Blij dat je het bed eindelijk in huis hebt... ach het is ook spannend zo voor de eerste keer in een nieuw bed
Kim, die heb ik er wel naastgelegd hoor! Idd misschien valt hij nog enzo. Maar tot nu toe ligt hij nog steeds lekker in zn bedje!
Idd linds, en hij ligt er al bijna een uur in! Alleen ik heb de babyfoon gemold denk ik..... zwaar kut!
Je moet er ook niet mee gooien, daar kunnen ze niet tegen ... *fluit* Fijn dat het bed er is, en super dat ie lekker erin ligt te slapen!
@ mama : super dat je het in je gedachten nu zo uit wilt plannen, en ik kan er niet over meepraten aangezien ik een geplande ks heb gehad, maar ik kan me wel wat voorstellen bij het verhaal van Daisy ... volgens mij zit je, als je middenin je bevalling zit, heel niet met je gedachten bij zulke dingen... denk ik ...
Truus: zie het idd ook niet als discussie!! Fijn dat het bed eindelijk staat meis!! En Joey maar lekker slapen nu! Ik zou er alleen niet te lang bij blijven slapen, maar dat is mijn mening.. Geloof ook niet dat dat nodig is, als hij nu al een uur slaapt, komt dat denk ik vanavond ook wel goed toch??
ik denk dat het ook moeilijk word om tijdens het persen je ex erbij te vragen, weet dat ik er in ieder geval helemaal niet mee bezig was met wat er om me heen gebeurde. laat staan dat ik de tijd had gevonden om iemand uit te nodigen. hihihh vooral idd als het hoofdje staat bah bah bah. als ik er weer aan terugdenk krijg ik kippenvel! kus
grappig zoals je dat zegd. klotp ook helemaal. ik heb hem beloofd dat die binnen mag komen als ze er is. de rest kan ik niet inschatten en om hem geen hoop te geven heb ik hem dat dus ook niet egzegd inderdaad. Mocht het nog wel kunnen, dan zijn mijn moeder en de verloskundige op de hoogte van mijn wensen. Dei weten ook dat ik meteen wil dat hij er bij is als ze er wel al is. Dus iedereen is op de hoogte van wat ik wil. verder is het inderdaad kijkenw at mogelijk is. Thanks voor het meedenken!
Truus: en lekker geslapen? wel super lief! en vind die het wat? en inderdaad was geen discussie hoor was meedenken Wicjuh: nee klopt, dus net zoals beschreven als antwoord naar Daisy zijn mijn wensen ebkend verder is het afwachten. Bij een keizersnede is hij er trouwens wel bij. dat kan mijn moeder weer niet hahaha. kim: nee niet op die manier natuurlijk. het is iedereen al bekend wanneer het indien eventueel mogelijk, erbij geroepn kan worden. dat ga ik niet doen. ja of ik moet heel hard gaan schelden dan weet die wel dat ik hem bedoel
he mama je hebt vanaf nu meld plicht en groot gelijk het is jouw bevalling doen wat jij wil. truus wat fijn dat het bed er is en joey er lekker in ligt.
net gegeten maar dat viel tegen. we hadden een lekkerbekje maar die was niet lekker gelukkig hadden we nog lekker bolletjes. hier ligt al weer 2cm sneeuw!!
kim ben er nu wel klaar mee. een collega is vorige week gevallen en haar heup en haar schouder gebroken. zelf ben ik ook al gevallen tijdens het werk dus voor mij hoeft het niet meer.
nee hoor doe maar een centimeter of 10. maar dan wel sneeuw en niet die achterlijke ijzeltroep. gewoon lekker knispersneeuw! dan val je ook niet
Hoi meissies! Hier ook wel klaar hoor met die sneeuw en ijzel. Ik ben afgelopen week ook keihard onderuit gegaan met de fiets. Mijn heup was heel erg dik en is nu helemaal blauw. En had erg last van mijn zij, ribben denk ik. En vanmiddag heb ik weer voor het eerst na een week of zes weer even kunnen paardrijden, ben al blij dat ik de training weer lekker kan gaan opbouwen nu en wil geen sneeuw meer. Brrrr!!! @ MamaS: Ik drink sowieso niet veel alcohol, eigenlijk alleen op visite een wijntje en op verjaardagen. Ik heb lang schema dus tijdens het spuiten van de Deca drink ik gewoon een wijntje (heb volgende week een verjaardag) en over 2 weken als ik begin met de Puregon en de follikels gaan groeien drink ik niet meer. Jij had het korte schema dus is toch anders. Net afgesproken dat ik 27 februari (= in de wachtweken) lekker ga winkelen met mijn zusje en schoonzusje en daarna lekker uit eten. Gezellig. En over 2 weken met mannetje een weekje weg en winkelen in Antwerpen, Slecht voor mijn budget de komende tijd haha. @ Daantje: Leuke foto;s meid, je mag trots zijn op je meisje! @ Truus: Wat goed dat je het bed toch nog hebt gehad. Gelukkig maar, ik vond het echt rot voor jou en Joey. Gistermiddag was ik op (verlate) verjaardag van het dochtertje van een vriendin. Ze is 2 weken terug 1 geworden. Haha wat een lekker meisje zeg, heel vrolijk, de hele middag lachen en super sociaal, kwam zo bij mij op schoot en zelfs toen haar mama even de kamer uitging was ze nog aan het lachen met mij. @ Sam: Ja, je hebt gelijk. Opbouwende kritiek leer je van. Maar vind het toch knap van je hoor hoe je ermee omgaat. @ Rebbel: Gelukkig goed nieuws over je kleine meid! Nou, fijn weekend allemaal!
Zora dank je !! Maar gelukkig is het ook echt zo, en zijn ze me meer aan het helpen dan afkraken, dus zo moet ik het ook echt zien !! Hier nog geen sneeuw gelukkig en laat het ook maar wegblijven, het is net weer weg en ik ben er ook klaar mee!!!
Toen hij licht in slaap was ben ik eruit gestapt hoor. En nu ligt hij al 20 min zonder problemen en zonder huilen