Truus toch, volgende keer limonade drinken he ! Ik ben benieuwd hoe Joey straks in zijn grote bed slaapt, hoop dat hij dan in één klap doorslaapt of dat hij lekker gaat spelen zijn auto. Hoelaat komt t bed ? Pff Linds tijd gaat echt snel, kan me ook nog herinneren dat we gingen gokken wat de begin letter zou zijn en ik had de J goed. Maar volgens mij dacht ik aan een Jason ofzo hahaha. En de tijd blijft snel gaan, kijk eens naar je banner shockin; , Wen, wat fijn dat het bij de psychologe goed ging. Maranka, hugg !! Mama, fijn dat je meid geen dwarsligger is !! Zora, hoop dat jij lekker aan 't genieten bent. Truus, ik krijg honger van je traktatie ! Taby, hoe is het met jou meid ?? Sniffy, vind het zo sneu dat je kleine meid nog die spreidbroek om moet Slaapt ze er nog wel lekker mee ? Kim, pfoeh, nog ff en jij ligt ook al te puffen. Wic, jaajaa jij bent dus een stiekeme bejeweld persoon Sam, fijn dat de controle geval gedoe goed was, hoelang werk je in het onderwijs dan? Sorry helaas de rest vergeten. Vergeef me
Ikdus, Jason was idd ook leuk maar mike wilde die niet aangezien hij met zijn 1e vriendinnetje al had gefantaseerd over namen.... en bij hun stond op 1...JASON! Maargoed, de meisjesnaam die we nu hebben heeft ook een historie hoor! LOL Morgen kan ik na 10en bellen over de levertijd. Ik hoop vroeg want ik moet mijn pincode ophalen!!!
Ik dus. Ik ben in 2007 afgestudeerd.. 1 jaar dus volledig ingevallen. Toen verlof en in februari 2009 weer begonnen. Tot dus mei/ juni 2010 en dan weer verlof Ik heb dus 1 volledig schooljaar gedraaid, maar niet als vaste medewerker maar als invalkracht. En voordat ik met verlof ging in 2008 werd ik gevraagd op de school waar ik inviel of ik vast wilde komen werken en daar werk ik dus nu nog!
Komt de directeur bij jou in de klas kijken om te zien of dat je goed je werk doet Sam? Goed je dag voorbereiden, dan moet het vast goed komen. Ikdus, hier gaat het goed hoor, van de week weer aan het werk na 2 weken vakantie en mijn baas had gelijk de vraag of dat ik er tijdelijk nog een team bij wil pakken. Ik heb al 2 teams van ieder ongeveer 15 personen en dan zou ik er nog eens ongeveer 15 medewerkers bij krijgen en dat met 24 uur per week werken. Ik heb gezegd haar morgen te laten weten of dat ik het doe...maar ben er nog niet helemaal over uit wel of niet. En wat voor eisen zal ik stellen he.....
Poeh taby, heavy lijkt me. Nou we zijn bezig met een cursus didactisch handelen m.b.v het directe instructiemodel. Dit alles omdat de school waar ik werk in 8 jaar tijd 8 directeuren heeft gehad, dus heel veel gebeurd en als zeer zwak op de scholenlijst is gezet. Inmiddels zijn we zwak, maar we hebben nu een erg leuke, nieuwe en goede directrice en we gaan natuurlijk voor die GOED!! Dus het is niet zo zeer het goed voorbereiden, maar het moet er gewoon in zitten, want een les kan je nog zo goed voorbereiden, als je niet weet waarom je dingen doet en dit niet kunt vertellen dan hang je alsnog zeg maar! Daarbij wil ik gewoon m'n werk goed doen en als een extra steuntje me kan helpen mag dan van mij!! Ook omdat ik niet zo heel veel werk, duurt het allemaal naar mijn gevoel wat langer dan als ik 5 dagen in de week werk.
Oei dat maakt het wel spannend inderdaad, er hangt dus meer van af of dat je het wel aardig doet. Hopelijk heb je een goede dag en kan je alles goed uitleggen waarom en hoe je iets doet en heb je een beetje tempo in de les zitten.
Damer rebbelnieuws. Luna ligt in ziekenhuis met rsvirus.geen zuurstof nodig gelukkig maar wel 24 uur ter observatie blijven. Doe dit even snel met mobiel.want lig al.x sam
Hier ook nog 3 afspraken staan... Hoop dat je er weer bovenop komt meid! Maar dat kost tijd.... veel tijd..... en die moet je gewoon nemen. ((((((knuffel))))))) @Lala, ja de ongi is enigszins doorgebroken en omdat ik graag weer verder wil heb ik vandaag maar als dag 1 neergezet. Dus FEBRUARI, HERE I COME ! ! !
Rebbel toch, wanneer kunnen jullie nu eens echt blijven genieten?! veel beterschap voor jullie kleine meid xxx
Rebbel, wat ontzettend jammer dat Luna nu toch het rsvirus te pakken heeft. Hopenlijk knapt ze snel weer op en zijn jullie snel weer thuis.
aaah nee he, is maranka toch ongi geworden! nu moet je met zora samen zwangeren! Rebbel, wat naar meid! Hopelijk is luna snel weer thuis. X
rebbel meis wat k*t. hopenlijk is jullie meisje weer snel de oude! maranka. nieuwe ronde nieuwe kansen. en deze ronde gaat vast veel goeds brengen (voel het aan mijn vruchtwater) wendy veel succes en hoop dat je er uit komt met de psycholoog!
Wat was jij vroeg vanmorgen Truus! Weet je al hoelaat zijn bed komt? Balen Maranka, duim voor de volgende ronde! *KNUF* voor Rebbel, dat Luna maar gauw weer thuis is!