@ Truus, geniet van je etentje en onze tijd komt wel hoor Hier zo lekker wandelen en morgen naar de Efteling wheee
Meiden, BUDDYNIEUWS Wendy is op APK geweest maar het hartje sloeg steeds een halve slag over. Ze is nu naar het zh voor de ctg.
Oh jeetje Wendy.. Schrik ervan!! Ik duim voor je dat alles oke is!! Truus en Racebabe wat balen !Maar nieuwe ronde nieuwe kansen!!
Ojee, arme Wendy, wat akelig. Hoop voor ze dat het allemaal meevalt. Truus en Racebabe, dikke knuffel. Hoop dat de volgende rond jullie ronde is hoor.
@truus: oke ik hoorde namelijk van iemand dat hij erg hoge rekeningen had sinds die bundel, blijkbaar betaalde hij bovenop die bundel nog extra kosten voor bepaalde sites!! dus begin lichtelijk te stressen haha, heb kei veel op zp gezeten sinds ik m heb afgesloten? heeft mike ook extra kosten?
Dan moet je echt mega veel online geweest zijn! Je mag een bepaald aantal mb/kb oid gebruiken, mike zit in zn pauze regelmatig op Hyves en hoeft nooit extra te betalen. Hij download zelfs applicaties enzo! Stond van diegene het internet abbo wel aan? Ikzelf heb Vodafone en val regelmatig in slaap met internet aan, nooit hoeven bijbetalen.
@truus: zit nu in de vakantie ook erg veel online! en idd ook een keer in slaap gevallen met internet aan. maar ik dacht eindeloos online voor 9,95 per maand dan kan je gewoon onbeperkt internetten.. kun je ergens zien hoeveel je al verbruikt hebt? thanks voor je reactie. geen nieuws van wendy?
Gotver wat balen lieffie!!! Sorry voor mijn late reactie ik ben een aantal dagen niet geweest hier omdat we in Renesse zaten. Sorry mop!