Kruimels en Spruiten deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wicjuh, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

heel herkenbaar daisy!

even ego: hier is het trouwens een beetje aan het rommelen nietd at dat wat zegd maar anders heb ik het niet gemeld dus ;)

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Spannend mama

3. mamastarlight

yep maar blijven nuchter hoor wen.

Joey heeft zijn bed begrijp ik uit hyves!

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Spannend Mama :D !!

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Als ik dat dan lees, krijg ik altijd ook weer zin in bevallen :D :D !! HIHI !! Maar mag nu nog niet ;) !!

6. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    mama toch spannend hoor ;) je weet het he, elke dag meldplicht :D

truus zal het bed in elkaar aan het zetten zijn dan ;)

7. mamastarlight

deal :D

maar goed het mag wel van mij hoor :D

8. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi hoi,

Sam, hoe was je les vandaag? Was de directeur tevreden?

Truus, bed al binnen?

Rebbel, jeetje meid dat is schrikken. Gelukkig gaat het alweer beter met Luna. Sterkte ermee he.

Ooooo Daantje wat een knapperd, echt al een klein boefje.:D

Lekker he Daisy als je hoofd een vergiet is.;)

9. mamastarlight

O en ook leuk: ik heb mijn broertje opdracht te geven naar de mac te gaan als ik in het ziekenhuis lig. nu met die nieuwe mac flurrie zeg ik elke keer tegen me buik: jij bent tegen mama he :D

10. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Spannend he Mama nu het al een beetje begint te rommelen.

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Taby was gister al :D !! Maar is goed gegaan :D :D !!

12. mamastarlight

is al een paar dagen telkens even zo taby dus ik verwacht niets

geen mac flurrie voor mij :D

13. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    gaat je moeder mee als het zover is mama? (is misschien al eens gevraagd, ben het vergeten)

14. mamastarlight

ja moeders gaat met mij mee, vaders (de mijne) wordt gebeld want werk door de weeks in Groningen en gaat naar het ziekenhuis door. Broertje en schoonzusje komen naar het ziekenhuis want wonen er valkbij en als ik naar het ziekenhuis ga belt mijnbroertje waarschijnlijk mijn ex. die belt dan weer zijn familie.

mijn moeder si erbij totdat zij er is en dan mag mijn ex er van mij bij. meer KAN ik hem niet geven.

15. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Daantje wat een schatje!

Rebbel, ik heb steeds al geroepen dat die kleine meid van jou een supermeid is. En nu bewijst ze het maar weer! Heerlijk dat ze weer thuis is.

MamaS., rommel de rommel ...Spannend!

Truus, succes met het bed in elkaar zetten..... En dan morgen voor het eerst slapen in de autoooooooo! ! ! Jeej! !

Hier een verkouden zielig snotterig mannetje, die overigens ook al 3 dagen weigert zijn middagslaapje te doen.

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi ons nederige dorpje was net op tv... popstars... Rara waar woon ik :p HAHA :D !!

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    #137 wendy1983, 22 jan 2010
    Laatst bewerkt: 22 jan 2010
    Lijkt me wel heftig als je je eigen kind niet geboren ziet worden.
    misschien ben ik hard hoor.....Maar ik kreeg er kippenvel van. Ik wil natuurlijk niemand kwetsen begrijp me niet verkeerd!

18. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    tja ik weet natuurlijk de reden niet waarom jullie uit elkaar zijn, maar ik denk niet dat ik het aan zou kunnen om mijn ex bij mijn bevalling te hebben...

maar aan de andere kant, misschien heeft hij hier allemaal niet om gevraagd en dan staat ie dus wel machteloos en is het verschrikkelijk om de bevalling van je kind niet mee te maken

maar wij kunnen er vanaf de zijlijn niet over oordelen natuurlijk, weet ook niet hoe ik zelf zou reageren, denk dat je het pas weet als je het zelf meemaakt... blijft iets moeilijks

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lala ik sluit me bij jou aan.. Het is wel de bedoeling dat moeders zich op haar gemak voelt en niet wordt belemmerd door aanwezigheid van haar ex. Dat is denk ik het belangrijkste in dit geval... toch??

20. mamastarlight

nou of jullie het wel of niet weten. het is eigenlijk heel simpel ik KAN het niet. vandaar

Aanvulling: hij heefte r WEL zelf voor gekozen en NEE ik ben niet de enigste die dat zegd. verschillende mensen en instanties zeggen dit.

Bovendien is het niet compleet uitgesloten dat hij er bij de laatste perswee niet bij is. meer kan ik hem gewoon niet geven. hij is er ZEKER zodra ze er is, mag de navelstreng doorknippen en alles.

Deel Deze Pagina