Kruimels en Spruitenclub Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ProudMum, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Vakantie wer voorbij meid!
    Wat goed zeg voor Bert!!

2. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
  3. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36

Dikke proficiat voor Bert! Echt super! Mijn complimenten!

4. ProudMum

Dankjewel Maranka!
    Maar de streepjes moeten wel dikker gaan worden hoor!

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    wow wat goed van bert lala. het is altijd fantastisch om dingen te doen die je blij maken!

truus ik zie het niet goed. morgen beter!

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    whaaa truusje! gefeliciteerd! ik zie ook echt iets vaags van een streepje hoor! :D

@lala: wat goed van bert!

uuuuh... weet he verder niet meer, sorry!

ik denk dat ik blasontsteking heb, alweer! ;)
    heb nooit in mn leven blaasontsteking gehad alleen in mn zwangerschap heel erg veel en nu dus ook regelmatig.. balen dat het nu is, hopeijk kan ik morgen bij een dokter terecht want heb flink last van mijn zij.

luna krijgt haar pap en dan gaan we filmpje kijken. the back-up plan! lijkt me erg leuk! fijne avond!

7. ProudMum

Rebbel, beterschap meis!
    Kan je smorgens niet een plasje langsbrengen?
    Hier is dat wel zo en dan kan ik smiddags bij de apotheek het kuurtje ophalen.

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hier was het 5.30 vanmorgen! :$
    Milan is hier echt vroeg wakker.. Luna slaapt nog.

ow en hier geen blaasontstwking, twijfelde gister al wat of het niet mijn eisprong was haha! dat kan bij mij ook zo'n pijn doen! maar dat was het dus, nu geen last meer.

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hier weer zo'n K*T nacht!!!

om half twaalf gaan slapen (na een voeding) toen kwam mevrouwtje

1.30 voeding
    5.00 voeding
    6.00 donique helemaal overstuur wakker dus een flesje gemaakt en weer slapen (slaapt nog nu)
    7.30 sydney wakker!!!!

bah bah bah weet niet hoelang ik deze nachten nog trek! hoop dat snel de biobim binnen komt zodat ik sydney pap kan gaan geven!

10. ProudMum

Kim, dat is idd een kutnacht!
    Hopelijk veranderd het snel, had je die slaapzak van je dinnetje al geprobeerd?

Hier weer een lichte streep zoals gister, ben wel opgelucht dat het gister geen indroger was. En ben misselijk., maar kan misschien ook van de zenuwen komen.

En ik kom er net achter dat ik al een kwartier voor jan lul voor de deir van mn werk zit te wachten en dat ik pas om half N hoef te beginnen...

11. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hihi, hoezo met je hoofd ergens anders truus! :D
    nogmaals gefeliciteerd meid! en werk ze zometeen. ;)

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja dat zijn geen leuke nachten he truus???

werkze meis. en lekker van dat lijntje!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kim, hier zijn de nachten precies zo, en dan zijn het bij ons goede nachten als hij vervolgens snel gaat slapen, misschien een troost voor je ;) !! Maar ach ik hoop dat het tegen die tijd dat Rinze bijna 4 maanden is wel over is ;) !!

Truus ik zou zeggen, gefeliciteerd :D !!

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    tja sam maar die van jou is 1 maand en die van mij bijna 4. ze sliep eerst netjes dor van 21 tot 6 maar inene is het over. en ze drinkt 's nachts nog veel ook volgens mij. snel pap binnen krijgen dan gaat ze vast doorslapen hih

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik hoop het voor je, heeft hier nooit geholpen !! Jildou sliep destijd vanaf 10 weken door (lees van 11 tot 7) ;) maar toen ze maand of 4 was begon ze weer met een nachtvoeding ertussen. Dat heeft wel een aantal maanden geduurd eigenlijk.. Trouwens met maand of 4 heb je vaak ook een bv-dip dus kan ook best zijn dat ze dit doet om productie op peil te houden zeg maar!!

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou balen dan. ik ga hem overdag maar ophogen door middel van kolfen dan. misschien dat dat gaat helpen!

17. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goedemorgen,

@Truus, ik zag ook een licht streepje. Ik duim voor je hoor.

@Lala, jij druk bezig met inrichten. Het gaat nu echt snel hoor.
    En wat goed van Bert, kan je zeker trots op zijn.

@kim en Sam, wat rot van de gebroken nachten. Hoop dat het snel beter gaat.

@Wendy, stoer jasje! Jij ook al weer 34 weken.

@Zora, goede oplossing voor de uren die je na je bevalling wilt gaan werken en de oppas. Is altijd weer een pak van je hart als dat is geregeld.

Hier gaat alles goed. Vannacht en morgennacht nog werken en dan heb ik 3,5 week vakantie. Heerlijk!

Fenna is echt een boef. Ze kan op de bank klimmen en op de trap . Als ze dan op de bank staat zeg ik dat ze moet gaan zitten. Dan zegt ze doodleuk NEE. Kleine draak!

Maar ze is ook wel lief hoor. Ze kan sinds een kleine maand lopen en heeft dan de grootste lol.

18. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Truus, ik zie ook een heel licht/vaag streepje hoor. Gefeliciteerd meid!

Kim, wat balen van die gebroken nachten zeg.

Iedereen een fijn weekend achter de rug?

Ik heb gewerkt, dus heb het lekker druk gehad.

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Goedemorgen meiden!

Truus: Gefeliciteerd lieverd! Ik zie ook een vaag streepje als ik mijn ogen een beetje dicht knijp.

Linds: Lekker al aan het shoppen en inrichten? Leuk om te doen he? Jammer dat je met bepaalde dingen nog even moet wachten, maar dan kun je tegen die tijd je ook nog even lekker uitleven. En wat goed van Bert zeg!!! Om trots op te zijn.

Kim en Sam: Beide sterkte met de slapeloze nachten.

Taby: hard gewerkt dus dit weekend? En nu weer een paar dagen vrij?

Sniffy: Heerlijk hoor bijna vakantie. Geniet ervan straks! En leuk dat Fenna zo'n boefje is, althans niet altijd even leuk voor papa en mama natuurlijk, maar wel grappig.

Wendy: Leuk stoer jasje, helemaal mijn smaak!

Rebbel: Gelukkig is eht nog gelukt zonder sleutel, zou wat geweest zijn als jullie helemaal terug gemoeten hadden zeg.

Ikdus: Zo, dus het gaat beginnen, spannend hoor! Het prikken valt erg mee vond ik. Ik vond alleen de Decapeptyl erg vervelend, stompe naald en kreeg er blauwe plekken van. Zie dat jij Lucrin gebruikt ipv Deca dus misschien valt het met de Lucrin mee. Het is alemaal goed te doen, spuiten en punctie etc. maar denk er niet te licht over hoor. Het is wel een aanslag op je lichaam, vooral als je veel follikels hebt en na de punctie. In ieder geval erg knap dat je het doet om iemand te helpen. Sterkte en succes samen!

Hier: Zaterdag pretecho gehad! Was erg leuk alleen ons eigenwijsje werkte totaal niet mee helaas. Maar 2 wat vage 3D foto's meegehad omdat 3D gewoon niet lukte omdat de kleine te dicht tegen de placenta aanlag die bij mij aan de voorkant zit. We hoefden ook niet te betalen voor 3D maar gewoon voor 2D dus dat vond ik wel netjes. Verder zag alles er goed uit, ze zei nog dat we ons geen zorgen hoefde te maken over de extra echo voor de niertjes, voor zover zij zag zag het er goed uit, geslacht nog even gecheckt en zij zag hetzelfde als bij de 20 weken echo gelukkig. Verder kleine gemeten en zat precies op 26w en 5d wat ik zaterdag ook was, dus precies op schema. Ook ligt kleintje nu niet meer in stuit maar netjes met het koppie naar beneden. Nu lekker zo blijven liggen haha.....O ja, het was p eeng egeven moment ook van het vruchtwater aan het drinken, zo vertederend om te zien....we zijn weer helemaal verliefd. Zal zo nog wel even een foto plaatsen.

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36

Deel Deze Pagina