Missy: leuke foto's! Racebabe: hoi hoi! fijn te horen dat alles goed gaat en zet je toekomst niet opzij vanwege werk zal ik zeggen. kijk naar mij, heb niets maar kom er wel. (hoop niet dat bepaalde meelezende mensen weer bepaalde ideeen gaan krijgen door deze opmerking... ) Wendy: wat vervelend voor Jesse meid! stomen onder de warme douche helpt. sterkte en beterschap! o leuk Wendy je eerste echo! spannend! denk aan jullie
Kim, nogmaals ik vind het ontzettend lief van je! Mama, ik vind het jammer dat ik gelijk heb dit keer! Racebabe, wat spannend! Ik zou er toch voor gaan ondanks je contract. Wen, dat is schrikken lieverd. Heb je ook tabletjes gehad voor Jesse?
Truus , Knuffel! Wendy, hopenlijk voelt Jess zich al weer veel beter dan vannacht! Joey, wat ben je verwend! En 's nachts lekker slapen in je bed hoor. Niet spoken! Kim, sjonge zeg. Ik heb wel respect hoor voor jou dat je voorstelt een vriend met zware probelemen in huis te nemen.
Truus: knuffel! en ja en nee. Ja het doel wel, nee niet die persoon Wendy: dat zal je verwachten ja...
jesse sterkte kereltje! hoop dat ie snel beter word! ach en ja voor een goede vriend doe je dat soort dingen toch gewoon. ik zie er in ieder geval geen problemen van in! ik ben tv kijken!
kim: misschien wel maar ik zal persoonlijk wel mijn eigen situatie in acht nemen en dan hoogstwaarschijnlijk niet doen. Daarom hebben wij hier er bewondering voor.
jeetje wendy, wanneer houdt het nu eens op bij jullie... knuff Mama leuke banner inderdaad, nog even en je kan je meissie in je armen houden wat gaat het toch snel allemaal
Aaah arme Jesse.. Beterschap!!! Hier ook druk met een enorm zielig ziek mannetje.. Snot komt uit zijn neus, zooi uit zijn oren en hij hoest zich eigen helemaal rot en kan daardoor amper slapen. Word dus ons 4e nachtje op een rij waarbij we weinig slapen en Mike ook..
Wendy, hoe is het met Jesse nu? Missy, beterschap voor Mikey! Zo wij hebben vanmiddag heerlijk op de bank gehangen. DVD gekeken toen Joey op bed lag en na 2,5 uur Joey wakker gemaakt. Daarna lekker met zn allen aan de chippies. Joey vond het heerlijk!! Pff ik ben zo moe op het moment! Ik zou willen dat ik wat meer duidelijkheid had. Maar het bankhangen heeft me wel even goed gedaan!
lala: dank je. en ik hoop het! Mike: beterschap! Jesse: beetje beter? Truus: o wat een lekker middagje! en super dikke mega knuffel!
Ik wil niet zielig gevonden worden hoor! Maar hier kan ik "legaal" alles eruit gooien. IRL ben ik geen prater namelijk. En hier is het toch wat makkelijker!
ik moet lachen omdat je mij begrijpt en dit een leuke steek onder water is hoor lach je echt niet uit. legaal hahaha. en weet ik meid! en toch krijg je een knuffel!
Ik weet dat ik ook word meegelezen door verschillende mensen. Ik heb daar nu echt lak aan gekregen Mama. Want weetje, kennelijk is mijn leven, geluk, gevoel en verdriet wel erg boeiend en hebben die mensen niets anders te doen dan genieten van mijn sores. Ik ben wie ik ben en ik bepaal zelf wat ik op ZP meld. Vinden ze het jammer dat ze daarin wel/niet worden betrokken, Soit!
APPLAUS! waarom denk je dat ike r nog ben maar IK heb dit niet gezegd he meelezer! beaam het wel maar heb het niet gezegd