Whaha ja .. Ze heeft er 1 keer een poepje op gedaan, nu wil ze niet meer, nou ja prima.. Ze is nog maar 20 maanden.. kan nog wel. Nu gaat ze er met kleren aan op zitten en gaat ze heel hard persen, met geluid Zeer lachwekkend !!
hihi, de pot op! En nog eens bah , Daantje! Knuff! Daisy, mooi weekend om te bevallen toch? Volgend weekend ook trouwens dan willen ze erg mooi weer hebben begreep ik. Maar doe maar liever morgen. Wij hebben een leuke dag gehad. Niet zoveel dingen gekocht, maar wel heel veel gekeken. Wilde een leuke positiejurk kopen maar ben nog niet geslaagd. En nu heb ik net Jasper op zijn grote bed gelegd. hij was bekaf en vond het totaal geen probleem. Ging zaaaien dat ik wel weg kon gaan na zijn verhaaltje. hihi. Alleen even afeachten hoe het vannacht en morgenvroeg gaat. Hij kan nu dus wel zelf uit bed komen.
Ik zag het. Leuk spul.... Nu iemand vinden die voor me naar de kv kan gaan. Want verzendkosten zijn dacht ik vrij hoog....
ik zie nog niets online staan? ik ben naar bed. ben doodop. dus nu hopen dat sydney dat ook is. kussies
Jep elke zondag zit hij in mn mailbox, maar mocht ik nou toevallig eens vandaag de folder al hebben gekregen !! Leuk spul, maar heb al zoveel en ja, t is weer roze of blauw... En creme dan.. Jammer maranka, niet geslaagd, maar wel leuke dag gehad!! Ben benieuwd hoe Jasper het doet!!
Hij is tot nu toe stil, dus ik gok dat hij nu slaapt Durf niet te gaan kijken.' *buikfoto in album* Wel een beetje gesmokkeld, want heb ondergoed aan die van mijn twee rollen netjes één mooie buik maken. Maar ik voel me er wel lekker zwanger door en dat voelt goed!