Kruimels en Spruitenclub Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ProudMum, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Ach tuurlijk wel, heb ook geen haast, ben 25, dus mn bio klokje tikt nog niet! Ik let ook niet speciaal op de dagen, gewoon wanneer we zin hebben.

2. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    het moet wel leuk blijven natuurlijk ;)

ons seksleven is helemaal naar de klote na al die 'verplichte nummertjes'

nou, ik ga slapen, ben moe, toch weer een aanpassing dat werken na drie weken vakantie ;)

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @kim en wic: milan mag normaal ook eten wat hij lust, dwingen heeft geen zin. maar als meneertje al een paar dagen zijn ontbijt zowat overslaat ga ik toch wat proberen!

@truus: waarom denk je dat? duim voor je meid!

@racebabe: jammer! succes in de volgende ronde!

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hier op naar ronde 2, helaas....

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    aah nee truus.... :( wat jammer en zeker zo na een lichte streep! dikke knuffel!

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    je hebt gelijk meis. bij donique heeft op wat voor manier dwingen geowoon helemaal geen nut. net zoals dingen geven. mevrouwtje pakt het wel op haar tijd. weet gewoon precies wat ze wilt en dwingenn of belonen ofzo werkt averechts! hahahahahahaha

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    K*T dus toch een indrooglijntje? staat kruidvat toch ook bekend om? misschien zijn dit dezelfde als kruidvat.

hopenlijk zijn jullie volgende ronde wel zwanger!

dikke kus en een knuffel!

8. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    had toch wel gehoopt op wat positief nieuws voor je truus. ben echt voor je aan het duimen voor volgende maand!

9. ProudMum

Meiden,
    Hoe werkt het tempen eigenlijk?
    Wie heeft tijd om mij dat uit te leggen?

10. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk

Balen meis. :(

tempen : nooit zelf gedaan, maar ik meen dat je elke ochtend op dezelfde tijd moet tempen. Wel met een regelmatig leven, met nachtdiensten heeft t geen zin.
    Aanmelden bij FF en daar je metingen ingeven. Eerste tijd gratis. FF kan je ei vinden, maar volgens mij moet je dan na 1 of 2 maanden gaan betalen.

@ rebbel : sowieso ieder z'n eigen methode hoor!
    Kan me idd voorstellen om iets voor elkaar te krijgen als ie al paar dagen slecht/niet eet.

11. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ racebabe : op naar de volgende ronde! En idd, er zijn er die er veel langer over doen he? *knuffie*

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    truus ik pb je even.

13. ProudMum

thnx Wic!

Rebbel, ik wacht je pb af!

14. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Nou ja :(

Ik kijk net naar mn buik, zitten er allemaal kleine rode bultjes op mn buik. Wat moet ik dáár nou weer mee? :)

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Goedemorgen!

Heel vreemd Wic...ik zou het niet weten....

Truus, meis, wat jammer na zo'n licht positieve test toch ongi. Hopelijk volgende ronde beter!

Racebabe: Ook door naar de volgende ronde helaas, hopelijk volgende ronde beter.

Haha :D en wat zijn sommige mannen al snel in hun eer aangetast, net of je er zelf wat aan kan doen als het niet goed zit. ;) Ik vind sowieso die hele vergelijking mannelijkheid en vruchtbaar zijn niets met elkaar te maken hebben, net of je niet mannelijk genoeg bent als je zaad slecht is, maar goed dat zal wel komen door onze situatie. ;)

16. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Truus, een hele dikke knuffel. Had zo gehoopt voor jullie dat het wel raak zou zijn ( zeker nu het nog kan!) En bovenop je hoofdpijn zul je je nu wel knap beroerd voelen. Ik ga heel hard voor jullie duimen meis!

Zora, mooi gezegd! Ik snap ook echt niet dat een man niet mannelijk zou zijn als hij niet zelf ( of heel moeilijk) voor zijn nageslacht kan zorgen. Alsof zaad je mannelijkheid bepaald. Tja dat zal wel van uit de oertijd stammen. Maar goed we leven alweer in de 21ste eeuw!

Racebabe, ook weer een ronde verder. Jij hebt je een test weten te besparen.... Ik hoop dat deze komende ronde meer geluk brengt.

Truus, als je nog wat wilt weten over tempen dan pb je maar even.
    FF is overigens gewoon gratis ook na 2 maand. Je kunt er wel voor kiezen een vip abonnement te nemen. Die geeft wat extra mogelijkheden. Maar zonder kun je je prima met FF redden.

Rode stipjes, Wic, geen idee wat dat zou kunnen zijn??

Daantje, lekker genieten dan!!!! nog even geduld voor de schopjes!

Ik ga zo naar de kapper en wat boodjes doen in de stad.
    Vanavond een feestje en morgenvroeg weer werken....

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @daantje: wat fijn dat de echo goed was, geniet ervan! :)

@wic: geen idee? ff googlen?

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    google maar op zwangerschapsuitslag. ik lees er meer over die het hebben!

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    O ja Daantje, helemaal vergeten, sorry, super dat je echo goed was meis, nu kan het genieten echt gaan beginnen. En wat ga je snel. Lijkt wel of iedereen sneller gaat dan mij, haha.

Maranka: Dank je! Zal inderdaad wel uit de oertijd stammen, en tsja, mannen blijven mannen. Moet zeggen dat ik bij die van mij er altijd vrij luchtig over doe en weleens een geintje over maak. Zo voelt het voor hem ook niet zo zwaar.

Lekker naar de kapper. Geniet ervan, doe ik tenminste wel altijd. heerlijk dat gefrunnik aan je haar. Ik laat het voorlopig nog even zo, en in mijn verlof ga ik nog even lekker knippen en kleuren bij de kapper.

Truus; is het al beter met je hoofdpijn trouwens? Of is het nu na deze domper nog erger? Knuf!

20. ProudMum

Meiden, mijn ouders komen zo en ik ga lekker voor ze koken.
    Hoopte dat ik ze een leuk kado kon geven maar helaas.
    weetje, het is zoals het is en meer kan ik er niet aan doen. Ben verdrietig, maar wel opgelucht want mijn gevoel zei al dat iets niet klopte.En zoals gewoonlijk geeft mn gevoel weer eens gelijk.

Doen lekker rustig aan, kindje komt wanneer het komt!

De bel gaat, tot morgen ladies!

Deel Deze Pagina