ik was onderweg naar de vk. dus ben helemaal nagekeken en kruimel doet het prima! bloeddruk was 115-65 dus ook perfect. nee all risk zijn we niet verzekerd helaas. dus dat word betalen.
Mwah, niet zo heel erg lekker. Ben gister ongi geworden dus ik weet ook de reden waarom ik niet zo lekker in mijn vel zit. Hoop dat dit dan de laatste keer ongi is de komende 9 maanden. Daarom was ik even aan het bijlezen maar geen zin/puf om te reageren. Hoe is het met jou dan? Kim: Das schrikken. Dikke knuffel meis!
Das flink balen KIM !! Fijn dat alles goed was verder bij vk! Zora knuffel voor jou!!! Maranka: Ja je leert er wel wat mee leven op zich, maar toch schrik je je elke keer weer te pletter..
Zora: knuf! en duimen draaien! Kim: gelukkig. knuf! ik ben eten, rusten, dan komt mijn oma, eten en naar de vk dus als ik jullie niet emer spreek. als er iets is buddy ik.
Kim, jeetje dat was vast schrikken. Blij dat er met jullie niets aan de hand is. Mama, ik zit bij jou aan 5 ferbruari te denken. Hou je het zolang nog vol zonder die Mac flurry? Taby, hopelijk ben je weer helemaal uitgeziekt? Applaus voor je kleine meid! Nog even en het is rennen i.p.v. lopen hoor! Missy, beterschap voor Mike. zo ontzettend rot dat die kleintjes zo'n last hebben van hun oortjes. En dat nu zelfs de ammoxi al niet meer helpt. Lastig voor de toekomst. Hij zal toch wel vaker aan de AB moeten in zijn leven. Hopelijk helpt het dan ook. Truus, ik hoop dat je het een beetje rustig aan kunt doen op je werk zo na je vakantie. Maar jou kennende zal dat wel niet gaan lukken. Dan moet Mike thuis jou maar nog een beetje verwennen en wat meer in het huishouden overnemen. Sam, nu geen last meer van je buik? Hier is alles gelukkig weer in een wat rustiger vaarwater gekomen. Ik sta weer wat stabieler in het leven zeg maar. Heb wel weer vertrouwen in de toekomst. Maar weet dat die hoe dan ook , ook vervelende dingen zal brengen dit jaar en daar kan ik me iets beter in berusten. Vooral het geen controle hebben vind ik lastig. Jasper is wat verkouden. Gisteren heeft ie zo gehoest dat ie moest spugen, maar daarna ging het gelukkig weer goed. net was ie erg huilerig toen ik hem een standje gaf. Een teken dat ie moe is . Dus die ligt nu op bed.
Mama, je buddy't me maar hoor! Kimmie, jeetje wat een schrik. Zo ik zit aan de noodles op t werk. Ben kapot. Joey was aan het spoken en is niet lekker. En ik voel me al niet happy. Dus beware vervelende klanten in de winkel! Pauze is voorbij dus ik ga weer
oja, ik mag met 2 collega's naar de huishoudbeurs! We krijgen van herome een training, diner en een goodiebag van 160 euri en we mogen een halve dag gaan shoppen daar!
Leuk Truus!! Maranka fijn meis!! Hier buikje wel rustig.. Iets te rustig als je het mij vraagt Jildou is wakker gaan we zo maar even beebje luisteren !!
@Kim, jeetje schrik me rot!! Gelukkig als in orde met jullie! @Mama, nou Mike heeft al buisjes gekregen en loopt bij de KNO-arts. In april moeten we weer terug en dan zullen we t vast wel hebben over hoe nu verder. Misschien zijn de buisjes er wel uit door zijn looporen afgelopen weken.
Maranka, ja soms wel even, kan me dan op gaan zitten vreten maar ook ff luisteren. Maar alles doet t nog daarbinnen
wendy wat rot zeg voor jesse dikke knuffel en beterschap. veel plezier met je echo. truus je hebt groot gelijk sch**t aan de mee lezers ze hebben schijnbaar geen eigen leven. mama in jouw geval vind ik het echt triest voor de gene die zo moeilijk doet ook die heeft geen eigen leven!!!!
jeetje sam dat was schrikken gelukkig was het vals alarm. groot gelijk dat je een keer te veel gaat dat een keer te weinig. nu samen weer tot rust komen dikke knuffel.
Tuurlijk doet alles nog daarbinnen Maar even een bevestiging is erg fijn. Zeker als je even geen schopjes voelt. En na zo'n dag als gister.
taby beterschap ik hoop dat je eten er nu wel in blijft. ben blij voor je dat barry weer werk heeft geeft toch rust. en britt wat goed dat ze al kleine stukjes los loopt. ikdus veel suc6 met vertelen, en blij dat je weer beter bent.
missy ik begrijp je helemaal het is ook niet leuk als je kleintje ziek is het liefst neem je het over. ik hoop dat dit ab. kuurtje wel aanslaat. kim wat een schrik zeg, gelukkig zijn jullie ongedeerd.
hey, nou vriendje gaat gewoon thuis wonen. broer gaat bij hem wonen tijdelijk om hem te helpen. dus dat is erg fijn voor hem. we gaan vanmiddag wel eventjes langs denk ik! even kijken hoe het gaat! de auto gaat als het goed is vandaag naar de autoschadebedrijf. nu maar hopen dat de kosten meevallen en we wel op vakantie kunnen evengoed. donique zit eventjes lekker rustig televisie te kijken. die mag van mij ook even bijkomen van de schrik! heb net shirtjes besteld bij rainbowbabies. was opdruk gratis. voor 18 euro twee shirtjes!