Ja dat verband zag ik ook niet helemaal! En dan moet het ook wel weer snel zakken... Truus beterschap met Joey en sterkte met jezelf.. Bah!! Wendy: Zoo geniet er lekker van, uitslapen als jullie het nog kunnen !! Dan kan je straks maar bevallen !! Daisy heb jij Jeremy al in de MT?
@ Koorts: Precies, dat moet dan ook weer snel zakken. Zoals ik al eerder zei, toen Jeremy keelinfectie met koorts had was het ook een heel ander kind. (Normaal ook heel makkelijk). @MT: Nog niet. Ben verslaafd aan mij paarse bondolino.. En net als Wic nog mooi stofje voor MT zoeken.
Beterschap aan iedereen, want zo te lezen zijn er veel zieke kindjes en ouders, slapeloze nachten en ander drama @ Rebbel, gecondoleerd! @ daantje, ik hoop dat alles goed gaat. Nog weekje werken tot vakantie. Verder afwachten tot NOD, gene klachten ofzo. Mannetje is wel wat ziekjes, urine was niet goed dat wordt in lab onderzocht. Duimen dat het een simpele blaasontsteking is, heeft nu wel antibiotica gekregen van ha. Vanmiddga op visite en vanavond niksen bij schoonouders. Morgen staat er niets op de planning, misschien hapje eten buiten de deur.
Pff jammer dat er zo'n prijskaartje aan hangt... Maar lijkt me wel ideaal! zal zo manlief eens even vragen wat hij ervan vindt!
ik ben op een volledig koemrelkvrij dieet. dus dit was voor mij overduidelijk. ze had 38,5 graden koorts maar dit was gemreten vlak na een woedeaanval. het was echt weer een dejavu van toen met donique. en ze is nu nog steeds verkouden etc maar vannacht op de voedingen na heerlijk geslapen!
Truus, gelukkig gaat het weer een beetje beter met Joey. 1 Nachtje overgeefsel ruimen is wel meer dan genoeg. Daisy, ik krijg het al warm als ik je foto zie met 2 kindjes op je lichaam. Ik heb de sling alleen maar gebruikt in de winter. Kim, gaat het nu weer een beetje met Sydney? Ikdus, met ons gaat het allemaal goed hoor. Britt is van haar waterpokken af, maar heeft nu een schimmelinfectie te pakken op haar billen, maar na 2 daagjes smeren met het zalfje ziet het er gelukkig ook al weer veel beter uit. Spannende tijd voor jou zeg! Racebabe, nog 7 dagen en dan kan je weer testen, ben al aan het duimen voor je hoor.
Het was afgelopen maandag. Erg harde regenbui, en heel harde wind... dus er was niks warms aan . En er bestaan dunne doeken hoor. Maar deze twee systemen kun je beetje vergelijken met MT. Luchtig dus.
goedemorgen meiden, @truus: hoe gaat het nu met joey en met jezelf meis? @taby: fijn dat het zalfje al lijkt te helpen! vandaag gaan we bij de opa van mn mannetje afscheid nemen en daarna naar zijn oma. dus misschien tot vanavond en anders tot morgen!
Daisy, ja dat is idd waar, het weer is niet zo overdreven warm. Maar ik heb het altijd warm, sinds de geboorte van Britt. We hadden vanavond de film van MJ opstaan en Britt vind altijd alles prachtig als erg gedanst wordt, dus nu kon ze ook weer niet stil blijven staan(als je haar wilt horen brabbelen, dan moet je je geluid goed hard zetten): YouTube - MJ-Style.wmv