Kruimels en Spruitenclub Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ProudMum, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ja maar jij bent ook al een draagdoek expert Wic. Dan kies je denk ik minder snel voor een duowagen.

Ik heb overigens wel net vandaag via MP een tricot slen gekocht omdat dat me wel heel handig lijkt als ik een keertje op de fiets snel even een boodschapje wil gaan doen. Of voor een dagje weg over over een drukke markt ofzo.

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    niet fietsen met doek hoor! levensgevaarlijk! stel dat je voorover op je stuur valt. bah bah.

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Fietsen met doek mag niet eens van verkeersregels. Het gebeurd wel eens, maar dan op je ruggeknoopt. Want een levende airbag is niet de bedoeling.

Twee in de doek kan idd. Nog niet geprobeerd.

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Knuffel Sam! Vervelend!

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    hier wagen met plankje, gaat ook top!!! En idd 1 in de doek wil ook wel!

6. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
  7. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
  8. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Sam : *zwangerschapsdementie* bedenk me in ene dat ik van jouw kroost leuke kiekjes voorbij zag komen! Super!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dames wat doen jullie met je kind als het niet wil eten (brood is hier drama) .... ?? Gewoon z'n beloop laten??

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    yep! gewoon op zijn beloop laten! dwingen werkt hier echt averechts! en vaak als ze mij ziet eten gaat ze aksnog eten hihih!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja dat was hier ook altijd zo idd, maar ook dat werkt niet meer.. Nou ja morgen weer een dag...

Wic mooie meid hoor :D Ennuh bedankt :D !!

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    wel hoor zal vast goedkomen voor ze een jochie word hihi

jeetje 4 gasten wow!!!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja dat denk ik ook wel :D !! HIHI.. Zolang ze nog wel warm eet krijgt ze toch nog een heleboel binnen. Zelfs haar cakeje hoefde ze vanochtend niet.. Gekkie ;) !!
    Nou ik zal even een rondje met de doggies doen... hmmz... hoe gaan we dat doen met Rinze... Maar snel in de kinderwagen, op hoop van zegen!

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    waarom doe je hem niet lekker in de doek? misschien vind ie dat nu juuist wel erg fijn. lekker bij mama!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    nou omdat hij nog zo lekker sliep, helaas van korte duur onderweg.. Had idd net zo goed de doek kunnen pakken.

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    kus

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Stukje uit Rinze zn dagboek..
    Ik kwam binnen en hij zag meteen al dat we bij hem in ieder geval goed zaten! Je lag in je standaard houding, met je hoofd naar links gedraaid. Na een gesprek over wat de 'klachten' zijn, vertelde hij wat we gingen doen. Eerst moest je gewoon liggen en we gingen kijken. Hij kwam meteen al op dat je ontzettend onrustig lag, wroetend naar het zoeken van een goede houding. Verder natuurlijk je voorkeurshouding. Je keek naar mij (ik stond op de moeilijke kant) maar je hoofd kreeg je die kant niet op. Verder vind je het niet fijn dat er aan je schouders, nek of rug wordt gezeten, daar reageer je meteen op. Al snel kregen we de diagnose Kiss-syndroom. In het kort komt dat neer op het vastzitten van de bovenste nekwervels. Zoek maar even op google ;) !!
    Maar alle stukjes vielen op hun plaats. Ook de darmkrampen en traanoog hebben daarmee te maken. Volgende week dinsdag moeten we weer heen. Waarschijnlijk met een behandeling of 3/ 4 gaat het een heel stuk beter! De eerste heb je vanmiddag gehad. Als het goed is, is je bovenste nekwervel nu los. Al met al zijn heit en mem blij dat er wat gevonden is, want dat je je niet lekker voelt is wel duidelijk! Hier is ook iets aan te doen! Hopelijk krijgen wij snel een vrolijk en blij kereltje!

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jeej! goed zo meis! heerlijk dat er wat aan gedaan kan worden

19. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Jeej! Wat goed Sam!

@ tv : pfff, wat een heftige aflevering van PP. Das eigenlijk niet aan mij besteed met die gierende hormonen :(.

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    aj ik kon die kerel wel doodkijken!!!!! zat hier zowat te huilen! dus ligt niet aan je hormoontjes!

kussies

Deel Deze Pagina