Pfff Daar ben ik weer. Heb al mijn boodschappen weer in huis. Jesse slaapt nu een uurtje. Ik ben net klaar met alle boodschappen opruimen en lig nu op de bank met een heerlijk vers afgebakken stokbroodje hmmmm. Ben echt kapot nu!
heb tussen de middag twee uurtjes samen mnet de meiden geslapen. knap er nog niet heel erg van op. maar vanavond gaan ze maar weer vroeg weg want kimie gaat om half elf na de voeding gelijk plat! denk echt dat het een reactie is geweest op het ijsje. balen want dat betekend dat sydney ook allergisch is. had dit nog nooit meegemaakt met sydney. die is normaal supermakkelijk!
Daantje, shit ! beterschap meid.. wat ontzettend klote Doe heel rustig aan en zorg goed voor jezelf ( en beeb ). Dikke knuffel. Alle zieke kindjes, beterschap. Linds, bijnaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rebbel, gecondoleerd. Daantje, balen zeg! Maar je kan misschien nu wel goed aansterken. Sterkte meid.
Ik ga zondag pas beginnen met stimuleren.. dus geen idee nog Rebbel, gecondoleerd meid ! en wat fijn dat de bloeduitslagen van Milan goed zijn. Hey Taby, hoe is het met jullie?
Lees mee hoor, maar heb een ziek jochie. Wil niet eten en drinken, koorts, spuugt alles uit en vanmiddag dunne luiers gehad. Even morgenochtend en vannacht aankijken en anders bel ik de hap. Heb net met moeite een waterijsje erin gekregen, moet toch vocht naar binnen werken bij hem toch?
@Kim: Kan de reactie van Sydney niet door de koorts komen? Toen Jeremy zo'n hoge koorts had wilde hij ook alleen maar OP mij slapen. @Truus: Ja, afspraak is gelukkig doorgegaan en was gezellig. Samantha heeft erg leuk gespeeld. Het eindigde even in een gilpartij waarbij er uit eindelijk iets weggehaald werd zodat er dan ook niemand meer mee kon spelen... En toch toen we weggingen zat Samantha de hele tijd te zeggen dat het leuk was... Hihi. @Daantje: Probeer je wel even goed voor je zelf te zorgen?
Goedemorgen! Wat een drama nacht! Tig keer Joey uit het bed gehangen om in de emmer de spugen. Wat hij niet wilde en binnenhield om vervolgens het beddengoed te grazen te nemen. Wasmachine draaide op volle toeren, ben door al mn linnengoed heen! Vanmorgen was zn luier kurkdroog, wilde een pakje Wickey drinken. Ok dus gegeven. 10 min later lag alles er weer uit, en jahoor, mn bank en zn dekbed, kleren, alles zat weer onder. Het lijkt erop dat hij wel geplast heeft, ga zo verschonen. Zoniet, dan maar aan de bel trekken?
daisy ik denk eerder dat ze koorts kreeg door het huilen. vannacth was het weer helemaal normaal dus ik be er nu van overtuigd dat het daardoor komt. dus maandag even de huisarts en cb bellen voor briefje voor verzekering. en vanaf aanstaande vrijdag wil ik haar helemaal op flesvoeding hebben. dus deze week goed oefenen,, ik ga namelijk 6 okt op vakantie naar gran canaria all inclusoive en dan wil ik toch echt alles weer eten en drinken. anders zou het vreselijk zijjn. vraag daar maar eens om boter en brod zonder melk etc etc etc! dus deze week goed oefenen en dan vanaf vrijdag gewoon geen bort meer geven. ze zal vanzelf wel fles nemen dan! vind het vreselijk maar het moet anders kan ik niets eten . kus
joey beterschap! jij was toch met joey een keer naar de homeopaat geweest truus? wat is daar toen uitgekomen? kus
Truus beterschap voor je mannetje. Zielig om je kindje zo te zien. Jij ook sterkte want jij hebt het er ook maar druk mee meid. En idd als dit aan houd zou ik ook aan de bel trekken lieverd!
truus, beterschap met joey meis! wat sneu heh! idd aan de bel trekken als hij niets binnen kan houden en niet plast! knuffel
Thnx Meiden! Kim, ik ben uiteindelijk niet meer geweest. Toen ik wilde bellen was Joey van de klachten af! Hoe doe je dat met Donique op vakantie? Neem je zelf KM vrij brood mee?
nee donique mag bijna alles weer eten! alleen nog geen echte melkprodukten. dus voor haar is het geen probleem!
We zijn net ff wezen winkelen met z'n drietjes. Jesse ligt nu ff in bed te slapen en daarna gaan we bij mijn schoonouders op bezoek. Vanaf daar gaan we Jesse naar mijn ouders brengen want hij gaat logeren bij mijn ouders. Wij gaan dan uit eten en kunnen morgen vroeg een keer uitslapen (als dat lukt). Morgen begin van de middag Jesse weer ophalen En dan de verjaardag van de buurvrouw die wordt 60. Lekker druk dus
Tot 38 graden kan evt door huilen komen. Boven de 38 moet toch een andere oorzaak hebben. En je vertelde gisteren? nog dat jullie allen verkouden waren.