik begin me nu ook steeds meer te realiseren dat het zo weer voorbij is en ik dan op mijn 27/28ste mama van 2 ben. erg leuk maar ook wel gek!
meldplicht Sam: nee hoor begrijp je volkomen Truus: beterschap meid en hoop dat jullie een leuke dag hebben! Wicjuh: sterkte! Make-up: als ik dat niet zal doen ben ik zo bleek als ik weet niet wat. echt een engels meisje dan. Vind het trouwens wel belangrijk er goed uit te zien, zeker nu (zeg niet dat mensen zonder make-up dat niet zijn he ) vind jullie allemaal snel gaan hoor! de zwangeren, de kids. De gene die moeten wachten gaat gelukkig ook snel nu. Daantje: goed horo dank je! houd mezelf bijzonder goed in de gaten slaap veel moet ik zeggen. van de ene kant omdat het nu nog kan en van de andere kant om rustig te blijven met mijn bloeddruk. ik ben van de week evrrast: deze kinderwagen krijg ik van mijn ouders en komt van de week (hopelijk...) binnen: Koelstra Latinique Cobalt Blauw (COMBI DEAL) - Baby & Tiener Superstore - Dé winkel voor hippe baby en tiener artikelen! en ik heb een opblaasbare ooievaar voor straks mijn vader gaat hem vast maken als het nodig is. ook gekregen van ze
ik ben zo blij met mijn ouders! al die maanden dat ik heir kan en mag blijven, doen helemaal nergens moeilijk over en zo...echt schatjes! was wel een voorwaarde bij die kinderwagen: opa wil als eerst rijden
Joey, nog van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!! Truus en Mike ook gefeliciteerd met jullie mannetjehe. Wic, nog steeds misselijk joh. Mama, je bent goed verwend door je vader en moeder. Leuke kinderwagen. Verder ben ik het even kwijt hoor, sorry.
Zo, iedereen is weg! Joey is verwend! Ondergoed setje Cars (2x) Ondergoed setje Thomas de Trein Cars pyama (2x) Cars longsleeve Cars dekbedovertrek Cars laptop Cars zaklamp Cars tafellamp Cars badschuim Cars toilettas Cars washandje Cars blokken LP Leuk en Leerzaam stad LP poppetjes Winnie the Pooh Knopjes puzzel Cars opbergbox Abrick Brandweerkazerne Duplo Kippenhok Verkeerskleed klein Verkeerskleed groot Setje met 5 auto's (2x) Nijntje bestek Teletubbie boekjes Mickey Say's (Interactief spel) Boerderij boekjes en voor 80 euro aan geld in zn spaarpot. Heb vandaag mijn nichtje Deshney vastgehad. Wat een poppetje, maar wat deed het me ontzettend zeer. Vooral toen de vraag kwam wanneer er een brusje komt
@ Makeup; Hier elke dag make-up. Ik krijg dan echt de vraag of ik ziek ben (Zoals Donderdag van het KDV juffie LOL). Bovendien voel ik me lekkerder met, dan is het makkelijker om te zeggen dat het goed gaat want men ziet niet anders
Truus.. WOW, die heeft een topverjaardag gehad zo te horen, geweldig !!! Jeetje, ja dat kan ik me wel voorstellen !! Pittig hoor ! Dikke knuffel!!!
Joey heeft het echt super gedaan! Hij lag vanmorgen om 9.30 op bed tot 11.30 en is wakker gebleven tot 15.45 toen heeft hij eventjes geslapen en daarna wakker gebleven tot 20.00. Al die tijd is hij superlief geweest!
En nu duik ik op bed, ik ben gebroken en er spookt vanalles door mijn hoofd. ook dit jaar wist familie weer een deel van een verjaardag te vergallen met familieproblemen.
Lieve meiden, Graag wil ik bij deze even iets rechts zetten over wat ik hier over mijn ex schrijf en denk. Wat ik van hem denk is gebaseerd op gevoel, verleden en twijfel van mijn kant. Ik begrijp dat ik hiermee een beeld schep en daarmee dus ook een mening wil hebben mijn kant op. Hiermee wil ik even aangeven dat dat niet terecht is. Bovendien wil ik recht trekken dat dit gebaseerd is op gevoel naar mij toe. Onze kleine meid is er nog niet en ik kan op dit moment niet anders zeggen dan dat dit niet gebaseerd is op hoe hij is voor haar. Ik heb er vertrouwen in dat hij een goede vader voor haar zal zijn, en wil dus even recht zetten als ik de indruk geef dit niet te weten, of ergens op te kunnen baseren. Staat er misschien een beetje slordig, hoop dat het duidelijk is. Gr,
Truus wat is joey verwend zeg! Jammer dat je je verdrietig voelt bij de vraag over een brusje, heel logisch natuurlijk, zet je weer gelijk aan het denken... knuff... Mama begrijp niet zoveel van je berichtje maar het lijkt alsof je je wilt verantwoorden, maar dat hoeft niet hoor, alleen jij weet hoe je je voelt en dat is het belangrijkste. knuff meid, je hebt het ook niet gemakkelijk natuurlijk...
truus. fijn dat de verjaardag voor joey zo leuk was. hij heeft heerlijk genoten zo te horen en hij is goed verwend. (knap trouwens dat je al die tijd de speel en leerstad hebt verborgen ) tja familie en problemen. gewoon laten gaan meis als mensen daar gelukkig van worden prima. maar laat het niet je herrinnering aan joeys tweede verjaardag vergallen. als het lukt gewoon van je af laten glijden. het was jullie dag!
@ Truus : wat is Joey verwend! Niet te geloven dat mensen zich niet kunnen inhouden op zo'n dag he? Probeer idd wat Kim zegt ... het was jullie, Joey's dag! En brusje ... *knuf* @ kim : jaaa, 30 weken meis! Man o man, wat gaat dat hard! @ Mama : mooie wagen meis, wat lief van je ouders! @ rest : ben ik kwijt .... Fijne dag vandaag meiden!