Grote gezinnen en/of groot leeftijdverschil van de kinderen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Twijfel, 14 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Zijn er meer meiden die al 3 kinderen hebben en er graag nog een kleintje bij zouden willen?
    Wat zijn jullie ervaringen en/of twijfels, hoe zijn de reacties van je omgeving, vertel je het aan de kinderen als je zwanger bent enzv enzv. :p
    Eerst zal ik iets over mezelf en ons gezin vertellen: Ik ben 35 jaar, getrouwd, mijn man is 39 jaar en we hebben 3 zoons van 13, bijna 11 en 7 jaar. 6 jaar geleden heb ik een miskraam gehad, waarna ik 2x implanon heb laten plaatsen. A.s woensdag gaat die eruit en we hebben na heeeel veeel twijfelen (vandaar mijn bijnaam) besloten om ons gevoel te volgen en nog een keer een kansje te wagen voor een kleine frummel.
    Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen!:)

2. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Hoi Twijfel,

Toevallig kom ik je topic tegen....
    Ik heb eigenlijk maar 1 raad voor je; als je genoeg liefde in je hart hebt voor nog een kindje en jij en je man zijn het samen eens...GA ERVOOR!

Ik ben 36 jaar, mijn man inmiddels 40 en wij hebben 4 kinderen van 11, 9, 7 en 10 maanden. Toen de baby geboren werd, was de jongste 6,5 jaar. Net als bij jullie zit er dus een behoorlijk gat tussen de jongste twee....maar wat genieten wij met z'n allen van die kleine meid...heerlijk! Nu moet ik ook wel eerlijk zeggen dat ze een zonnetje is, altijd vrolijk en supermakkelijk en dat helpt natuurlijk wel!

Succes ;)!

Groetjes, Pippa

3. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Vergeet helemaal op je vragen te reageren :);

de reacties van de omgeving waren eigenlijk allemaal positief, maar onze kinderen zitten dan ook op een school waar 4 of 5 kinderen heel gewoon is.
    Alleen mijn buurvrouw vroeg wat ik nou toch met zoveel kinderen moest.....ik lag helemaal in een deuk (je moet haar kennen om het leuk te vinden...ze heeft haar hart namelijk op haar tong :D)

Verder hebben wij het de kinderen met een week of 10 verteld. Ik had inmiddels een kloppend hartje gezien, dus we vonden dat ze het wel mochten weten. Het was aan het begin van de kerstvakantie, dus mochten ze het na de vakantie meteen op school vertellen.

4. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Hoi Pippa, leuk dat je reageert! Ik begon al bang te worden dat ik echt een uitzondering was.
    Bij ons in de buurt zijn er een paar gezinnen die net als wij 3 kinderen hebben en dat vinden de meesten al veel :)
    Bedankt voor je eerlijke antwoorden.
    We hebben inmiddels al wel besloten dat we ons niets aan zullen trekken van hun reacties en dat we ons hart gaan volgen. Wel spannend hoor. Morgen wordt mijn implanon staafje eruit gehaald en dan vraag ik ook meteen om een test, omdat het er officeel al 2 maanden geleden uit had gemoeten; dus wie weet. :D

5. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Inderdaad heel spannend....hopelijk heb je heel snel een positieve test in handen!!

Ik moet eerlijk zeggen dat het hier ook alweer kriebelt.....:):D

Deel Deze Pagina