@ikdus: dank je voor je reactie! @lala: ja wel wat afleiding gehad, maar hoop echt de uitslag binnen te krijgen vandaag! ben daar wel wat huiverig voor want in het verleden bij milan hadden ze hem steeds maar niet binnen en moesten we elke keer zo lang wachten op uitslagen. maar goed dit is een simpel bloedonderzoek dus zal wel goed komen. pfff... hoop dat alles goed is, ik laat het jullie zo snel mogelijk weten! mag vandaag weer gaan werken na de vakantie, fijne dag allemaal!
Hee meiden goede morgen! Pff hier een druk weekend gehad maar wel gezellig. Rebbel hoe laat kun je bellen voor de uitslag? Knuffel voor jou
J. is weer eens door APK keuring heen. En zijn zus huilde harder en langer dan J. toen hij zijn eerste prikjes kreeg.
Sterkte rebbel, hoop dat ze snel ontdekt hebben wat het is, en niets ernstigs!! Moet nog 2 weekjes werken tot vakantie, kijk er naar uit om even weg te zijn hihi. En NOD valt aan begin van vakantie, dus wie weet
ach ik zou zo denken. als het echt erg was geweest had het er nu wel moeten liggen toch??? maar ik begrijp dat het superspannend is. ik hoop dat het gewoon zijn keelamandelen zijn. dat is gelukkig zo te verhelpen. duim duim duim
Gaat wat beter. Rinze huilt minder en lacht meer. Vannacht/ avond voor t eers 6 uur tussen de voedingen gehad, weer eens wat anders dan elke 3 of 2 uur ! Morgen weer naar de man.therapeut. Kijken of hij daarna ook makkelijker naar rechts kan kijken. Dat maakt het voeden waarschijnlijk ook makkelijker.