Kruimels en Spruitenclub Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ProudMum, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Matcare midstream

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Goeiemorgen, hier een kort nachtje hahaha!

Dais, zijn ze duidelijk?

3. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Mogge!

Hier helaas weer niet zo'n hele beste nacht. Dit keer niet echt door mn schouder, maar door het café hier op de hoek. Die hebben met enige regelmaat een bandje dan wel de muziek erg hard staan.
    Paar weken terug (of maanden?) al met de gemeente contact gezocht omdat ik dus wakker wordt van hun herrie hier in huis :x en die gaven aan weer te gaan controleren; daarbij kon ik als het op het moment zelf erg vervelend was,de politie gewoon bellen.
    Drie x raden wie ik vannacht om 12 uur aan de telefoon had :D.
    Netjes afgehandeld trouwens! Meldkamer van de regio, melding gedaan. Ze zou proberen er een auto heen te sturen. Ben weer mn bed in gegaan waar manlief inmiddels ook wakker was geworden (is dat nou van die kroeg? Ja dat is van die kroeg ja grrrr). Tijdje later was het rustig.. hoe zou dat komen?
    Vanmorgen zag ik op mn mobiel dat ik gebeld was; de politie. Bericht op voicemail dat ze er langs waren geweest, dat het idd de kroeg was, ze hadden een bandje en de deur open. Deur dicht laten doen, mochten we nog last hebben moesten we gewoon weer bellen.
    Damn, wat een service!

-don't mess with a preggy!-

Nou vraag ik me af ... het was de hele avond al, 22.15 naar bed en dan denk ik : nah stel je niet aan, dat stopt zo wel. Maar is dat al een tijd om te mogen klagen bij geluidsoverlast? Of ben ik dan écht een zeikerd?
    Klerekroeg in een woonwijk ...

Goed ... lang verhaal. Slaaptekort dus nog, en flinke hoofdpijn. Schouder die soms opspeelt en waardoor ik dus niks uit mn vingers krijg (behalve letters :D) ... het gaat weer lekker ...

4. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    #2164 maranka, 14 aug 2010
    Laatst bewerkt: 14 aug 2010
    En nu maar hopen dat Faylinn vandaag een SUPER dag heeft ! ;) :D

Zora, gefeliciteerd met je verjaardag. Krijgen we ook een fotootje te zien van het kamertje als alle meubeltjes op zijn plek staan??

Hier gisteren samen met Paranka aan het behangen geweest in de babykamer. We hebben een wandposter van 2 bij 2 van Winny de Pooh geplakt. Nu nog één wandje voor de tweede keer verven en dan kan de vloer erin. EN dan heerlijk schuiven met meubeltjes!

5. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Inderdaad!!

6. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    truus ik gebruikte midstreams ja.

ik deed ze meestal tegen half vier, dan had ik pauze opt werk en anders was ik gewoon thuis als ik vrij was ;) succes ermee.

Wic, je bent geen zeikerd hoor, en als het met de deur dichtdoen opgelost is, valt het voor die kroeg ook nog mee he ;)

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    volgens mij mag er herrie gemaakt worden van 7 tot 22. na die tijd mag je dus zeiken ;) hahahahahaha

8. ProudMum

wat een nacht weer Wic, gelukkig is het netjes opgelost!

Lala, thnx! Ben weer op de hoogte haha! Maandag ga ik ze even bestellen!

9. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik kom even zwaaien!
    we zij vandaag naar de beekse bergen geweest, was erg leuk! de kids liggen na een badje nu heerlijk te slapen! Milan heeft echt genoten! :D

@wic: wat een nacht! gelukkig is het opgelost!

"truus succes!

ik ga zometeen met een vriendinnetje een wijntje drinken op t terras! :D

fijne avond allemaal!

10. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    geniet ervan vanavond rebbel :D

11. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    zora hoe is het met het kamertje? sta jij stiekem ook ooit te dagdromen met een muziekdoosje aan? ;)

12. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Dagdromen Linds? ;)

13. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    ja maranka :D

14. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Gelijk heb je meis! Lekker van genieten! Wanner mocht je nog maar weer een dagje moederen over je zusje?? Of is dat al geweest, heb ik erover heen gelezen?

15. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    normaal gesproken maandag, omdat mijn ouders met de rest naar de efteling gaan, maar het dreigt slecht weer te worden :(

maar anders komt ze donderdag :D

16. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Aah je hebt het dus nog tegoed.....
    Heel veel plezier alvast!

17. ProudMum

Net thuis van vrienden. Joey is al die tijd wakker geweest (foei, slechte mama!)
    Hij is daar gevallen, met zn oor op de punt van de koffietafel. Heel zn oortje dik en blauw. Gekoeld met ijs en vannacht toch maar even controleren aangezien hij zn bolletje ook goed heeft gestoten.

18. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    hello dames, hier een vermoeide dame; donderdag naar de efteling geweest, vrijdagavond viste en gister dagje naar bungalowpark waar mn zus zit. Was gezellig, maar dus laat in bed en veel drukte! Deze week maar rustig aan doen ;)

@ Zora, veel plezier met het kamertje!

@ wendy, gelukkig niets om je echt zorgen te maken!

@ lala, have fun met oppassen :)

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen!

@truus: dat hij dat vol houd zonder te slapen! die van mij zou allang omgevallen zijn! :D maar wat zielig dat ie gevallen is! knuffel voor Joey!

was gezellig gister, alleen heb ik iets te diep in t glaasje gekeken! :) dus nu ben ik een beetje gaar! maar goed, vanmiddag naar een verjaardag en dan vanavond heerlijk relaxen!

fijne dag allemaal!

20. ProudMum

Rebbel, hahaha lastig he een kater!
    Joey heeft gister van 2 tot 5 geslapen, anders trok hij het ook niet en hadden we hem daar gewoon op bed gelegd hoor!

Deel Deze Pagina