Ze heeft zo een onschuldig schattig verlegen blik. Word nog wat straks als ze gaat peuter puberen en dr streken uithaalt op zo een moppie kan je vast niet lang boos blijven haha.
nee je kan inderdaad niet lang boos blijven. ze heeft nu al af en toe van die blikken die zeggen kijk uit ik ga oop boeven pad
hoi meiden, Luna is gelukkig weer thuis!! ze was al vanaf zondag verkouden en gister was de piek van het rs virus, dat zit op dag 5. het kan zijn dat hele jonge kindjes ademhalingspauzes krijgen van het rs vrius, dus daarom wilde ze haar houden en aan de monitor. verder deed ze het best aardig, dus gelukkig had ze geen zuurstof nodig. zou die verder gaan zakken zou ze die krijgen, maar gelukkig bleef het zuurstofgehalte goed en had ze geen pauzes in de ademhaling. dus lekker weer mee. de meeste kids zijn er zieker van, dus echt goed dat zo'n klein meisje het zelf aardig kan herstellen allemaal. ze wilde geen risico nemen omdat ze nog zo jongis en ik ook niet natuurlijjk. vanaf nu moet het weer af gaan nemen en we merken vandaag al dat ze weer makkelijker de fles leeg drinkt. hopelijk is ze weer snel helemaal beter. Milan heeft het ws op het kdv opgepikt en haar aangestoken. alleen worden kids van Milan zijn leeftijd er niet zo ziek van, alleen flink verkouden. hopelijk zijn we nu echt klaar met het zkh!!! @maranka: hele dikke knuffel voor jou meid!! liefs rebbel
rebbel fijn dat luna weer thuis is weer lekker gaan genieten. blij te horen dat ze het zo goed doet. ondanks dat ze te vroeg geboren is.
hey meiden, even bijlezen. Maranka: nee gelukkig niet meer maar man wat kan dit kind schoppen en slaan Daantje: ja dit weekend...maar ik geloof het niet zo. Zora: te laat maar hoop dat jullie lekker hebben gegeten en HEEL ERG VEEL SUCCES LIEVERD! Zora: ik heb ervaren dat niet drinken ect bij het spuiten al voor me lichaam voordelen had. dus misschien een tip kwam er meer van bij zeg maar. IkDus: beterschap! Sam: knuf voor het zeef zijn ken het! Truus: o o o knuf Mik: schooentjes voor Donique? Lala: hier alles goed dank je! Tip: niets meer van vernomen na de vorige groetjes naar jullie toe. heb zelf eigenlijk geen energie haar te smsen of zo...*schaam* Wendy: goed zo! was dit eenmalig of mag je een sessie kletsen? het heeft mij zo'n goed gedaant oen, ben blijd at jij dat ooke rvaard! knuf! Waar ik was: nee ik was nog niet aan het bevallen hoor hahaha. Dinsdagavond borstvoedingscursus inderdaad, gisteren evrloskunidge (alles goed) en rustig aan gedaan. vandaag ehtzelfde eigenlijk vandaar. anders horen jullie het echt wel hoor Joey alweer 2...(wordt even sentimenteel hier...) Jayden: wat is er mis met Jayden?! grapje Wendy: ja dat is "normaal". klinkt stom maar lekekr praten meid! dikke knuf. Rebbel: sterkte!!! Maranka: knuf! en zal het stokje breken mag jij het met zora overnemen! missy: hoe is het? Zora: goed zo! Femke: en leuke foto! Joey: lief! kom je dan hier straks ook naar de baby kijken? Rebbel: het is nu gewoon geniet tijd hoor!
jeej luna. goed zo meis. laat ze maar een poepie ruiken daar . sjonge wat een sterk wijffie zeg te vroeg geboren en evengoed zo sterk! wow!
Wat goed dat Luna weer thuis is Truus en??? hebben ze het lef om je te vergeten?!! Zora hihi moest wel lachen om je avatar hoop dat de spuiten een beetje meevallen... Jij en Maranka hebben een goeie deal gesloten, komt vast goed
Log ff een dagje niet in, en iedereen gaat verkassen . Nee hoor, ik had al zoiets in een ander topic gelezen, maar was vergeten om te kijken of K&S ook al weg was...
Ja, we dachten : dit is onze kans! Maar nee hoor, heeft ze ons wéér gevonden *zucht* @ Truus : durf het haast niet te vragen, maar zijn ze nog geweest? Ik zou overigens ook witheet zijn na die eerste berichten vandaag ... @ Zora : klinkt lekker meis! En fijne avond gehad, super! @ maranka : knuf meis @ rebbel : ik schrik eerst tijdens bijlezen, en daarna lees is dat jullie meisje weer de goede kant op gaat.. gelukkig!
8) @ De rest: Heb niet bijgelezen. Ben de afgelopen dagen te dement alleen al op mijn werk, dusss.... Gelukkig hebben de doktoren er begrip voor. hihi.
DSman heeft het wel goed ingewreve hoor. Hele keuken stond ineens onder rook. Gelukkig is dat me nu nog niet overkomen. Maar merkte wel dat ik echt lekker warrig en dement ben de afgelopen dagen. Hihi.
HAHA herkenbaar Daisy !!! Truus.. ben ook wel erg benieuwd!!! Zora: het helpt dat het opbouwende kritiek is, daar doe ik het wel voor !! Als ze alleen afzeiken heb ik liever dat ze gaan !! Daantje prachtige foto's !!