goedemorgen: @lala: jemig!!! wat een verhaal zeg.. hoe kun je je eigen kind nou zo in de steek laten... wat heftig met J zeg! knuffel! fijn dat het een goed gesprek is geweest! en ik zal naar je ouders zwaaien! en jij veel plezier vandaag met L! @wic: hij is mooi!!!! @all: wij gaan een dagje naar de efteling! fijne dag allemaal! liefs rebbel
Lala heftig voor je pleegbroertje...Sterkte En wat een verhaal zeg. Dat een moeder dat doet met haar kind he dat snap je toch niet! Kim mooie draagdoek! Rebbel fijn dat de KA tevreden was.
rebbel wat fijn dat alles goed is met luna en dat ze geen medicijnen meer hoeft lala wat vervelend voor jullie en jayson ik hoop dat jullie er uit komen. wat een verhaal zeg ik kan me niet in denken m'n kleintje achter te laten zeg.
wat een fijne dag! maar wat groeit het verlangen nu weer! ze heeft goed geslapen en gegeten en ze was zoooo lief hihi.. ik wil een beebje!
goedemorgen meiden, pfff... was gister kapot na een dagje efteling en later nog onverwachts op bezoek in t zkh bij de opa van mn mannetje. maar we hebben een hele leuke dag gehad in de efteling! de kids hebben genoeten en ook ons meisje keek haar ogen uit! @lala: heb gezwaaid naar je familie hoor!
Hey meiden, Ik heb lekker vakantie!!! We gaan heerlijk een weekje weg en daarna nog een weekje thuis rommelen denk ik. Dus ik ben er even niet. Kom misschien tussendoor nog wel even spieken op mijn mobiel. Linds: Hoop ook snel dat je een beebje in je armen mag sluiten. Knuffel! Liefs!
zora veel plezier met je vakantieeeeeeeeeeeeeee je hebt mooi weer zeg rebbel lekker dat jullie genoten hebben van een dagje weg. wij zitten te dubben of we voor femke nu al een groot bed moeten kopen, ze wil echt niet in haar eigen bedje meer slapen het is echt een drama. gister heb ik het nog een keer geprobeerd maar na 50 minuten krijzen en manieren verzinnen waardoor ze vast zat heb ik er toch maar gepakt en ze sliep binnen 2 minuten bij mij op bed. is ze niet nog te jong?? wat vinden jullie?
Daantje denk niet dat het daarmee opgelost wordt.. Wat doe je als ze na een week ook daar niet meer wil slapen? Nieuw bed? Persoonlijk zou ik nog niet een gewoon bedje doen, straks is ze er constant uit en hobbelt ze zelf wel naar jullie toe !! Maar goed dat is mijn mening !! Jil blijft in haar ledikantje tot ze pogingen doet hier uit te klimmen.
sam femke probeerd nu ook uit haar ledikant te klimmen ben bang dat ze met bed en al om gaat, ze hangt gewoon aan de rand en wil er dan overheen. we hebben een traphekje bij haar deur dus haar kamer uit kan ze niet. we latan haar bij ons op bed in slaap vallen en dan breng ik haar naar haar eigen bed, nu is het probleem dat ze 's nachts wakker wordt en niet meer in haar bed te krijgen is nu dacht ik als ze een groot bed heeft dan kan ik naast haar gaan liggen en als ze dan weer slaapt kan ik weer terug. ik heb het idee dat ze zich gevangen voelt in dit bedje en alleen. weet iemand een ander idee om dit op te lossen. we hebben al van allles geprobeert: - later naar bed - extra rondje buiten lopen voor het slapen gaan. - haar veel laten bewegen moe maken. - middagslaapje over slaan. - gewoon in haar eigen bedje leggen en weg lopen - fles warme melk, avondpapje niks heeft tot nu toe gewerkt.
Tja, ik ga dan toch echt voor een peuterbedje hoor! zelfde situatie bij mijn filiaalmanager, en sinds dit weekend een peuterbedje voor Justin en nu slaapt hij direct in en ook door. (Justin is 1,5 geweest)
donique gaat volgende week naar een peuterbedje en andere kamer toe. en dan gaat sydney eindelijk naar de babykamer en van onze kamer af. misschien gaat die dan ook eindelijk doorslapen hihih! is het niet dat femke gewoon bij jullie wilt liggen? dan gewoon elke ker terugleggen in eigen bed en volhouden heeft hier ook geholpen. zodra ze weten dat ze echt niet bij papa en mam mogen is het klaar!
Meiden ik ga Jesse uit bed halen en dan gaan we samen naar mijn oma. mijn ouders komen daar ook gezellig naar toe
ff ego... pfff meiden.. ik moet even wat kwijt. ik maak me al een tijdje best wel zorgen om Milan. eigenlijk speelt dit al een hele tijd, maar nu vind ik echt dat er eens goed naar gekeken moet worden. Milan heeft al heel lang dat hij 'snachts heel veel zweet en hij heeft altijd opgezette klieren in zijn hals en liezen. hij heeft ook een hele wisselende temperatuur, vaak verhoging! ook komt hij de laatste tijd niet geweldig goed aan in zijn gewicht, maar heeft ook wel een periode gehad van minder eten, dus dat terzijde. op het cb zeggen ze gewoon dat het opgezette kliertjes zijn. ook heeft hij sinds een jaar op zijn rechtervoetzool een verdikte huid die geel ziet en ook aan de rechterkant is zijn handpalm verdikt en helemaal geel. ik heb daar al een paar keer naar laten kijken en ze dachten aan een soort van eczeem en moesten wachten of het over ging. het ging dus niet over en hij heeft daar laatst zalf voor gehad maar dat helpt niet. nu ben ik dus gaan googlen! stom ik weet het... maar vooral het eerste stukje van die klieren en zweten en temp zit mij al een hele tijd niet lekker en waar kom ik op uit denk je? op hodgkin!! omg... ben er best wel van overstuur. tuurlijk hoeft dat het niet te zijn maar heb wel de ha gebeld dat ik echt wil dat het eens nagekeken wordt. ik wilde het toch even kwijt, maar wil geen aansteller zijn ofzo bij de ha. maar we kunnen om 15.40 naar de dokter. het is een vervangend arts want de onze heeft natuurlijk vakantie. hopelijk wil hij er weil iets mee doen want mijn gevoel zit gewoon niet goed..
rebbel wat een nare situatie ik zou je gevoel volgen ik hoop dat de ha vanmiddag wel oor heeft voor je verhaal sterkte.
als femke tussen ons in ligt dan ligt ze zowat in je, heb het idee dat ze bang is dat we weg gaan. maar als ze dan eindelijk slaapt na 30 minuten probeer ik haar terug te leggen maar zodra je haar kamer in gaat gaat ze brullen.