nou hier voor het eerst die vriend gebeld. aangeboden dat hij bij ons een aantal weken mag komen logeren! als hij dat wilt uiteraard! hij klonk supergoed. heel positief en hij kijkt nu echt vooruit. het is wel gek hoor om dan te bellen want je weet niet goed wat je moet zeggen tegen hem. je wilt ook niets verkeerds zeggen. maar hij kwam super over wil nu echt wat van zinn leven maken. en gaat nu ook in gesprekken met psychiaters etc etc etc. en dit wil hij ook heel graag. zijn hand is nog maar de vraag of het goed gaat komen. tot nu toe voelt ie op het topje van zij duim na zijn hele hand en vingers weer. maar vloorlopig moet hij nog in een spalk en mag hij er niets mee doen. ze hebben het over jarenlange revalidatie! ik hoop dat ie bij ons gaat komen slapen. dan heeft ie in ieder geval altijd iemand om hem heen. en iemand die met hem kan praten etc. want alleen is ook maar alleen! onze kruimel in de buik is overdwars gaan liggen en doet mama op dit moment heel erg pijn. bah bah! zit te schoppen en hele voetjes en handjes komen naar buiten! volgende keer wil ik een placenta aan de voorkant. dan hebben ze een stootkussentje hihih!
Mama, knuff! Kim, wat lief van je meid. Maar zie je dat wel zitten nu zo kort alweer voor de bevalling?
Leuk en Leerzaam stad heeft al die tijd op de kast gestaan. Die kreeg hij van mijn ouders naast zn nieuwe bed die hij ook van hun heeft gehad. Van ons heeft hij een tafeltje met 2 stoeltjes gehad in knalblauw
Op vannacht na wel lala. Hij was vannacht compleet over zn toeren toen hij wakker werd. NEE, IS MIJ! VAN JOEY, NEE VAN MIJ! Hij werd bij ons in bed pas rustig!
truus wat is joey verwendt zeg heerlijk. en fam. blijft helaas fam. maar sluit me bij kim en wicjuh aan het is jullie dag. mama voor mij hoef je je niet te verantwoorden je voelt je zo als je je voelt. kim knap dat je je vriend in huis wil nemen, lijkt me erg druk je moet toch op hem letten.
Oeps: Joey gefeliciteerd!!!! Truus: knuffel Kim: hier ook geen make up, nergens voor nodig mama: zou jij niet vrijdag bevallen? En snap niks van je berichtje om eerlijk te zijn. Heb ik iets gemist misschien? En tuurlijk weet je niet hoe hij als vader is. Tis toch jullie eerste kind?! Rest: vergeten heb ook niet ALLES gelezen Buikbaby slaapt volgens mij niet meer [biggrin]. Is de hele dag actief . Heb wel wat vaker bandenpijn nu. En hoop dat het nu eens afgelopen is met sneeuw en ijs! Mijn bekken en banden doen nu erg zeer wanneer ik weer eens bijna uitglijd. En aangezien ze hier niet tot nauwelijks strooien....
nee hoor meiden. als martijn oiets later zou meemaken zou ik ook willen dat iemand het voor hem zou doen. en anders is die jongen helemaal alleen. dat vind ik niets! en ach eentje meer of minder in huis!
hey lieverds, Joey: knuffel lieverd! All: ik wil en kan er niet verder op in gaan. ik moest dit zeggen zullen we maar zeggen. Truus: vrees dat je gelijk had van de week op msn...
Dag allemaal, ik kom weer even om het hoekje kijken Hele tijd niet geweest, er is veel gebeurd / geboren zie ik Met mij / ons gaat het prima, de trouwdag komt steeds dichterbij, in juni is het al zover. Alle locaties zijn geregeld, de kaarten uitgezocht en mijn jurk is binnen Binnenkort het pak en de bloemen. Het is nog de bedoeling om na het trouwen met de pil te stoppen, ben alleen wel beetje angstig hoe het met mijn werk gaat. Eind vh jaar loopt contract nl. af en ik betwijfel of ik in vaste dienst kom. Ben al wel tijdje aan het solliciteren, maar ook bij een evt. nieuwe baan is er natuurlijk niet meteen vastigheid. Maar goed, we hebben wat geld achter de hand, mocht ik zwanger worden en dan zonder werk komen te zitten. Groetjes mij
@all Jeetje daar ben ik eindelijk weer. Wij hebben een paar drukke dagen gehad en afgelopen nacht hebben we met Jesse in het ziekenhuis gezeten bij de huisartsenpost. Hij werd helemaal hysterisch wakker en was heel benauwd. Ook had hij koorts en ik vertrouwde het dus niet. Toen de HA post gebeld en die wilde hem toch graag even zien. Jesse ligt nu ff lekker te slapen hij heeft pseudo kroep...arm ventje. De benauwdheid moet na 3 dagen over zijn en het hoesten mag 1,5 week duren. Dus we wachten maar af. Hier dus vandaag een rustig dagje.
Racebaby, klinkt goed!! Voordat je het weet is het juni meis!! Hopelijk ook goednieuws wat betreft je werk! Jeetje Wendy. Beterschap met Jesse.. Arme schat!!!