Oh.. huh... valt mee, Of misschien had ik toen te weinig leuks gezien. En online verkoop begint zeker ook pas dinsdag?
Ik ga even de nieuwe cafe latte pads van senseo proberen. Vanmiddag in duitsland gekocht. Had ik hier in nederland nog niet gezien.
Helleuwwww Hier alles goed. Vandaag het huis gepoetst. Ik boven en Bart beneden Daarna kleren wezen kopen voor Bart (Jesse en ik zijn woensdag al los gegaan). Toen nog bij mijn ouders op de koffie en daar hebben we ook gegeten. Nu lekker op de bank X-factor kijken
Geen tv hier.... DaisyMan heeft een DVD-tje op gezet. En ik surf nog ff. Film is mijn smaak niet... The imaginarium of dr. Parnassus (ofzo).
Hoi hoi, iedereen die het nodig heeft een mega dikke knuf. en iedereen die er gewoon eentje wilt ook ik ben er de laatste dagen weinig. heb het heel druk, zowel gewoon als emotioneel. een goede vriend van ons is van de week overleden en ja..de rest zeg maar. komt goed hoor geen zorgen. verder ga ik het de komende tijd gewoon ook nog erg druk klrijgen. dus ik lees wel degelijk bij maar als ik niet reageer is dat echt niet lullig bedoeld! rox: had je al verschillende berichten gestuurd maar ben heele rg blij voor je dat het goed lijkt te zijn. tuurlijk is het de 18de nog afwachten maar ik heb er vertropuwen in. knuf! over dat 4 uur mistery: voor de gene die erin geloven. ik zei het tegen mijn moeder en die vertelde dat mijn engelse oma om 4 uur 's nachts is gestorven. en lily is die oma dus...en nu ik dat sinds gisterenavond weet werd ze vanmorgen pas om half 7 wakker