Lieffffff klein meisje van mamastarlight, laat je eens zien aan ons, we zijn zooooo benieuwd en jou mama wil een macflurry, dus kom maar snel. Sam, wat akelig zeg, gelukkig leek het nu mee te vallen. Nooit twijfelen met jullie Jildou hoor, die artsen zitten daar niet voor niets. Nu je buikie maar weer goed tot rust laten komen hoor. Ikdus, spannend hoor, nog maar 2 maanden. Je moet het binnenkort toch echt wel gaan vertellen thuis lijkt me. Hier een rustig weekend achter de rug en ik hoop nu beter te zijn, donderdag ben ik ziek uit bed gekomen op mijn vrije dag, heb echt alles uitgekotst wat er maar uit te kotsen viel en vrijdag ben ik maar weer gaan werken. Maar dat heb ik vannacht kunnen bekopen denk ik, had zo'n last van mijn buik en diarree was heel de nacht wakker, dus vandaag een beetje bij geslapen als Britt sliep en niet teveel gegeten, dan kan er ook niks uit he. En met Britt gaat het ook goed, soms loopt ze een klein stukje los, maar dan heeft ze niet in de gaten wat ze nou eigenlijk doet, want als ik het daarna nog een keer probeer, dan is ze bang en doet ze het niet. En Barry heeft een contract binnen van een werkgever voor 6 maanden, even alles nakijken, een praatje maken met die werkgever en als dan alles duidelijk is enzo dan tekenen en dan is ie in ieder geval weer voor 6 maanden onder de pannen. Wel net op het randje hoor, want vanaf 1 maart moet hij bij deze werkgever weg. Oei, het is een heel verhaal geworden, sorry.
Wuahah heb je Linds weer met dr piemelaar. Ooh Truus echt, is het zo snel weer omgegaan de tijd, jeetje hey. Jaa ik heb inderdaad nog even de tijd. Nee heb Dees nog niet ontmoet. We moeten nog een date plannen.
Taby, ik heb mijn bak Haribo snoep maar even weggezet na je berichtje! GETS, en dan ook nog gaan werken! Jij moet je echt beroerd gevoeld hebben zeg! Britt gaat ook hard! En fijn dat Barry weer 6 mnd onder de pannen is. Valt dan een last van je af he?
Taby aah bah!! Hopelijk voel je je gauw beter!!! Hihi ja grappig is dat he met leren lopen, was met Jildou ook zo! Nog even en ze rent door de kamer als bambi .. Hier ook een bambi HAHA!! Ja ik ga lekker mn bedje in!! Mama je mag wel bevallen hoor, 1 febr is ook mooie datum !!
piemelen is een woord zoals smurfen bij mij ik heb een cola gesmurft, en dan zeg ik : ik heb een cola gepiemeld whahaha dus vul die piemelaars maar in, kan van alles betekenen whahahaha
Truus hahahaha, geef je haribo snoepjes maar hier !!! Linds, ik ben ook van het piemelen hoor, tenminste was .. Gebruikte overal piemelen enzo op tis nu al stukken minder, moest er wel om lachen toen ik het jou zag gebruiken Taby, oeii niet fijn dat je zo ziekjes was. Wel rustig aan doen he meid. Wat leukk dat Britt soms een stukkie los loopt, zal vast niet lang duren voor ze echt loopt En fijn dat Barry nog even een half jaar onder de pannen is strakkies. elk halfjaar is dr weer één, komt vast goed ! En ik ga het echt van de week vertellen. Ik laat haar het artikel lezen van Dees in de vriendin en een kaartje erbij waar in het staat.
Truus Jesse ligt nu lekker te slapen. Hij heeft het heel goed gedaan vandaag. Net toen hinj naar bed moest had hij 38,5 valt mee dus. Hopelijk een goed nacht vannacht. @Taby Fijn dat je man weer 6 maanden onder de panne is! @ Mama ga eens bevallen jij? @ Sam Jeetje das schrikken. Gelukkig gaat het nu weer goed.
Gisteravond werd Mike wakker rond 20.30 uur helemaal overstuur en hoesten. Bleek hij amper adem te kunnen halen en opeens bleef hij hangen in zijn hoest en spuugde zo alles over ons heen. Echt enorm zielig.. Omdat het al de 5e dag was met koorts (wat ook niet dalende was) toch maar HAP gebeld en we moesten gelijk komen. Blijkt dat er zoveel troep in zijn oren zit dat de bacterie nu ook is overgeslagen op zijn neus en keel. Gelukkig schone longen, maar hebben we andere AB gehad. Waarschijnlijk werkt de ammoxi niet meer bij hem na zoveel keren. Deze is stukje zwaarder, dus we zullen t zien. Hopelijk voelt hij zich dan weer happy.. Voel me echt klote erdoor, heb echt veel verdriet van zijn stomme oortjes.. Weet er zijn ergere dingen, zeker weten.. Maar op dit moment vind ik t gewoon zo zielig voor hem dat niks lijkt te helpen en hij maar last blijft houden ervan.. Zo klaagmodus weer uit.
MISSY VEEL BETRSCHAP VOOR JE KLEINE GROTE KNUL (sorry capslock) hier vannochtend autoongeluk gehad. dus ben even helemaal bezig ermee!
ja donique was bij me. ben uit de bocht gevlogen omdat het zo glad was. tegen een lantaarnpaal aangereden. dus auto is flink stuk. nu maar hopen dat de kosten meevallen want dit kunnen we eigenlijk niet gebruiken. anders moeten we de vakantie afzeggen. donique en ik zijn ongedeerd hoor. waren alleen erg geschrokken dus hebben ruim een kwartier zitten huilen samen. is ook zo leuk dat dan niemand stopt om te helpen.!
pff moet verschrikkelijk zijn erg hoor dat niemand komt helpen... fijn dat jullie ongedeerd zijn, maar die kosten zijn niet bepaald leuk nee je buikkie rustig gebleven?
Jeetje Kim !! Schrikt je dood zeg !! Dikke knuffel!! Hopelijk valt het mee!!! Zijn jullie niet all-risk verzekerd?? Aaah Mike, lieverd, beterschap. Missy kan het me voorstellen hoor!! Dikke knuffel!!!
morgen meiden! Truus: werk ze! Lala: oeps uitkijken lala is boos hahaha. Taby: die is leuk! Britt: goed zo! Barry: wat goed! duimen! lala: jij hebt rare gewoontes Piemelen: kan allemaal hoor Ikdus: sterkte met vertellen van de week! Jesse: beterschap mannetje! Wendy: beetje kunnen slapen? Missy: beterschap voor je kleine man en ik zal eens even helemaal laten testen met zijn oortjes hoor want dit is echt niet goed weet ik uit ervaring. elke keer medicijnen is A niet goed en B daar wordt het oorprobleem niet mee opgelost. Kim: wel alles goed met jullie?! wel helemaal nagekeken ook voor je kruimel? sterkte meid, doe rustig aan vandaag!