nog mooi nieuws femke ging vanavond niet eens de strijd aan ze ging meteen slapen in haar eigen bed, weet niet hoe dat vannacht gaat dat zien we dan wel weer.
goede morgen meiden iedereen een fijn weekend. femke werd helaas om half 3 wakker en na een half uur huilen toch maar bij ons ivm dunne muren en buren
Mogge! Sjeetje, ik zit alweer over de 37 weken heen ... het gaat hard! *nogdingetjestedoenmaarvindhetnualzowarm*
ik ben aan het wachten op mijn kadootje. (mei tai joepie hahahaha) en heb net mijn schommelstoel en voedingskussen op internet gezet!
thanks meiden, vanavond slapen de kindjes bij mijn ouders en zouden we met vrienden wat gaan eten en ergens borrelen, maar heb dr nu helemaal geen zin meer in.. maar slaat nergens op, want dr is nog helemaal niks aan de hand en misschien is het allemaal onschuldig. en thuis zitten helpt ook niet mee natuurlijk. @wic: ja het gaat echt hard!! succes vandaag! @daantje: lastig zeg.. zeker ivm de dunne muren.
ja is ook zo, we gaan wel maar de kids slapen lekker thuis want mn vader is ziek. maar heb net wel te horen gekregen en ook gelezen dat hodgkin op deze leeftijd heel weinig voorkomt. 1 per 1 miljoen!! dus dat stelt wel even gerust!
Rebbel, schrikken zeg ! Hopelijk is het allemaal onschuldig ! Vanavond lekker drinken en verstand op 0.. Daantje, ooh wat balen dat het vannacht niet is gelukt. Hopelijk is het binnenkort allemaal over en is klaar met testen. Maar een peuter bed kan binnenkort sowieso wel toch ? Kan jullie nieuwe beeb in de commode van zijn/haar grote zus slapen.. Of gaan jullie allemaal nieuwe meubels aanschaffen ? Linds, ik hoop ook dat jullie snel een beebje mogen hebben. Tis jullie zo gegund ! En wat rot van J. komt hij uit eindelijk wel weer terug bij je ouders?
jaja we zijn begonnen !! Nee ik voel echt helemaal niets ervan. Tis dat ik een beetje bloed, maar anders zou ik Dees niet geloven dat ik niet kan mis prikken hahah.
Wat jammer Daantje, dat Femke niet heeft doorgeslapen. Het leek ineens goed te gaan. Maar wie weet gaat het stapje voor stapje beter. Verder kan ik je geen advies geven over het bed veranderen ofzo. Lala, heb even je verhaal van J terug gezocht, had eroverheen gelezen. Maar wel erg hoor, hoop dat ie goed te helpen is en dat ie lekker bij jou ouders kan blijven. Wisten jullie dat, wanneer je met waterpokken in bijvoorbeeld het bad gaat zitten dat het door het water erger wordt? Dat je zo min mogelijk met water in contact moet komen? Iemand vertelde dat mij vandaag, maar had er nog nooit van gehoord.
ho meiden, wat is het hier rustig de laatste tijd! ik hoorde gister van iemand dat e klachten van milan ook bij vergrote keelamandelen kunnen horen. ik heb dat opgezocht en daar krijg je idd opgezette klieren en verhoging van milan is ook erg vaak verkouden. iemand hier ervaring mee? truus heeft joey zijn amandelen er niet uit moeten laten halen of haal ik hem nu met een ander door de war?
Joey heeft zn keelamandelen nog meid, zijn neusamandel is er wel uit. Keel amandelen halen ze alleen weg wanneer Milan heel veel keelontsteking heeft. Dat is niet het geval toch? Keelamandelen zorgen ook voor de weerstand, kno artsen zijn er niet zo happig op om ze weg te halen bij kinderen.
oke, daar zat ik dan mee in de war! maar goed, misschien hoeven ze er niet uit maar kan het er wel mee te maken hebben. als er morgen verder niets uit komt zal ik het eens navragen. wat waren de klachten van Joey? milan heeft geen keelontstekingen idd, hij hoest wel snel en is erg vaak bijna altijd, neusverkouden en slaapt met zijn mond open.ow en vaak oorontsteking gehad, maar nu wel minder
Joey heeft dezelfde klachten als Milan, veel oorontstekingen maar nu buisjes dus even wat rustiger nu. Veel neusverkouden en hoesten. Hoesten was van de zomer minder, maar zn pufjes voor het najaar liggen al klaar hier. Zodra ik merk dat hij het zwaarder gaat krijgen start ik direct weer met de Ventolin.
Truus, ik prik in mn buik.. Wat fijn trouwens dat de buisjes hun werk doen. En de zomer is lekker he voor kindjes met dit soort problemen heerlijk even medicijn vrij !!! Rebbel, het zou echt heel goed kunnen ook hoor !! Ik heb mijn amandelen ook op mijn 16e weg laten halen. Ook omdat ik steeds verkouden en ziek was, alleen ik had wel keelontstekingen. Maar vaak zat ook maar gewoon verkouden met flinke koorts ! Ik ben nu nog steeds heel vaak verkouden maar dat komt door mijn long "problemen", maar geen koorts (behalve als ik echt ziek ben ) meer en bijna nooit meer opgezette klieren. Dus ik zou er zeker over vragen als ik jou was.