ik ken het meid. vind het zo'n inbreuk op je privatie dat wil je niet weten. en dan: moet je het maar niet melden, halo kan het anders? maar goed, trek je er niets van aan lieverd, ik begrijp je
en weet je wat erg is: die mensen komene cht alleen maar even kijken, neuzen en zijn dan weer weg. houd ike cht niet van! want het zijn vaak de gene die wij noemen dan he truus!
Hahaha i know (A) , maar zat weer stiekem mee te lezen, ben onzichtbare gebruiker ofzo .. Lief dat je het vraagt, ja ben helemaal beter. Denk dat ik een voorhoofdholte ontsteking had, maar alles is weg ben ook niet meer half doof. Nog even he meid en dan kan je puffen, hoop wel dat het snel gebeurt hoor. Ben benieuwd na je meid en de naam en alles. Truus, knuffel voor jou, ik hoop dat je echt gauw klaar bent met alles hoor. Pff als ik iets over kon nemen zou ik dat doen. Wen, beterschap voor Jesse !! Kim, nog sterkte met je vriend, wat fijn dat hij zo positief is ! En heel lief van je dat je hem in huis wilt nemen.
Joey, wat ben je toch lekker verwend zeg. Nu vannacht maar lekker rustig slapen he. Truus, lekker even aan het bijtanken geweest vanmiddag op de bank, je moet soms echt even aan jezelf denken he. Wendy, dat is schrikken zeg als je kereltje zo benauwd wakker wordt. Hopelijk is hij snel weer de oude, beterschap. Missy, beterschap voor Mike. Hopelijk knapt hij snel weer op. Kim, lief van je dat je jullie vriend aanbied bij jullie te mogen komen wonen. Spreek van te voren wel duidelijk af voor hoelang je dit aanbied he. Mama, heb je je meisje nog niet in je handen, wat duurt wachten toch lang zeg. Ben zo benieuwd.
Truus knuffel!! Mike beterschap en sterkte vannacht Missy!!! Hier net bij de ha geweest met Jildou. Ze had een verhoogde hartslag. We voelden hem gewoon door haar dikke winterslaapzak heen. Eerst maar naar bed gebracht, omdat ze verder niet ziek/ zielig oogde ofzo.. Maar op bed ging ze ook huilen.. Dat is niet Jildou- eigen. Toch maar bellen naar de ha.. Konden komen.. Dan woon je zo goed als naast de praktijk, moet je naar de vervanger hier 15 min rijden vandaan.. Grrr.. Maar goed.. Hij voelde dus eerst ook die snelle hartslag. Wij voelden hem zelfs door de dikke winterslaapzak heen (die had ze bij hem natuurlijk nie aan ) Hij twijfelde ook, en ging even haar dossier bekijken.. Toen kwam hij 5 min later weer en was het een stuk rustiger. We konden gelukkig weer naar huis dus! Ze ligt nu lekker in bed en hopelijk een rustige nacht!! Pffff.. dit is ook niet goed voor mij !!
Ja schrik dan toch behoorlijk weer.. Ook al twijfelden we wel, maar ja, beter een keer te veel dan te weinig laten checken he.. nu dus wel last van mn buik.. Pfff..
Missy, inderdaad nog beterschap met mike ook !!! Sam, schrikken zeg !!! Gelukkig is het nu weer beter, hoop dat jullie de nacht goed doorkomen. Taby, hoe is het met jullie ? Truus, jaja de eerste afspraak staat. Nope ze weet het nog niet, kom er gewoon echt niet aan toe, super vervelend. Geniet je trouwens wel een beetje van je vakantie ? Lekker veel rusten hoor meid. Verslons maar het huishouden af en toe, mag best.
Morgen mag ik weer beginnen Ikdus... HELAAS! Ach meid, je hebt nog even om te vertellen. Heb je Dees al ontmoet?
mama (en truus) wat ongelooflijk zielig is dat toch van mensen die meelezen!!! opzouten jullie! als je iets moet weten, vraag het dan! stelletje piemelaars! jeetje sam toch weer schrikken zeg...