heel herkenbaar daisy! even ego: hier is het trouwens een beetje aan het rommelen nietd at dat wat zegd maar anders heb ik het niet gemeld dus
mama toch spannend hoor je weet het he, elke dag meldplicht truus zal het bed in elkaar aan het zetten zijn dan
Hoi hoi, Sam, hoe was je les vandaag? Was de directeur tevreden? Truus, bed al binnen? Rebbel, jeetje meid dat is schrikken. Gelukkig gaat het alweer beter met Luna. Sterkte ermee he. Ooooo Daantje wat een knapperd, echt al een klein boefje. Lekker he Daisy als je hoofd een vergiet is.
O en ook leuk: ik heb mijn broertje opdracht te geven naar de mac te gaan als ik in het ziekenhuis lig. nu met die nieuwe mac flurrie zeg ik elke keer tegen me buik: jij bent tegen mama he
ja moeders gaat met mij mee, vaders (de mijne) wordt gebeld want werk door de weeks in Groningen en gaat naar het ziekenhuis door. Broertje en schoonzusje komen naar het ziekenhuis want wonen er valkbij en als ik naar het ziekenhuis ga belt mijnbroertje waarschijnlijk mijn ex. die belt dan weer zijn familie. mijn moeder si erbij totdat zij er is en dan mag mijn ex er van mij bij. meer KAN ik hem niet geven.
Daantje wat een schatje! Rebbel, ik heb steeds al geroepen dat die kleine meid van jou een supermeid is. En nu bewijst ze het maar weer! Heerlijk dat ze weer thuis is. MamaS., rommel de rommel ...Spannend! Truus, succes met het bed in elkaar zetten..... En dan morgen voor het eerst slapen in de autoooooooo! ! ! Jeej! ! Hier een verkouden zielig snotterig mannetje, die overigens ook al 3 dagen weigert zijn middagslaapje te doen.
Lijkt me wel heftig als je je eigen kind niet geboren ziet worden. misschien ben ik hard hoor.....Maar ik kreeg er kippenvel van. Ik wil natuurlijk niemand kwetsen begrijp me niet verkeerd!
tja ik weet natuurlijk de reden niet waarom jullie uit elkaar zijn, maar ik denk niet dat ik het aan zou kunnen om mijn ex bij mijn bevalling te hebben... maar aan de andere kant, misschien heeft hij hier allemaal niet om gevraagd en dan staat ie dus wel machteloos en is het verschrikkelijk om de bevalling van je kind niet mee te maken maar wij kunnen er vanaf de zijlijn niet over oordelen natuurlijk, weet ook niet hoe ik zelf zou reageren, denk dat je het pas weet als je het zelf meemaakt... blijft iets moeilijks
Lala ik sluit me bij jou aan.. Het is wel de bedoeling dat moeders zich op haar gemak voelt en niet wordt belemmerd door aanwezigheid van haar ex. Dat is denk ik het belangrijkste in dit geval... toch??
nou of jullie het wel of niet weten. het is eigenlijk heel simpel ik KAN het niet. vandaar Aanvulling: hij heefte r WEL zelf voor gekozen en NEE ik ben niet de enigste die dat zegd. verschillende mensen en instanties zeggen dit. Bovendien is het niet compleet uitgesloten dat hij er bij de laatste perswee niet bij is. meer kan ik hem gewoon niet geven. hij is er ZEKER zodra ze er is, mag de navelstreng doorknippen en alles.