zora vervelend dat je je zo moe lekker optijd naar bed als het kan het is echt alkmaarse kermis weer vrijdag begint die en dan hebben we vaak 10 dagen regen. hopelijk is het een keer droog en kunnen we even gaan kijken. hai mieke hoe gaat het met jouw??
Fijn dat alles goed gata mieke! @maranka: ja ik hoop morgen op mooi weer, dan gaan we een dagje naar de efteling. ik ben vanmiddag met Luna naar de kinderarts geweest en ze was tevreden! ze denkt niet dat het hoesten door het afbouwen komt omdat we er verder niks aan merken, maar dus gewoon een vervelende verkoudheid die wat blijft hangen. maarlijkt nu ook al minder te worden! ze vond zelfs dat we helemaal met de medicatie mochten stoppen en als het niet gaat kan ik ze gewoon weer gaan geven. dus duimen dat het goed gaat, zou fijn zijn als ze van de medicijnen af is! heb het ook nog even over het niet/weinig rollen gehad, maar ze vond dat ze het verder prima deed en de reflux kan daar idd een oorzaak van zijn! ze vond het absoluut niet nodig om daar een fysio voor in te schakelen omdat ze zich verder prima ontwikkelt en er wel meer kindjes zijn die er niet veel aan vinden om op de buik te liggen. ook zei ze dat Luna heel erg alert is (wat ook klopt idd) en dat ze het op haar rug en zittend allemaal veel beter in de gaten kan houden dan op haar buik, volgens haar zie je dat dan ook vaak. heeft ze ook wel gelijk in denk ik want ze ligt vaak op een afstandje naar haar grote broer te kijken en ligt dan helemaal te schaterlachen, dus ze heeft haar vermaak zo wel en hoeft niet op onderzoek uit denk ik!
rebbel, zwaai morgen even naar mijn ouders en de kids, die ziijn morgen ook in de efteling behalve Lunah, die zit dan bij mij met Jayson gaat het niet zo goed hij heeft veel woede aanvallen die nogal gericht zijn naar Bo en Lukas hij slaat soms heel de boel kort en klein is al in behandelinh bij een kinderpsych. sinds een paar weken en nu gaan ze vrijdag beslissen wat ze gaan doen, terug naar tehuis of opname op kinderpsychiatrie... wordt er verdrietig van het is ook zo'n lief kind, maar soms is er echt niks mee aan te vangen en de woede aanvallen zijn met momenten al gevaarlijk geweest...
Jeetje Lala arm manneke. Heeft natuurlijk ook al heel wat meegemaakt, maar dat de andere twee de pineut zijn dat moet je ook niet hebben zeg!! Hopelijk voelt hij zich snel beter in z'n hum!
@ Lala : oh heftig. @ rebbel : wat goed! @ ego : zo, druk dagje achter de rug. Merk nu dat een paar uur achter de naaimachine niet zo best meer is voor mn rug momenteel. Verder eerste babywasje gedaan ...wat zijn die kleertjes klein! Hihihi schattig. Ennn vorige week nieuwe goede kolf gekocht, kreeg ik vandaag in huis. Jippie! (tis maar waar je blij van wordt ). Goed... ik ga mn rug rust geven.. fijne avond!
issie leuk of issie leuk? hij is helemaal te gek!!!!!!!!!!!!!! lala das niet leuk voor je nieuwe broertje. hopenlijk gaat het snel beter. het is ook niet niets zo klein en dan al zoveel meegemaakt hebben! dikke kus
thanks meiden, hoop dat ze ene oplossing zoeken die voor hem het best is... hier weer een stapje verder, hebben vandaag een (verplicht) gesprek gehad met een pleeggezin om wat ervaringen te horen. was gezellig en leerrijk, fijne mensen
Oei Lala, wat een nare situatie voor jullie zeg! Dikke knuff, hopelijk heeft J baat bij de hulp die hij krijgt! Wic/Kim, ziet er vrolijk uit. Niet echt mn smaak,sorry. Lala, geniet lekker van je dagje met L morgen! En ookal weet je al een hoop omdat je dat van je ouders hebt meegekregen, het is toch wel fijn denk ik om te horen hoe andere mensen het pleegzorgtraject beleven. Hoelang hebben deze mensen moeten wachten tot ze een kindje in hun gezin mochten opnemen? We zitten al half Aug, weer een stapje dichterbij Oktober voor jullie!
zij hebben 2 maanden moeten wachten en kregen toen telefoon dat er een baby op de kraamafdeling lag die daar binnen 5 dagen weg moest haha. was heftig zei ze, op 5 dagen ALLES regelen en kopen. kindje was toen 7 weken oud en ondertussen 2 jaar oud. moeder was bevallen van een kindje, kindje moest in couveuse, moeder mocht naar huis en is nooit meer terug gekomen...
niet te geloven he, personeel van het ziekenhuis wist echt wat ze er mee aan moesten. hebben dan na een paar dagen de politie gebeld en zo zijn ze dan beginnen zoeken naar een pleeggezin